Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam chciałem prosić o małą podpowiedz odnośnie tuningu M249 PARA P&J

 

Chce wsadzić następujące części, ale nie wiem czy będą pasować...

 

LISTA

 

Lufa precyzyjna

 

Gumka hop-up

 

Zębatki i tłok

 

Sprężyna główna

 

Prowadnica sprężyny

 

Zestaw cylindra

 

 

Czekam na wasze uwagi, odnośnie listy.

 

Bateria jaka będzie to napędzać to NiMH 9.6V RC 3600mAh Sanyo.

 

:uśmiech:

Link to post
Share on other sites

Ja bym dał zęby STU z CA i tytan tłok z DF :) Reszta OK.

 

Jeśli już o tuningu tej repliki, jak myślicie, czy po wymianie zębów na STU i wsadzeniu M130 wszystko będzie hulać ? Części wyglądają bardzo solidnie. Do tego precka systemy i gumka hu..

Edited by men3L
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

U mnie stockowe zębatki niestety nie wytrzymały M140 Hurrikane. Poszły już 2 zestawy. Teraz wstawiam Helikale Tripple torque Promyka i mam nadzieję że przeżyją... o rofa się nie martwię aż tak bardzo. Wstawiłem batke 12v 3000mah i do tego dojdzie jeszcze Mosfet zamiast bezpiecznika ;D

Link to post
Share on other sites

witam, panowie jaki silniczek polecicie aby zwiekszyć rof przy sprężynie m130? ale z tych troche tańczysz niż systema magnum bądź turbo;). co powiecie o ics 3000, g&g m140, albo tańsze wersje systemy? warto instalować w wypadku wymiany silnika zestaw mosfet? pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...