Goljo_ Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 (edited) Kupiłem to replike i jestem z niej zadowolony i ją troche opisze 8) zaczne od tych zwłych stron: Pierwszy minus to to że jest cała wykonana z Abs-u ale jeżeli ktoś chce to może wyminic Body na PJ. A drugi to taki że Body pistoletu jest na Pin-y co jest kłopotliwe gdy chcemy otwworzyć Body Repliki ponieważ trwa to dużo czasu i otwieranie Pin-u powoduje jego lużnienie więc po jakimś czasie będzie je trzeba pewnie wyminić. A Plys to duża siła Repliki 380 Fps, I Gearbox ponieważ jest w nim wiele wymienione. Podejżewam że replika będzie mi dobże słyżyć i wytrzyma do następnego roku :uśmiech: P.S: Sory za błędy ortograficzne Edited January 13, 2009 by Goljo_ Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Nic nie rozumiem z tego zdania o pinie trzymającym body ale ok... Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Kupiłem to replike i jestem z niej zadowolony i ją troche opisze icon_cool.gifzaczne od tych zwłych stron: Pierwszy minus to to że jest cała wykonana z Abs-u ale jeżeli ktoś chce to może wyminic Body na PJ. A drugi to taki że Body pistoletu jest na Pin-y co jest kłopotliwe gdy chcemy otwworzyć Body Repliki ponieważ trwa to dużo czasu i otwieranie Pin-u powoduje jego lużnienie więc po jakimś czasie będzie je trzeba pewnie wyminić. A Plys to duża siła Repliki 380 Fps, I Gearbox ponieważ jest w nim wiele wymienione. Podejżewam że replika będzie mi dobże słyżyć i wytrzyma do następnego roku :uśmiech: P.S: Sory za błędy ortograficzne LOL ;p 1. Odkryłeś Amerykę. 2. Chyba właśnie konstrukcja na piny jest wygodniejsza od sterty śrubek, które łatwo pogubić. Dużo czasu? Wybicie jednego pina to max. 30 sec 3. Gearbox jest stockowy, a we wszystkich chinolach coś jest "wzmocnione". Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Ale gdy wybjasz Piny to ci się luzują..... I nierozumiem twoje odpowiedzi a mianowicie tego "1. Odkryłeś Ameryke" przecież chciałem się podzielić zdaniem na temat tej repliki ;-) Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Niby dla czego się luzują? A zresztą po co rozkładać replikę 50 razy dziennie? Raz, po dużej strzelance żeby przeczyścić lufę i koniec. Pisze lol, bo w twoim poscie sa takie informacje, oczywiste typu: body z plastiku, budowa na piny, fpsy. Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Nie trzeba otwierać repliki 50 razy bo i tak po jakimś czasie piny się poluzują...... Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 OMG, dlaczego mają się luzować? Metal się przeciera? Body? Przedni pin u mnie trzyma aż za mocno, a tylni nie lata, siedzi mocno. Może Ty masz jakiś felerny egzemplarz. Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Nie mam takiego problemy ale podejrzewam że będe mniał bo każdy pin się po jakimś czasie luzuje, i już skoćczmy to głupią rozmowe :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Uszka Ci pójdą w body ;-) Quote Link to post Share on other sites
zm4rk Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Czyli podsumowując ta replika jest dobra jak na chiola, ale słabo z zasięgiem i celnością? I na starcie najlepiej wymienić gumkę HU i precke... + coś jeszcze? Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Body na metalowe! Zamiast precki. Ja już mam plan tjuningu xd na pierwszy ogień idzie body na metalowe i komora na King Armsa, potem precka systemy i na koncu batka 9,6v KANa xd Jak dobrze pójdzie to wszystkie części będę miał jeszcze w styczniu :) Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) Ja dziś rano ściągnąłem frontgripa (było ciężko jak ...), dokręciłem pierścień i lufa się nie rusza. Zakładając musiałem lekko przyciąć pilnikiem rogi, bo nie chciało wejść :) Ej, wie ktoś jak to jest z komorą Boyi/PJ? Tą co dają w zestawie u Krakmanów? Bo zastanawiam się, czy kupić to body czy jakieś używane/zwykła boyi i komorę elementa/G&P/Guarder/DF/[lepszą]? EDIT: Poprawki :) Edited January 17, 2009 by baczus Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Body BOYi może być.Komora nie,lepiej KA,systeme,CA ew. elementa.Poczytaj troche na temat komór,na wm jest tego masa :) Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Ok. Poczytam, ale kupię raczej wiosną - teraz mało korzystam a i jeszcze kasy nie ma ;) Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Jak narazie nie narzekam na moją SR16 :P Karabin dał rade wczoraj przy - 10 stopniach prawie (HU classic Army-nie silikon) Jedyny mankament to batka.Padła po ok 900 kulkach ale po powrocie do domu ciągła dalej jak świerzo naładowana(pewne że mróz zrobił swoje)Dublety