kurzawa Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 A więc mam taki problem. Gearbox regularnie zacina się bo oddaniu około klkudziesięciu strzałów. Tłok zatrzymuje się w pozycji tylnej. Cały Gearbox został dokładnie przesmarowany. Chciałbym się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Chciałbym się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna Słaba bateria, złe spodkładkowanie, żle wyregulowany silnik, przypalone styki, zużyty bezpiecznik, przypalone szczotki w silniku i komutator... coś pominąłem? ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 (edited) To well więc: peknięta plastikowa prowadnica sprężyny, rozkalibrowana spręzyna blokująca tłok, po dłuższym czasie użytkowania zniszczone kable. To pominąłeś:P. A teraz poważnie: to well więc wymień kolego baterie na jakąś fajna 8,4 dobrej firmy i będzie po problemie. Edited August 28, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 to well więc wymień kolego baterie na jakąś fajna 8,4 dobrej firmy i będzie po problemie. Ale najpierw powinien wyeliminować wszystkie powyższe możliwe przyczyny usterki ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Dowartosciowaliśmy się, "jacy to my mądrzy" , nie? :-F . A wszystko tak naprawdę sprowadza się do żałosnej baterii w Wellkach, Wiem bo miałem. Ogólnie mówiąc części elektryczne w Wellach są zaskakująco wysokiej jakości, styki po niesamowitych cudach w oich łapach są od ponad roku w bardzo dobrym stanie a było troche zacinek, i duże baterie (do 13,8V). Silnik też okazał sie Bardzo dobry dopóki go nie rozwaliłem. Zepsuł sie dopiero w wyniku zderzenia ze ścianą, po krótkim locie, kiedy nie chciał działać a ja nie zauważyłem obluzowanego kabelka:D. Kable są b.dobre. Pokdkładkowanie miałem w r7 całkiem niezłe, choć sam potrafię dużo lepsze wykonać. Co do bezpiecznika to wywal go kolegi i wtedy spróbuj. Najlepiej odepnij ten fragment kabli z bezpiecznikiem i podepnij od razu baterię (na pewno tak sie da choć mp5 akurat w życiu nie miałem rozbebeszonego w łapie). Tylko pamiętaj by przy zacince nie cisnąć spustu... Ja polecam jednak wymiane baterii... Quote Link to post Share on other sites
ash Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 siema , mam pytanie jesli mam podobny problem w mojej m4 r6 z wella i jesli mialbym kupic baterie to jaka polecacie ? aha i chyba nie ma duzej roznicy po miedzy gearboxem z mp5 a z m4 ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 To jest ten sam GB. Bateria to może być jakakolwiek 8,4V. Np Intellect czy Sanyo. Sanyo w zimie sie dobrze zachowują. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Gearboxy się nie różnią, ale inne są: język spustowy, płytka selektora ognia, blokada spustu i chyba dysza (ale to jest well i pewnie zrobili takie same ;) ). Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Włąsnie OLO, dobrze , że naprostowałes moja wypowiedź... Zapomniałem o tych rzeczach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.