pafcio0 Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Lufę bierz Systemy (no chyba, że KM), 509mm robi różnicę. 1. Da zasięg. będzie ok. 470 fps, a to już coś. 2. Dobrze zamontowany i uszczelniony (ja to robię silikonem sanitarnym+na to taśma teflonowa) zespół lufy-komory-gumki powinien dać nienaganną celność. 3. Uciągnie. U mnie mały Intelect 1400 ciągał nawet 480 fps na singlu. Tylko mając ITU Guardera dobre pół pacierza trwało naciąganie:) 4. Mówi się, że zestawy DF są ok, ale metalowa głowica tłoka trochę "boli". A nie myślałeś o samym komplecie cichej głowicy tłoka i cylindra Systemy (nie BU)? Po co dopłacać za nowy cylinder, któremu w G&P nic nie dolega? Zainwestuj lepiej w tytanowozębny tłok DF. 5. To będzie zdecydowanie najsłabszy punkt. Ja bym wymienił na STU Systemy:) 6. Zamiast silnika kup zębatki:) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Tyle, że chyba mam typ 2 w M4A1... Co prawda nie widać w nim żadnych otworów. A co sądzisz o standardzie ICS'a? Podobno są bardzo wytrzymałe. Tytanowe zęby- na pewno? Czy nie będą za twarde? Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 M4A1 G&P mają typ 0. Wszystkie zębatki stockowe: ICS, G&P, czy też CA uciągną M130. Jak długo? To już loteria. Dla własnego komfortu psychicznego ja bym wymienił:) Jak dobrze złożysz bebechy i dobrze spodkładkujesz zębatki, tytanowe ząbki będą pracowały jak ta lala całe wieki. Quote Link to post Share on other sites
Jackall37 Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 (edited) M130 do stokowych zębatek G&P ? to była myśl, która przyświecała temu jakże dawno założonemu topikowi bez końca ;) Odpowiedź brzmi: M120 A dlaczego nie M130 ? Sam próbowałem, inni też próbowali i jeśli sam spróbujesz to zrozumiesz - M130 na tym przełożeniu to zbyt duży wysiłek dla silnika, batki, styków (MOSFET ? - nie uciągnie, wiem bo już ich trochę zamontowałem), a ogólnie brak komfortu psychicznego. Tłok (u mnie biały POM) przeżyje - ja go nie oszczędzam, a ma pół roku (M130 oczywiście - ale nie na zębach G&P ;) ) A pozostałe części są w WGC Custom ze stali (nawet dysza była metalowa) i aż żal Bore-UP wkładać ;) Tak więc posiadaczu jakże fajnego G&P - pozostań przy M120 i jakimś borku, bo powyżej tego i tak będziesz musiał wpakować to samo co pod M150 ;) Komora HU naprawdę jest krzywa i niefajna ! Chcesz preckę, to pomyśl o całym HU (ja mam Guardera z tworzywa +lufka Systemy 509 i jest celna jak diabli ) (pamiętaj, że komora nie ma być uszczelniona - ona ma być prosta i dokładnie wykonana, bo szczelna to ma być dysza) Tak więc podsumowując: -zmienić trzeba właśnie zębatki -lufę powinno się zmienić -HU też powinno się zmienić Edited July 12, 2008 by Jackall37 Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Lufa jak lufa, ale komora jest do **** też mam tą platiczną komorę co opisywał poprzednik i w porównaniu z G&P hmmmm jest duuuuuzo lepsza. XD Quote Link to post Share on other sites
Szarak Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 (edited) Moja i nie tylko moja zębatka trzasła w ten sposób. A pytanie mam jeszcze. Do jakiego Bore-Up`a można używać sprężyny m110? Tylko CA? Bo też chce dać do mojego M4. Edited August 4, 2008 by Szarak Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Deep Fire Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.