Diablo Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2612 Czyżby pojawił się konkurent DEEP FIRE? na dobrą sprawę to jest o połowę tańszy... Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Hah śmieszny skrót nazwy firmy. Jest drobna różnica. Deep fire ma powłokę tytnową na zębach, a ten JBU ma metalowe zęby, czyli można się spodziewac kijowego alu. Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Spodziewać to ty sie możesz nawet gliny... Ktoś kupi, sprawdzi, porozmawia ze sprzedawcami to podyskutujemy. Ja słyszałem tylko że sprzęt JBU ma być bardzo dobrze wykonany, precyzyjnie. Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Nie wygląda mi to na glinę. Skoro napisali na stronie że są metalowe a na zdjęciu na takie wyglądją to chyba takie są. :D Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 (edited) Dla mnie metal może oznaczać bardzo wiele. Zęby mogą być ze stali, aluminium, miedzi, tytanu itp itd... a zawsze będą metalowe prawda ? Dlatego spodziewać się można wszystkiego. Nie rzucał bym na wiatr stwierdzeń, że te tłoki będą słabe bo spece na pewno nie sprowadziłyby jakiegoś gówna. Edited August 15, 2007 by misza128 Link to post Share on other sites
mastah Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 A widzieliście zestaw 13 wierteł do metalu za 4,5 zł - też są z metalu :D Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Próżno dyskutować, póki kilka osób nie kupi. Na początek można wstawić do snajperki i zobaczyć, czy wytrzyma duże obciążenia i do M249 i zobaczyć, czy wytrzyma ROF. Spytam SpecSHopBoysó, czy by mi go nie dali na przetest do P90, jako niedrogą alternatywę dla dobrych tłoków, w giwerach z dużym ROF. Stockowy TM dość szybko mi się wyrabia (choć strzela dalej :) ). Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Nie rzucał bym na wiatr stwierdzeń, że te tłoki będą słabe bo spece na pewno nie sprowadziłyby jakiegoś gówna. Polemizował bym. Tłok po opisie i rzuceniu okiem wygląda........jak normalny tłok :F Alu pomalowane na zielono :) Tłok z zębami krytymi tytanem i alu jako reszta to by było super rozwiązanie. Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 (edited) Zastanawia mnie jak gruba jest warstwa rzekomego tytanu na zębach deep fire... 0,1mm... więcej? Takie coś to szczerze mówiąc gówno daje (taki kit, żeby tłok wydał się innowacyjny, super mocny, profesjonalny etc.). Stal jest przecież tak dobrym i wytrzymałym surowcem, że jakieś tam sprężynki ASG nie stanowią większego obciążenia (ale tu temat schodzi na "UKŁAD W ŚWIECIE ASG"). Prawde mówiąc PCW z którego zrobione są rury kanalizacyjne jest z pewnością dużo wytrzymalsze niż np. skielety gearboxów z metalu-ASG. Edited August 23, 2007 by misiek009 Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 No, ja moim prywatnym zdaniem to Spece ściągają po prostu to co jest, a potem się zobaczy ;), często mają wersje testowe itp. i tyle. @MArcinek (widzę, że wróciłeś z wakacji ;) ) - tłok jak tłok, ale zauważ, że za 65 zeta i zęby wymienne. A DF za 120. Tak jak wyżej pisałem, to przyjemne rozwiązanie do np. M249 i wszędzie tam gdzie tłoki idą jak woda. Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Ja chciałem wam dać delikatnie do zrozumienia, że oprócz zdjęcia to jeszcze nic nie widzieliście. Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Przy stalowych zębach chyba nie jest to tak ważne... (ważniejsza jest chyba cena korpusu (to w końcu jedyne jak dotąd (znane na wmasie) uszkodzenie tłoka DF). Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Miałem ten tłok w łapach i wsadziłem go do mojej M14 :-F Sam tłok - jest z aluminium (widac że trochę gorszy metal, pisze też na specu że jest aluminiowy), ale żeby...na 90% nie jest to aluminium, ale też mi nie wygląda na stal. Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 31, 2007 Author Report Share Posted August 31, 2007 Hmm jakiś gównolit? sprawdziłeś magnesem? :P Bo jak ja kupiłem tłok z DF , to mi zęby tłoka przykleiły się do magnesu i trzymały mocno :P Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 Ehh...jest już w karabinie, za późno :P Tych puzzli znowu nie mam zamiaru otwierac :-F , bo to jest V.7 , najtrudniejszy gearbox jaki może byc :P Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 31, 2007 Author Report Share Posted August 31, 2007 ja miałem v3 składający sie z 4 części ! I tu nie żartuję. Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Heh, to mogłeś wymianiac tłok na czas tak jak mój kolega rozbiera komórke na czas :-L. Tłok w karabinie działa dobrze, co prawda dysza nienadąża i czasami trace dużo powietrza przy strzale i kulka spada po 20 metrach, ale na tłok nie narzekam. Mam w gearboxie M120, głowice tłoka, tłok i cylinder JBU. Czas pokarze czy się opłacało. Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Ten tłok to jednak jest coś lepszego od jakeigoś stopu a nawet stali. Zmieliło mi zębatki, straciły 1/3 zębów (środkowa i ta "niesilnikowa" - niepamiętam nazwy). Tłok jest jak nowy, kilka rysek na aluminiowym pancerzu :D Link to post Share on other sites
Diablo Posted September 3, 2007 Author Report Share Posted September 3, 2007 Zębatki są takie: -Tłokowa -Środkowa -Silnikowa -Osi silnika Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Osi silnika, nie, bo to jest ta mała. Chodzi o zębatkę tłokową i środkową :P Link to post Share on other sites
Diablo Posted September 3, 2007 Author Report Share Posted September 3, 2007 no to jestes agent:P na jakiej to spreżynie? i z jakiej firmy te "kółka" ? Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 M14 AGM na M120S JBU...ogólnie jakoś wsadzali M120 i jedyne co się działo, to po jakimś czasie tłok (wszyscy używali guardera) tracił zęby, u mnie na nieszczęście było na odwrót :-F. Przynajmniej wymówka, żeby wzmocnione kupic zębatki :D Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 zwyczajnie tłok wytrzymał więc co innego musiało polecieć. Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 No to i ja wiem, a dokładniej o ile się nie mylę urwała mi się sprężynka przytrzymująca zębatkę silnikową i zębatki zaczęły się cofac. To mogło stworzyc jakieś kolidujące warunki dla zębatek i tłoka. PS: Tłok zębatki, 1:0 Link to post Share on other sites
Diablo Posted September 4, 2007 Author Report Share Posted September 4, 2007 Wstaw zębatki Super Torque Up z CA i szanse się wyrównają bo będzie 1:1 :P Link to post Share on other sites
Recommended Posts