TBM Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 W bornym sulinowie masz ze 4 duże sklepy a dodatkowo w odległości 200-300m od wejścia na poligon masz 2 mniejsze lokalne - spokojnie więc można przyjechać bez żarcia. A jak zagadasz to nawet ci odłożą/sprowadzą to co będziesz chciał. Woda najprawdopodobniej będzie w obozowisku off game. Na terenie baz tylko to co uczestnicy doniosą sobie (baniaczki, worki butelki itp) Link to post Share on other sites
moron Posted February 12, 2008 Author Report Share Posted February 12, 2008 (edited) Dodam ze w obozie offgame bedzie woda ale nie do picia. Wiec trzeba sie zaopatrzyc w wode butelkowana. ps. Pierwsze 100 osob zarejestrowane! Edited February 12, 2008 by moron Link to post Share on other sites
mcgan Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Jeszcze jedna sprawa dotycząca Regulaminu: -wszystkie dokumenty dostarczane do organizatora zlotu musza byc dodatkowo podpisane przez prawnego opiekuna. Jak to rozumieć? Czy ma być to ksero mojej legitymacji szkolnej podpisane przez rodzica, czy jak?:) Pozdrawiam Link to post Share on other sites
moron Posted February 13, 2008 Author Report Share Posted February 13, 2008 nie chodzi o legitymacje chodzi o oswiadczenie i karte uczestnika dokumenty beda udostepnione legitymacje bedziesz musial tylko pokazac w sztabie przy rejestracji Link to post Share on other sites
Hajdi Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 A ja mam inne pytanie: Czy można przywieźć panią fotoreporter? Jeśli tak to na jakich zasadach będzie jej wstęp,zakwaterowanie,dostęp do wszystkiego itp. ? Link to post Share on other sites
TBM Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Płaci wchodzi - podpisuje papierki i tyle + odblaskowa kamizelka (samochodowa) w odblaskowym kolorze i ochrona na oczy. Link to post Share on other sites
moron Posted February 13, 2008 Author Report Share Posted February 13, 2008 Kazdy uczestnik - nawet kolezanka z aparatem - placi normalnie. Tyle ze (nie pisalismy jeszcze tego) dla pan znizka bedzie. Jak duza niestety jeszcze nie jest ustalone... Link to post Share on other sites
Ruda Max Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 koleżanka tez w razie co i tak musi mieć ID ze smyczą + kamizelka - bo jej nie wpuścimy na teren, z toika skorzysta, jeść dostanie (zje czy nie) i bęzie się przy ognisku bawić ,a to niestety kosztuje. I tak mamy mało kasy i się strasznie uwijamy coby wszystko jakoś najtaniej zorganizować. Nie stać nas na wolontariat . Za wszystko z czego skorzysta "kolezanka - reporter" zapłacą uczestnicy, a to nie w tym rzecz. Pomyśl ile może być reperterów.... Link to post Share on other sites
Hajdi Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Nie sugeruje że ma mieć coś za darmo! Po prostu chce wiedzieć na pewno,aby nikogo w konia nie robić. A czy musi przejść rejestracje on-line? Czy tylko pokazuje papierki przy rejestracji już na miejscu,dostaje zgodę organizatorów i pstryka focie ;) ? Link to post Share on other sites
moron Posted February 14, 2008 Author Report Share Posted February 14, 2008 dzieki rejestracji online nie trzeba bedzie wypelniac papierkow do podpisu wiec niestety musi... Link to post Share on other sites
Headshot Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Możliwa jakaś zniżka dla weteranów?? ps. Moron możesz mi podać na Pw swoje aktualne gg?? Mam romans do Ciebie. Link to post Share on other sites
moron Posted February 16, 2008 Author Report Share Posted February 16, 2008 Znizka tylko dla pań... Wszelkie romanse od panow prosze na PW na forum majowki. GG zarezerwowane da pań :P Link to post Share on other sites
Headshot Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 Bo se( :D) sam od gala wezmę no !!! :D:D Chodzi o to że na tym waszym powykręcanym forum nie mogę hasła odzyskać, nie działa mi to przywracanie i chciałem żebyś mi ręcznie odzyskał bo masz dostęp do baz danych...byłbym dźwięczny bałdzo, w PRLu sie oddźwięcze :) Link to post Share on other sites
