Butu Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Witam wszystkich. Kumpel ma problem z wyciągnięciem gearboxa z M15A4. Gearbox ma lekkie luzy ale za nic nie chce opuścić body w celu jego wyczyszczenia. Mógł by ktoś zarzucić jakąś radą żeby go wyciągnąć. Quote Link to post Share on other sites
Quarc Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 A odkręciliście wszystko? Kolba & tubus kolby, rączką spustowa, upper-body... Trzeba także wyciągnąć lufę zewnętrzną z gripem, które łączą się poprzez komorę hop-up z dyszą (oczywiście nie rozbierając owych części). Na dokładkę filmik z samym GB: http://www.mechbox.com/site/mechbox-upgrad...rade-video.html Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Po kolei: -Sciągasz górne body -odkręcasz przycisk blokady magazynka i wyciagasz ją -otwierasz tył prowadnicy kolby wykręcając tam mała imbusowaą śrubkę -odkręcasz prowadnicę kolby wykręcając wewnątrz niej duzą śrubkę -wybijasz mały sworzeń 1 cm nad spustem -odkrecasz śrubke tylnego pinu i wybijasz go -odkręcasz dekiel silnika -wymontowujesz silnik -odkręcasz śrubki w głębi gripu i sciagasz go -przestawiasz przełącznik na safe, przesuwasz GB lekko do przodu, naciskasz spust i wysuwasz go do góry i przodu naraz. Voila! masz GB w łapkach. Quote Link to post Share on other sites
Butu Posted September 14, 2007 Author Report Share Posted September 14, 2007 Wszystko mieliśmy ściągnięte. Zrobimy jeszcze dziś jak piszesz Poldeck. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
KinioPL Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Dzięki wielkie! Już GB wyciągnięte, teraz tylko jego rozbebeszenie i czyszczenie. W którym miejscu tłoka nałożyć smar? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 W którym miejscu tłoka nałożyć smar? Na zęby i prowadnice. Ale równie dobrze można zrobić to smarując zęby na zębatce tłokowej i prowadnice w gearboxie ;) Quote Link to post Share on other sites
KinioPL Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Dzięki bardzo :) Wszystko pięknie zrobione tylko jak teraz go włożyć? :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Nacisnąć spust nachylić GB do przodu wcelować spustem w dziure włozyc na tyle by spust zachachył o swój otwór lekko dociskajac do przodu pchnąc w dół. Quote Link to post Share on other sites
KinioPL Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Dzięki, już jest. A jak powinien być ułożony silnik? Tym plusikiem narysowanym w stronę spustu czy przeciwną patrząc od góry? Dziwnie tak trochę wchodzi w ten chwyt bo kabelki stawiają znaczny opór, nie jestem pewien czy w ogóle dotyka zębatki w GB. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Czerwony kabel układasz na dnie chwytu i przeprowadzasz go do tyłu. Silnik wkładasz + do przodu. Podpinasz najpierw czarny potem czerwony przewód i przykręcasz pokrywę ;) Quote Link to post Share on other sites
KinioPL Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Wszystko działa jak należy! dzięki bardzo Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Bardzo sie ciesze, ze pomogłem:D. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.