na SEMI sie zdarzały ale mi to nie przeszkadza bo kupując AEG każdy raczej bierze go po to żeby miec siłe ognia czyli w 90 % używa sie auto :D.Szybkość lotu kulki jak za te pieniądze godna podziwu ,skupienie dobre z 30 m na kulkach 0,23 spokojnie trafiałem w pień średnicu 10 cm. nioe ma źle. Zostaje wymiana body na metal,batki na SANYO RC 8,4v i jakiś kolimator typu ACOg i bedzie git :) Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Mam dręczące mnie pytanie :???: Co musiałbym wymienić aby osiągnąc skuteczny zasięg 50 metrów, z góry dzięki za odpowiedż Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Gumkę - Systeme Preckę - najlepiej Promyk, ale może systema wystarczy dystanser Madbull, choć niekoniecznie może komorę - KingArms Ale nie zapewniam, że będzie 50 m. @-MARIO- Ja mam AEG i większość strzelam na semi ;) a kupiłem go, żebym min. mógł strzelić nawet kilka razy na semi, a nie raz springiem i to jeszcze nie trafiając ;) Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Przy tej modyfikacji i lufie 510 istnieje prawdopodobieństwo ;) Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 (edited) Dzięki za odpowidż baczuś ale niewiem co to jest dystanser :-F augustox czy chodzi ci o lufe 510 mm ? :strach: P.S: Czy komora jest konieczna czy raczej nie ?? Edited January 19, 2009 by Goljo_ Quote Link to post Share on other sites
baczus Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 (edited) Dystanser to taka mała (2-3 mm) część, którą pokrętła dociskają do gumki hop-up. Lufa 509 mm systema/prometeush/km-head. Ale kup http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1637 + niekoniecznie http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3154 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4321 + http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2449 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2451 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1205 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1206 Promyk lepszy, ale systema tez dobra. Jak masz m16 to 509 mm, jak m4 to 363. Wyniki będą lepsze przy 509 mm, zawsze może dokupić atrapę tłumika www.silesiafactory.pl, umów się, że chcesz tylko atrapę to będzie taniej. Może i sama gumka wystarczy. aha, jak coś tam jest niedostępne, to poszukaj gdzie indziej ;) A i najlepiej by było, gdybyś sprawdził replikę na chrono, jak będziesz miał np. za mało fps to wtedy kupisz jeszcze komorę. Edited January 19, 2009 by baczus Quote Link to post Share on other sites
Goljo_ Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Dzięki za odpowiedż :uśmiech: Jak wszystko już kupie to powiem czy mam te 50 metrów :-o Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1215 Ta batka wejdzie czy ona pasuje tylko do tego TLF'a? Bo kształtem jest bardzo podobna do tych co są dedykowane do m4/m15... :killer: Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 (edited) Dzisiaj przy wymianie gumki HU i lufy na precyzyjną (gumka i lufa Systemy) w M4 kumpla napotkałem duży problem tzn. okazało się, że precka nie chce wejść do lufy zewnętrznej i trzeba użyć sporej siły, (czyt.młotka) żeby cokolwiek zdziałać. Najprawdopodobniej precka ma wiekszą średnicę :wink: Ktoś miał taki problem ? Co robić ? Edited January 26, 2009 by filon_swaj Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 na końcu lufy może być jakieś zwężenie- czasem ludzie nawet nożyczkami potrafią to lekko poszerzyć i działa.. Walenie w preckę młotkiem to chyba nie do końca dobry pomysł... Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Dzisiaj przy wymianie gumki HU i lufy na precyzyjną (gumka i lufa Systemy) w M4 kumpla napotkałem duży problem tzn. okazało się, że precka nie chce wejść do lufy zewnętrznej i trzeba użyć sporej siły, (czyt.młotka) żeby cokolwiek zdziałać. Najprawdopodobniej precka ma wiekszą średnicę :wink: Ktoś miał taki problem ? Co robić ? Ja miałem taki problem - Pisałem o nim parę stron wcześniej - Co zrobić? - Raczej nic. Sprzedać tą lufę Systemy i kupić preckę innej firmy, ale nie wiem czy się do czegość jeszcze nadaję skoro traktowana była zadajnikiem impulsów kinetycznych z trzymakiem drewnianym (czyt. młotkiem) Ew. możesz sprówbować zeszlifować delikatnie wierzch lufy ale pytanie czy ma to sens... Ja tak zrobiłem w innej swojej replice bo też miałem za mało miejsca ale mi brakowało 1cm żeby wcisnąć lufę do końca a w przypadku jg6604 lufa nie weszła nawet do połowy Ktoś twierdził, że szlifował lufę zewnętrzną od środka ale nie potrafię sobie tego wyobrazić jakby to mogło wyglądać Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.