Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z silnikiem M16 P&J II gen


Recommended Posts

Witam, od dłuższego czasu mam problem z silnikiem w mojej eMce. Nie wiem dlaczego ale ma wachania nastroju jak "stara baba" raz silnik zaskoczy raz nie. Sprawdzałem styki i kable wszystko ok - zresztą słychać charakterystyczne cyknięcie silnika czyli wydaje mi się, że prąd przepływa[bezpieczniki też wymieniałem]. Regulowałem śrubę na wszystkie możliwe sposoby dalej nic czasami słychać tarcie zębatek czyli silnik za mało lub za bardzo dokręcony. Oddawałem go 2 razy do krakmana, miałem spokój na jakiś miesiąc po czym sytuacja sie powtarza.

Nie mam już pojęcia o co chodzi, nie wydaje mi się, że zębatki zostały zmielone bo wtedy w ogóle karabinek by nie strzelał. :poddanie:

Z góry dzięki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

napewno cos z gb lub (hop ?)

Pisz po polsku, i nie pisz bzdur. Radze poczytać i nauczyć się najpierw jak aeg działa, HOP-UP ma w tym wypadku nic do gadania.

 

Yodasan mam do Ciebie takie pytanie:

Czy silnik chodzi w ten sposób, że pracuje a po pewnym czasie przestaje, ale po dokręceniu śrubą regulującą położenie silnika znowu zaczyna działać?

Link to post
Share on other sites

Ostatnimi czasy w ogóle nie chce sie wyregulować, sprawdzałem na sucho czyli wyjąłem silnik i działa elegancko, ale wcześniej tak przez pewien czas działał, potem się rozregulowywał i znowu musiałem bawić się imbusem aby wybrać odpowiednie położenie, zazwyczaj w czasie walk...

Edited by YodaSan
Link to post
Share on other sites

Ostatnimi czasy w ogóle nie chce sie wyregulować, sprawdzałem na sucho czyli wyjąłem silnik i działa elegancko, ale wcześniej tak przez pewien czas działał, potem się rozregulowywał i znowu musiałem bawić się imbusem aby wybrać odpowiednie położenie, zazwyczaj w czasie walk...

To zrób tak. Spróbuj go wyregulować(nie wyciągaj imbusa ze śrubki jak będziesz regulował) i dojdź do najbardziej optymalnego ustawienia, wyciągnij imbus, weź lakier do paznokci i przejedz nim z dwa razy po śrubce. Poczekaj aż wyschnie i po problemie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Winowajca zdefiniowany - silnik, po długiej przerwie zdałem sobie sprawę, że nie ma on siły naciągnąć sprężyn to chyba wina szczotek bo na tej głowicy którą szczotki dotykają i która nakręca cały mechanizm powstał czarny osad ( chyba w skutek spalenia ).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...