Miszkos Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Witam! Jeżeli był już wcześniej taki temat to przepraszam ale nie znalazłem. Moje pytanie brzmi: Czy mogę wsadzić do m15 sportline [CA] sprężyne SP110 Prometheusa wraz z gumką silikonową Systema wzmocnioną czarną tak jak w recenzji bez obawy że coś mi sie rozpiepszy? tzn.te części chce wsadzić od razu a prowadnice sprężyny wzmocnioną za jakiś czas dopiero(2 miesiące) i czy do tego czasu nie będzie zbyt dużych przeciążeń. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Jakby się miało od razu rozpieprzyć, to bym nie pisał, żeby wstawiać. Szanse na to, że sprężyna zetnie prowadnice pewne są. Ale raczej małe. Prowadnica CA mosiężna chodzi na allegro po 20-30 zeta, no to to jest mniej niz paczka kulek, więc można od razu wymienić. Chińskie są jeszcze tańsze, a można wstawić chińską, wszak prowadnica nie jest skomplikowanym elementem, byle pasowały skrzydełka. Reszta na oko powinna wytrzymać, tj. nie ma przesłanek, żeby stwierdzić, że coś się szybko popsuje :) Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 8, 2008 Author Report Share Posted January 8, 2008 a jakbym do tego wsadził mosiężną prowadnice sprężyny i lufe stockową od M4 z [TM] to będzie ładnie hulało? czy lepiej wsadzić precke systemy ? Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Zdecydowanie lepiej precke systemy.Prowadnice wymień na taką wg. uznania(jakosc/cena jak napisal jack CA) możesz sie pokusić o wymiane cylindra bo jest aluminiowy. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Na cylinder nie działają absolutnie ŻADNE siły. Na komisie widziałem prowadnicę CA za bodajże 15,- Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 26, 2008 Author Report Share Posted January 26, 2008 a co zrobić z lufą wewnętrzną? w recenzji jest napisane że jest do dupy a mam aktualnie mosiężną stockową Well'a, opłaca sie zamienić? czy ta jest jeszcze gorsza ? Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Trudno powiedzieć, osobliwie mnie, bo nie znam luf Wella. Jest szansa, że są z tego samego źródła co inne stocki. CO można na 100% zrobić, to po prostu sprawdzić. Gumkę musisz zmienić na 100%, no ale gumka to kosztuje 20 zeta. Zreszta stockowa lufa od CA też nie jest droższa. Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 27, 2008 Author Report Share Posted January 27, 2008 (edited) Gumkę już wymieniłem na Systeme silikonową,wzmocnioną czarną :} zobaczymy jak się będzie w boju to spisywało i na innych kulkach bo na pestkach jest tragedia. Edited January 27, 2008 by Miszkos Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 W swoim czasie miałem Wella (niektórzy pamietają) i robiłem z nim różne "dziwne" rzeczy (tuningi ZNACZNIE przekraczające ówczesne możliwości chinoli ;-) ). M.in. wsadziłem lufę 363mm od stocka CA. Różnica jest. Warto dokonać takiej zmiany. Zauważysz poprawę. Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 27, 2008 Author Report Share Posted January 27, 2008 czyli jednym słowem ta lufa od Wella jest do du...żej miseczki ryżu? Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 Lufa wella jest jak każdy stock. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 czyli jednym słowem ta lufa od Wella jest do du...żej miseczki ryżu? No Ferrari to nie jest. Takie standardowe chińskie badziewie. Wymienić od zaraz. Precka systemy - standardowa procedury wymiany lufy ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 27, 2008 Author Report Share Posted January 27, 2008 no ale chodzi mi o to,czy ta Wellowska jest lepsza od tej niebieskiej m15a4 CA ? Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted January 29, 2008 Author Report Share Posted January 29, 2008 no to jak? :} Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Tego ci nie powiem, ja porównywałem stock wella ze stockiem CA ale tym mosiężnym. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Tak na dobrą sprawę to jest zmiana stock na stocka i raczej nie bardzo się to opyla :-P :-P . Jak już dłubać, to ze skutkiem ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 (edited) Mam problem Wsadziłem do tej emki sprężynę sp110 prometheusa oraz mosiężną prowadnicę sprężyny i gumkę hu systemy czarną. Niestety dzieje sie coś niedobrego bo po oddaniu kilku strzałów giwera sie zacina-tłok zostaje w tylnym położeniu.O ile ostatnio zdjąłem body i naciskając na spust na singlu ręcznie popchnąłem tłok o tyle teraz ta metoda nie działa.Odkręciłem rączkę silnikową,nacisnąłem na spust-silnik się kręci ale nic ponadto. Mam takie batki: Intellect 9,6(http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1883) oraz Sanyo 9,6 więc chyba nie są za słabe? Edited February 20, 2008 by Miszkos Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Zębatki mają za słabe przełożeni nawet jak na M120, wymiana na Torque Up'y rozwiąże ten problem... Miałem tak w emce i problem tkwił w zębatkach... Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 (edited) sorki pomyłka,sprężyna jest sp110,czyli zębatki do wymiany? coś jeszcze czy tylko to,żeby zaczęła giwera hulać? aha...i jak teraz giwerę odblokować? bez rozbierania GB ? Edited February 20, 2008 by Miszkos Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Zwolnić antirewersal szydełkiem. A ja widziałem m130 na original torque i bardzo mocnej baterii. Działało jak nic :). Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Zwolnić antirewersal szydełkiem. A ja widziałem m130 na original torque i bardzo mocnej baterii. Działało jak nic :). Original Torque są z tego co pamiętam do M120, więc mocną baterią można to nadrobić. Stockowe zębatki przy M120 to już męczarnia dla baterii. (9,6 może sobie nawet nie radzić-szczególnie na tych ogniwach co posiadasz...) Ja na twoim miejscu dałbym do serwisu i poprosił o złożenie ponowne, może w tym tkwi problem? Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 (edited) ale jakoś trudno mi sobie wyobrazić,żeby stockowe zębatki które uciągają stockową sprężynę m100 nie mogły uciągnąć ms110sp przy batce o napięciu 9,6v..... Edited February 21, 2008 by Miszkos Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 i wszystko stało się jasne....wyrwany pierwszy ząb w tłoku...ehh :{ Quote Link to post Share on other sites
rooster85 Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 hmmm, to jak jest z tą repliką... Chciałem w jednym sklepie dokonac upgradu, tj. np właśnie wstawic sprężynę m110 i odpowiedziano mi że nie da rady... Quote Link to post Share on other sites
Miszkos Posted February 27, 2008 Author Report Share Posted February 27, 2008 (edited) Trudno powiedzieć co z nią jest... ja teraz chce dokonać takiej modyfikacji: Tłok: http://asgshop.pl/produkt.php?id=1018 Głowica tłoka: http://asgshop.pl/produkt.php?id=837 Głowica cylindra: http://asgshop.pl/produkt.php?id=477 Sprężyna: http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=845 Bateria: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1883 Gumka: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1637 Czy to dobra modyfikacja? czy będzie ładnie chodziło i bezawaryjnie? czy jakieś części ze sobą kolidują albo się nie nadają? (czy szkielet GB oraz zębatki to wytrzymają?). A może doradzicie jakieś inne części w podobnej cenie? Zależy mi na bezawaryjności,długiej żywotności części oraz donośnym i metalicznym odgłosem strzału. Edited February 27, 2008 by Miszkos Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.