Kamil_87 Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Witam !! Ponieważ nie znalazłem żadnych informacji odnośnie tuningu CA 8-2 do mocy 520-540fps, pytam ,co nalżey wymienić ?? Jakie części ?? Czy trzeba coś ze sklepów zagranicznych ściągać ?? Co się będzie najbardziej zużywać ?? Bo słyszałem ,że w przypadkach M15 CA przy tkim tuningu szybko szkilete gear boxa i tłok padał Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Szkielet G&P (najlepiej dokupić łożyska ślizgowe): http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=631 Tłok z tytanowymi zębami: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1018 Bore Up Systemy: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=135 Zębatki (nie muszę być helikalne): http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=414 Sprężyna m150. Silnik - tutaj jest różnie. Możesz zostawić stary i jechać na 12V, lub kupić lepszy i dać mniejszy akumulator. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Ale to jest GB V3 a nie V2 i nic z emka nie ma to wspólnego :P . Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Ta... mój błąd. Nie doczytałem. Quote Link to post Share on other sites
Kamil_87 Posted October 28, 2007 Author Report Share Posted October 28, 2007 no właśnie tu jest gear box v3 :/ Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 No to nie widzę problemu. Podmieniamy tylko GB na v3 G&P oraz Bore Up. Reszta pozostaje bez zmian. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 -Nie potrzeba nowego szkieletu - V3 z CA jest na tyle mocny, że wytrzyma M150 i większe. -Sprężyna M150 (np. systema, guarder, CA) -Zestaw Bore Up (Systema, guarder lub CA) -Łożyskowana prowadnica sprężyny(KA, Guarder, Systema, CA, DF, Prometheus) -Zębatki STU lub nawet ITU (helical)(ewentualnie jakieś ultra czy coś pośredniego) Systema, Guarder, Prometheus, w ostateczności CA lub hurricane. Radzę helikalne z uwagi na korzystniejszy rozkład siły nacisku na kilka dodatkowych składowych w porównaniu do standardu. -Tłok - nie koniecznie z metalowymi zębami. Może być ten od JBU, DF ale także prometheus "Max Piston", Guarder, ProWin. Wystrzegaj się Systemy i CA - ichnie tłoki to istny wypadek przy pracy (niestety nadal, niezmiennie powtarzany). -Prawidłowy shimming - jeśli chcesz bezawaryjności, ten element jest NAJWAŻNIEJSZY. To coś jak prawo związane z ekspansją wszechświata (V = s^2). Im mocniejsza sprężyna tym o wiele dokładniejszy musi być shimming. Jeżeli zrobisz to źle, możesz stracić zębatki, tłok, zmniejszyć ROF (przy tym reakcję na spust) i wiele innych głupich rzeczy. -Bateria 9,6V LARGE -Mocniejszy silnik (Magnum, ICS T3000, Guarder Infinity, Hammer 3000, M140 G&P) -Lufa precyzyjna (KM Head - jeżeli będziesz ciągnął serią, Prometheus - typowo snajperska (wymaga idealnej jakości amunicji), tańsze substytuty: Systema, Guarder, DF 6,02). Najlepiej dobierz długość 590mm, albo chociaż 550. Wystającą resztę zakryj w tłumiku "dźwięku". -Gumka HU - od tego zależy duży procent uzyskanej celności, prędkości wylotowej oraz zasięgu. Na tym elemencie nie ma co eksperymentować i oszczędzać. Bierz sprawdzoną, czarną systemę - inne nie mają szans. -Jeśli umiesz, wykonaj Tefloning. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.