Oz7 Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 (edited) http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=708 takie cuś znaczy się. Powyższa replika ma zajefajne metalowe body i głównie z tego powodu mnie zainteresowała ( tj. że w ogóle rozważam kupno tego chińczyka wyżej a nie CA/KSC) Wstawić na starcie chciałbym Lufa precyzyjna DF 407 mm http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1426 FTK M120 ( lub M100 ) http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=482 Co do M120 - jestem świadomy że GB w tej replice cudem nie jest więc semi mode on :) HU DF http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=2094 Koszt całości = 577 zł Jak takie coś się ma do stockowego CA33? Jakieś propozycje zmian w planach tuningowych, ew. co można jeszcze dokleić do tego zestawu? :) Edited October 2, 2007 by Oz7 Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Lufa wewnętrzna ma 430 mm, nie zaś jak jest podane na stronie sklepu - 415. Może warto by było więc kupić 455 i podciąć szlifierką? Gumka - nie lepsza będzie silikonowa np. Guarder? No i w sumie warto zastanowić się nad zębatkami TU... M120 to już spora sprężyna i nadwyręża stockowe części. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 (edited) Jak takie coś się ma do stockowego CA33? A jak się ma byle jak klepany w stodole Ogar 200 do najnowszego Kawassaki?? Nijak, tego nawet nie ma jak porównać. No to masz odpowiedź ;) Edited October 3, 2007 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Z tym że nowy Ogar jeździ szybciej niż Kawasaki... A prędzej czy później i tak będziesz musiał wymienić cały gb. No, ale jest napis "Kawasaki". Dorzucasz 700 zł i masz ;) Quote Link to post Share on other sites
Oz7 Posted October 3, 2007 Author Report Share Posted October 3, 2007 A jak się ma byle jak klepany w stodole Ogar 200 do najnowszego Kawassaki?? Nijak, tego nawet nie ma jak porównać. No to masz odpowiedź ;) Dlaczego nie można porównywać niby? Po takim tuningu HK33 winien strzelać dalej i celniej niż stockowe CA33 :roll: Nie mówię tu o wytrzymałości. Quote Link to post Share on other sites
fiolek Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Lufa 455mm bedzie pasowac schowa sie tlumiku plomienia i jeszcze bedzie miala miejsce. przynajmniej w CA tak jest Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Dlaczego nie można porównywać niby? Po takim tuningu HK33 winien strzelać dalej i celniej niż stockowe CA33 :roll: Nie mówię tu o wytrzymałości. Bo z tego co pamiętam to jest tu body z dwóch połówek skręcane :wink: Jak w taniej sprężynie (którą sam posiadam :lol: ). Quote Link to post Share on other sites
Lajon Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 A co ma body wspólnego z osiągami, bo zdaje się o to autorowi chodzi? Quote Link to post Share on other sites
komora Posted October 6, 2007 Report Share Posted October 6, 2007 Bo z tego co pamiętam to jest tu body z dwóch połówek skręcane Jak w taniej sprężynie (którą sam posiadam). Pomyliłeś G3SG1 z Bella i HK33 z Both Elephant, ten pierwszy jest cały z 2 połówek jak w taniej sprężynie, zaś ten drugi to kopia CA, zatem body jest jak najbardziej normalne. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Pomyliłeś G3SG1 z Bella i HK33 z Both Elephant, ten pierwszy jest cały z 2 połówek jak w taniej sprężynie, zaś ten drugi to kopia CA, zatem body jest jak najbardziej normalne. A to przepraszam, mój błąd, już sobie przypominam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.