Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G&P Tuning 460 fps


Recommended Posts

Maxavelli---> jestem na 90% pewny że to błąd. Po pierwsze patrząc po sklepach typu Batimex nawet szajskie ogniwa Forever mają rezystancję wewnętrzną w miliomach, po 2 przy takim oporze wewnętrznym przy napięciu które dają te ogniwa prąd płynąłby w miliampreach czyli tak jak pisałem nie ruszyłoby to silniczka od walkmana a co dopiero silnik od AEG napędzający potężne sprężyny.

Link to post
Share on other sites

Major - Sorki, masz rację. W każdej dokumentacji ogniw (byle jakich) opór podawany jest w miliohmah...

 

Mojopl - Ogniwa SANYO dzielą się na RC, Cadnica powyżej 1800mAh i Cadnica 1700mAh i poniżej (czyli na 3 grupy). Pomiędzy cadnica 1700 a 1800 jest kolosalna różnica!!! Te o poj. 1800 i powyżej są o wiele wydajniejsze (opór ~6-7 mOhm), więc już nie uogólniaj i nie pisz "Sanyo RC - ok, Sanyo pozostałe - złe". Myślę, że Poldeckowi ten "większy rof" dawały właśnie ogniwa 1800 lub powyżej.

 

menel - Staary co dy gadasz!? Sanyo RC i 30 amperów... BREEEDNIEEE... :D Ty chyba nie rozróżniasz chwilowego (impulsowego) poboru prądu, a poboru z angielska ładnie zwanego "discharge". Pakiety RC Sanyo spokojnie dadzą te 70A impulsowego prądu (NiMH + 4mOhm oporu...). Nie wiesz co mówisz, ale oczywiście masz rację co do tego, że SAFT i PANASONIC są dobrymi ogniwami. Jako ciekawostkę powiem jeszcze, że KAN-y 3300mAh spokojnie dadzą 80A imp. prądu.

 

Aha - jeszcze jedno - nasze repliki raczej nie przekraczają nawet 25A poboru, więc wyluzuj.

Link to post
Share on other sites

Upewniłem się na pewnym forum i zgadza się, moje przypuszczenia okazały się słuszne. 100% że ASGShop robi błąd w opisach. Gdyby rezystancja wewnętrzna ogniwa była 17 Ohm to pojedyncze ogniwa dawałoby prąd rzędu 70 miliamper czyli 0,07 ampera. Czyli nijak to się ma do realnych danych na temat wydajności prądowej ogniw. Ale koniec offtopu na temat ogniw, oporów wewnętrznych i wydajności bo to nie o tym temat.

Link to post
Share on other sites

Podłączę się pod temat.

W swoim M4A1 G&P (stara wersja - kable jak w chińczykach, silnik TM, lufa 6.04), chciałbym osiągnąć ok. 450fps. Na razie mam wymieniony zestaw cylindra na bore-up Systemy (plus M120), ale chcę wymienić sprężyne na M135 Prometheusa, zębatki na Torque Up Systemy i planowałem zmienić tłok na systemowski czerwony poliwęglanowy. Przeczytałem jednak, że tłok ten nie jest rewelacyjny i moje pytanie brzmi więc tak: czy w ogóle opłaca się wymieniać stockowy tłok G&P (ASGshop w tuningu do 450 niby nie wymienia, ale znowuż nie wiem czy w starszych G&P jest ten sam tłok), a jeżeli już wymieniać to który tłok będzie w sam raz dla M135?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

Tłoki w G&P są bardzo dobre, a to że montowane są w stockach wcale nie znaczy, że są "stockowo wytrzymałe"*. Ja na twoim miejscu poczekałbym aż tłok padnie (bo na auto każdy padnie na M135 po pewnym czasie) i potem kupiłbym DeepFire z tytanowymi zębami. Pamiętaj, że prometheus robi nieco słabsze sprężyny niż np. guarder.

 

 

*Miałem tu na myśli wytrzymałość tłoków CA żółtych.

Link to post
Share on other sites

Łożyska- cud miód, kuleczki, 6mm i chyba jedno 7mm.

Popychacz- w WGCcustom jest wymieniany podobno na wytrzymalszy i nie mam do niego zastrzeżeń.

Dysza- metalowa, generalnie widać, że pasuje do komory G&P.

 

Tłoki- każdy tłok pada i później wypada przy lżejszych tuningach alu wstawić.

Głowica tłoka- dużego zadania nie ma, jedyne co można w tym wypadku ulepszyć to albo ciche albo łożyskowane.

Cylinder- typ 0, nawet przy krótkich lufach :)

Głowica cylindra- szczelna.

Sprężyna- normalna m100, uzwojenia równomierne.

Komora- shit happens, prawie odrazu strzela obejma lufy, ruletka ( u mnie dobrze kręci)

Gumka- odrazu do wymiany, nadaje się podobno do bardzo mocnych tuningów.

Lufa- niewielka różnica pomiędzy Systemą, a stockiem (300mm lufa test)

GB- o to się akurat nie należy obawiać :)

Silniczek- m120 hi speed (ale słysze, że różne wstawiają)

Zębatka osi silnika- jedna z lepszych na rynku a mimo to ją zmieliłem przez złą regulacje

Zębatki- bardzo dobre, silnikowa zjechała zębatke osi silnika nie pozostawiając po sobie śladów

 

Czy czegoś nie ująłem?

Między WGC custom, a G&P nie ma prawie wogle różnicy.

Edited by mojopl
Link to post
Share on other sites

Czyli jak wymienię komorę HU to dyszę też trzeba nową kupić?

 

Jak wymieniłem stockową komorę na Systemy, na niektórych kulkach zdarzały mi sie podwójne strzały. Niedawno wymieniłem zestaw cylindra na Bore Systemy (z dyszą tej firmy) i na tych samych kulkach nie mam już tego problemu. W skrócie: nie musisz, ale lepszy efekt będzie, jak wymienisz.

 

PS: Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy różnica miedzy zębatkami STU CA i Systemy jest na tyle duża, żeby dopłacać te kilkadziesiąt zł (chodzi o ponoć lepszy dźwięk działania tych drugich)?

Edited by MONKeyman
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...