TBM Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Ktoś ma jakiegoś manuala jak należy to zrobić?? Jakiś opisik z fotkami ?? Mam praktycznie wszystko wykręcone ale gear trzyma się na jakiejś śróbie wkręconej do kolby. Jak to wyjąć?? Rozkręcać kolbę czy gdzieś indziej jest dojście ?? POMOCY Quote Link to post Share on other sites
brok Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Nie wiem jak jest w TM, ale myślę że w CA jest podobnie. Aby wyjąć gearbox należy odkręcić śrubę która znajduje się wewnątrz "rurki" kolby teleskopowej. Aby się tam dostać trzeba odkręcić kolbę. Myślę że mogłeś sam pokombinować zamiast od razu zadawać pytanie na forum. ;-) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 1 - Odkręcasz stałą kolbę 2 - Odkręcasz 2 piny (1 z przodu, jeden z tyłu - takie na imbusy) 3 - Wysuwasz upper receiver 4 - wyciągasz magazynek 5 - Odkręcasz zatrzask magazynka (nie wiem czy to się tak nazywa) 6 - wybijasz (cienkim śrubokrętem) malutki pin lekko powyżej języka spustowego) 7 - Ustawiasz selektor na SAFE 8 - Odkręcasz chwyt pistoletowy, uprzednio wyjmując silnik... 9 - Jak o czymś zapomniałem to wyjmij/wybij/urwij/wyszarp/ujeb/wykręć/utnij to co przeszkadza 10 - To już w zasadzie wsio. Quote Link to post Share on other sites
Cohen-Barbarzynca Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 no właśnie jak to jest selektor ma byc na safe czy na semi. Bo już słyszałem dwie różne wersje... Quote Link to post Share on other sites
Moses Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Prawde mowiac to raczej wszystko jednak, jedbnakze warto sobie wyrobic mechanizm pracy przy zabezpieczonej replice Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.