YodaSan Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 Witam, od dłuższego czasu mam problem z silnikiem w mojej eMce. Nie wiem dlaczego ale ma wachania nastroju jak "stara baba" raz silnik zaskoczy raz nie. Sprawdzałem styki i kable wszystko ok - zresztą słychać charakterystyczne cyknięcie silnika czyli wydaje mi się, że prąd przepływa[bezpieczniki też wymieniałem]. Regulowałem śrubę na wszystkie możliwe sposoby dalej nic czasami słychać tarcie zębatek czyli silnik za mało lub za bardzo dokręcony. Oddawałem go 2 razy do krakmana, miałem spokój na jakiś miesiąc po czym sytuacja sie powtarza. Nie mam już pojęcia o co chodzi, nie wydaje mi się, że zębatki zostały zmielone bo wtedy w ogóle karabinek by nie strzelał. :poddanie: Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 Jesli masz jeszcze gwarancje to oddaj do krakmana, a jak nie to moze cos od mocowania silnika sie ulamalo i czasem zaskakuje zebatka a czasami nie otworz sprawdz i Moze Ci sie uda :P Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 po co ma grzebać sam i tym samym tracić gwarancję Ozzi??!! YodaSan,możliwe ,że bateria jest do niczego??jakiej używasz??,wyśli jeszcze raz do krakmana i opieprz ich!!co oni za serwis mają??!! jak byś zapłacił za naprawę już po gwarancji to wszystko byłoby cacy. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 Dying Przecierz mowie zeby wyslal na gwarancje Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 ale napisałeś też,żeby rozkręcił Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 Opps to przepraszam to moj bład NIE ROZKRECAJ :P Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted December 21, 2007 Author Report Share Posted December 21, 2007 Panowie, nie mam zamiaru nic rozkręcać;] Ale miałem nadzieje, że ktoś zna jakiś sposób na ten silnik. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Nie ma zadnego sposobu na silnik jesli czasami chodzi a czasami nie to napewno cos z gb lub (hop ?) najlepiej na gwarancje wysli Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 napewno cos z gb lub (hop ?) Pisz po polsku, i nie pisz bzdur. Radze poczytać i nauczyć się najpierw jak aeg działa, HOP-UP ma w tym wypadku nic do gadania. Yodasan mam do Ciebie takie pytanie: Czy silnik chodzi w ten sposób, że pracuje a po pewnym czasie przestaje, ale po dokręceniu śrubą regulującą położenie silnika znowu zaczyna działać? Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted December 22, 2007 Author Report Share Posted December 22, 2007 (edited) Ostatnimi czasy w ogóle nie chce sie wyregulować, sprawdzałem na sucho czyli wyjąłem silnik i działa elegancko, ale wcześniej tak przez pewien czas działał, potem się rozregulowywał i znowu musiałem bawić się imbusem aby wybrać odpowiednie położenie, zazwyczaj w czasie walk... Edited December 22, 2007 by YodaSan Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Antol Sorki bylem zaspany i zle przeczytalem Ps.wiem jak wyglada aeg i jaka jest jego praca Sorki ;D Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Ostatnimi czasy w ogóle nie chce sie wyregulować, sprawdzałem na sucho czyli wyjąłem silnik i działa elegancko, ale wcześniej tak przez pewien czas działał, potem się rozregulowywał i znowu musiałem bawić się imbusem aby wybrać odpowiednie położenie, zazwyczaj w czasie walk... To zrób tak. Spróbuj go wyregulować(nie wyciągaj imbusa ze śrubki jak będziesz regulował) i dojdź do najbardziej optymalnego ustawienia, wyciągnij imbus, weź lakier do paznokci i przejedz nim z dwa razy po śrubce. Poczekaj aż wyschnie i po problemie. Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted December 22, 2007 Author Report Share Posted December 22, 2007 Dobra spróbuje. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 NIE RÓB TAK!! Najpierw siknij lakieru do otworu z gwintem a zaraz potem wkręc śrubke i nareguluj. Jak se lakierem zalepisz otworek na klucz to będziesz miał całkiem po frytkach... Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 23, 2007 Report Share Posted December 23, 2007 Nie zgadzam się z Tobą Poldeck, robiłem tak wielokrotnie i jak potrzebowałem to mogłem potem kręcić bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 Chodzi mi tylko o dziurkę w śrubie. Tę w którą wtyka się imbus. Ostrzegłem kolegą przed ryzykiem zalania jej lakierem :-P . Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 No fakt, źle zrozumiałem. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 Może być to tez zrywanie sie uzwojenia na silniku, widziałem to w kilku silnikach CA. Objawy były takie że silnik nie działał, obkręcłao się go i zaskakiwał. Spróbuj odkręcić górny plastik silnika i zobacz czy zwoje są dobrze przylutowane. Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted December 26, 2007 Author Report Share Posted December 26, 2007 Też mi się wydaje, że to może być coś z silnikiem lub stykami [?] bo próbowałem z lakierem parę razy i nic nie dało. Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Winowajca zdefiniowany - silnik, po długiej przerwie zdałem sobie sprawę, że nie ma on siły naciągnąć sprężyn to chyba wina szczotek bo na tej głowicy którą szczotki dotykają i która nakręca cały mechanizm powstał czarny osad ( chyba w skutek spalenia ). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.