supp Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Witam, No więc jak w temacie... czy do body CA G36 dało by się włożyć kompletny GB v.2? Uprzedzając pytania typu "po co", to akurat mam dostęp do dość taniego, kompletnego GB v.2 Systemy, dającego 430 fps i wpadłem na ten cudowny pomysł, że zamiast wymieniać poszczególne elementy, po porostu wsadzę całego GB :wink: Link to post Share on other sites
wally Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 A wystarczyłoby, żebyś wszedł na stronę pierwszego lepszego sklepu sprzedającego repliki i przeczytał, że do G36 wchodzi GB V3 a nie V2. Link to post Share on other sites
supp Posted September 25, 2007 Author Report Share Posted September 25, 2007 (edited) Wally, ja mam G35 i WIEM, że fabrycznie jest instalowane v.3, ok? Pytanie brzmi czy gabaryty body CA G36 pozwolą maniakowi wcisnąć tam v.2 P.S. Nie wszystkie sklepy podają informacje nt. wersji GB. Z tego co udało mi się zaobserwować jedynie asgshop robi to w miarę konsekwentnie. Edited September 25, 2007 by supp Link to post Share on other sites
wally Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Za pomocą odpowiedniego młotka i przy odrobinie samozaparcia z pewnością wsadzisz tam każdy gearbox. Link to post Share on other sites
supp Posted September 25, 2007 Author Report Share Posted September 25, 2007 Za pomocą odpowiedniego młotka i przy odrobinie samozaparcia z pewnością wsadzisz tam każdy gearbox. OK, więc mam już sposób na młotek, jakieś inne sugestie? Link to post Share on other sites
AnR Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 A ja mam pytanie, po co? Link to post Share on other sites
wally Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Jak myślisz, po co jest tyle wersji gb? Bo projektantom się nudziło i wymyślali nowe kształty? Bo płacili im od wykonanych projektów? Czy może dlatego, że jednym gb nie "obskoczyliby" wszystkich kształtów broni. Nie lepiej kupić jakąś zarżniętą (w środku) MP5 albo inną M16 i tam po ludzku wstawić Twój GB? Link to post Share on other sites
supp Posted September 25, 2007 Author Report Share Posted September 25, 2007 Po co, już napisałem, poza tym zbaczamy trochę z tematu, proszę konkrety, np. nie, bo takie, a takie spojenie uniemożliwia włożenie; tak, tylko tu i tu trzeba przypiłować, itd. Link to post Share on other sites
wally Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Chłopie, jesteś/będziesz pionierem w tego typu konwersji. Nikt jeszcze nie wpadł na taki pomysł, więc masz szansę. Niestety sam musisz przetrzeć tę ścieżkę. Dla większości użytkowników replik informacja, że jakaś replika posiada gb v2 a inna v3, nie włącza "komplikatorów" i toru myślenia "a może się uda"! Link to post Share on other sites
supp Posted September 25, 2007 Author Report Share Posted September 25, 2007 Wally, bardzo dziękuję za uświadamianie i nabijanie postów, ale mi nie o to chodzi. Dziękuję. Może jednak ktoś próbował coś w tym kierunku i może podzielić się jakąś wiedzą na ten temat. Właśnie dla takich osób jest ten temat. Over. Link to post Share on other sites
AnR Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Powtórze Wallego. Konkretna replika wymusza konkretny kształt GB. Nikt nie wpadł jeszcze na ten pomysł. Chcesz to próbuj, ale nie proś o rady. I tyle. Link to post Share on other sites
wally Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 Odporny jesteś, nie ma co! Napisze prosto z mostu - wejdź na stronę sklepu z replikami np: http://www.asgshop.pl/ Wejdź w "zakładkę" - Gearboksy i ich części - następnie w "szkielety gearboksów": http://www.asgshop.pl/catalog.php?cat=13 Teraz sobie porównaj te dwa gb: v2 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=236 i v3 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=237 Teraz wykonaj prostą czynność logiczną :) porównaj dwa obrazki i zaobserwuj różnicę: kątów, wielkości, wysokości, długości, usytuowania wylotu dyszy. Po tej trudnej czynności odpowiedz sobie na pytanie: co muszę usunąć (a ile będę musiał dokleić), z repliki żeby wszedł zupełnie inny GB. Link to post Share on other sites
supp Posted September 25, 2007 Author Report Share Posted September 25, 2007 (...) Nikt nie wpadł jeszcze na ten pomysł. Chcesz to próbuj, ale nie proś o rady. I tyle. Rozumiem AnR, że jesteś głosem ludu i wypowiadasz się za wszystkich użytkowników forum. W takim razie powinieneś mieć jakąś dystynkcję przy avatarze, aby łatwiej było poznać głos ludu. Mam nie prosić o radę Ciebie AnR? Proszę bardzo: nie proszę. Dziękuję za udział w temacie, bo widzę, że nic więcej wartościowego nie dodasz. Już wystarczy, czy planujesz flame'a na kilka stron? (...)Napisze prosto z mostu - wejdź na stronę sklepu z replikami (...) Teraz wykonaj prostą czynność logiczną :) porównaj dwa obrazki i zaobserwuj różnicę: kątów, wielkości, wysokości, długości, usytuowania wylotu dyszy. Błyskotliwie Wally. Zapewne zaskoczy Cię fakt, że już tak zrobiłem. Nie wiesz co powiedzieć..., a tu kolejny cios -- niestety z obrazka nie odczytam np. poszczególnych wymiarów skorup i dlatego stworzyłem temat adresowany do ludzi, którzy posiadają jakąkolwiek wiedzę o tym, bo domysłów to ja mam swoich wiele. Już dajcie spokój, nie zaśmiecajcie tego, to jest mój temat i chyba mam prawo oczekiwać minimum czystości merytorycznej? Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Grzeczniej. Jak się wchodzi w nowe środowisko i się nic nie wie, to się nie zaczyna takim tonem. Koledzy próbują Ci delikatnie powiedzieć, że nie, nie da się, a Twoje pytanie zdradza kompletną ignorancję. Ja dodam jeszcze, że byłaby to głupota, również, jeśli miałbyć na tym zaoszczędzić kilka złotych. GB v3 ma stałą ramkę silnika, nie trzeba go regulować, empirycznie też jest wytrzymalczy. Doprowadzić G36C do 430 fps można, nawet za te 430 złotych, wystarczy wstawić FTK Guardera bez zębatek i ze słabszą sprężyną. Aku będzie najlepiej zmienić na large i zapakować do pełnej kolby G&P, ale to wydatek kolejnych 400 złotych. Na koniec piszesz w złym miejscy, CA36 ma swój wątek. Zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts