Popski Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Jak zdemontować lufę zewnętrzną w M15CA? Z instrukcji wynika ze imbus mocujący lufę znajduje się pod pierścieniem, byłbym wdzięczny za instrukcję jak ów pierścień usunąć :roll: Quote Link to post Share on other sites
regal Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Musisz najpierw zdjąć chwyt z przodu ,następnie w miejscu pierścienia jest taka jakby nakrętka , musisz w taki otwór jakoś włożyć np. imbus i odkręcić jak śrube :). Jak co to pisz. Quote Link to post Share on other sites
Popski Posted August 7, 2007 Author Report Share Posted August 7, 2007 Gdzie ten otwór? Całość wydaje mi się jest nakręcona na body, ale wole tego na siłę nie odkręcać. Za pierścieniem jest zawleczka, ale ona blokuje tylko ta śmieszną sprężynę więc raczej znaczenia nie ma. Otworów w które dałoby się coś włożyć nie stwierdziłem :) Quote Link to post Share on other sites
regal Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Ten otwór to chyba miejsce na atrape rury gazowej. Tam wejdzie imbus czwórka :) I chyba tyle. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Popski Posted August 8, 2007 Author Report Share Posted August 8, 2007 (edited) Dziury takiej nie mam, ale doszedłem ze po prostu należy to dziadostwo na chama ukręcić. :) Edited August 8, 2007 by Popski Quote Link to post Share on other sites
regal Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 A pokręć pierścieniem mocującym chwyt przedni. może masz ten otwór ale jest na dole (przekręcił się) :). Quote Link to post Share on other sites
Popski Posted August 8, 2007 Author Report Share Posted August 8, 2007 Nie było otworu, kręciłem tym na wszystkie strony... zresztą nawet jeśli był i siedziała w nim jakaś ZnAlowa śrubka to poległa w starciu z siłą mięśni przyłożoną do klucza od fleksy :D Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 Odświeżam temat Mianowicie juz wiem jak odkrecić pierścień,niestety lub stety jestem posiadaczem repliki g&p w której znajduje sie imitacja rury gazowej , właśnie ta rura gazowa uniemożliwia odkręcenie delta ringa.Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić ?? Quote Link to post Share on other sites
regal Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Musisz zdemontować cały zespół muszki, a następnie wysunąć atrape rury gazowej. Dalej to tak jak z CA :). Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
wortex5 Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Z tego co zauważyłem u mnie w Emce CA jest ten otwór na imbus ale nie ma żadnego imbusu pod spodem, a cały pierścień trzeba po prostu odkręcić. W instrukcji na planie repliki też nie mam tej śrubki. Quote Link to post Share on other sites
regal Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Tam nie ma być śrubki imbusowej, tam wkładasz imbusa tylko po to żeby odkręcić, możesz jak chcesz włożyć wkład od długopisa, albo pręt 3mm :). Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 A nie lepiej złapać za to już wspomnianym kluczem od kątówki? Ja mam taki na serwisie jako stałe narzędzie, kątówki on w życiu swym nie widział ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Side Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Poradziłem sobie z tym za pomocą imbusa, młotka i kawałka drewna. Włożyłem imbus jak na zdjęciu wyżej, pod jedną jego stronę podstawiłem klocek drewniany i delikatnie uderzałem młotkiem w imbus. Kilka sekund i gwint puścił. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted June 10, 2008 Report Share Posted June 10, 2008 Też polecam klucz od szlifierki. Swoją drogą...takich tematów było : 3 ! W tym mój jeden ; ] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.