Bartek/Urban Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 (edited) czołem :) Kombinat też przybedzie, jak w zeszłym roku zresztą. ilu i czy do SF wpisze już na forum imprezy. pozdrawiam! Edited February 17, 2008 by Bartek/Urban Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Dla tych co byli :) Różnica będzie w scenariuszu, reszta związana z mediami się nie zmieni ( najwyżej na lepsze :) ) Moron, czy impreza jest ubezpieczona? Kto bierze odp. za całokształt? Np. Jak ktoś złamie rękę to pozostaje płakać? Link to post Share on other sites
moron Posted February 22, 2008 Author Report Share Posted February 22, 2008 heh zastanawialem sie nad tym ze 2 tygodnie temu chce sie dogadac z jakas firma ubezpieczeniowia zeby kazdy mial mozliwosc sie ubezpieczyc sama impreza jako taka nie bedzie ubezpieczona i kazdy bierze odpowiedzialnosc za siebie Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 (edited) No widzisz i to może być mały problem gdy coś się stanie. Z ubezpieczeniem nie ma problemu, załatwię to od ręki! Majówka w 2006 - 20zł Majówka w 2007 - 25zł Majówka w 2008 - 40zł Powiedz mi, co takiego kupujecie że podnosicie ceny? Czy w cenie jest zawarta koszulka? Czy postanowiliście przytulić padre tysiaków i wykorzystać dobre imię imprezy w komercjalnym znaczeniu? Edited February 22, 2008 by Marcinek83 Link to post Share on other sites
TBM Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Z tego co się orintuję w tym roku chcemy kupić namioty aby na przyszłość ograniczyć koszty za wypożyczenie itp. Także reflektory do sztabu oraz baz. Dodaj do tego koszty telefonów i transportu w celu załatwienia wszystkich pozwoleń itp. Poza tym koszty sanitarne tez idą w górę. Oprócz zwykłych podwyżek cen trzeba dodać kilka nowych tojów (większa liczba graczy), wodę do mycia, przenośne umywalki itp. Patrz też że w 06 było koło 80-90 osób, w 07 390, a teraz się spodziewamy jeszcze więcej. Inna sprawa że 40PLN za 3 dniowy zlot to nie jest wcale dużą sumą. W zeszłym roku główna strzelanka trwała tylko 1 dzień (no prawie ;] ) a w tym roku będą to 3 dniowe manewry... Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Ehe. Reflektory Decybel kupił rok temu NS jest zakupiony rok temu PMR,ki są, 6 sztuk zakupione rok temu Strzelanka może trwać i 7 dni, koszt własny to tylko kulki :F no ewentualnie rekwizyty, Destroyer w tamtym roku sam konstruował "bomby" może czas na zmianę? Z tego co się orintuję w tym roku chcemy kupić Super orientacja, można wiedzieć ilu jest organizatorów i kto się orientuje? 40zł to mało, fakt. W poprzednich edycjach żywność się marnowała! PO kiego kupować to wszystko? Dalej te same błędy, historia się powtarza. Fora grup prywatnych pękają od postów o wątpliwej organizacji, takich for jest trochę. Jest jeszcze trochę czasu. Zobaczymy jak to będzie. Link to post Share on other sites
retaliator Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 marcinek, czy to nie ty chciałeś w tym roku organizować Borneo bo Decybel wyjechał? co się czepiasz chłopaków? będzie więcej Toi Toi-ków, trzeba kupić więcej wody, drewna, zapłacić za prąd za 3 dni a nie za jeden - i co z tego że może im zostanie trochę kasy - jak ci żal to nikt po tobie płakać nie będzie. Ja tam nie żałuję i nawet jakby mi przyszło płacić 60 zł to i tak bym zapłacił i przyjechał i bawił się dobrze. Bo o to w tym wszystkim chodzi. Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Też nie żałuję, to już pisałem. Pytałem co dostaniemy za to? Pytałem czy koszulka jest zawarta w cenie? O ubezpieczeniu nie wspomnę. Tak chciałem się zając organizacją, dzwoniłem do Rudej i Ślimaka. Po otrzymaniu informacji kto położył na tym ręce, zrezygnowałem. Jako uczestnik, wszak jeszcze nie dokonałem wpłaty, chce wiedzieć bo mam do tego prawo! Prawda jaka się odnosi do organizacji poprzednich imprez jest znana mi i obecnym organizatorom, nie wiedzieć ilu ich jest. To tyle. Chciał bym żeby było lepiej, żeby jak co roku był większy rozmach i lepsza zabawa. Bo jak teraz coś spieprzą to później nikt nie przyjedzie. Przykładem może byś ostatni Berget, z artykułów jasno wynikało że ilość to nie wszystko, organizacja jest najważniejsza, to nie jest zlocik na którym możemy sobie postrzelać i pojechać do domu. Ktoś musi zadbać o bezpieczeństwo, ktoś musi pilnować sprawy, obowiązków masa, jak na razie wiemy że będą media, super że będzie więcej toi tojów. Widzicie ten szał? Widzicie to podniecenie u ludzi? Zabrakło. Szkoda że Tomaszewo jest na zaproszenie. Link to post Share on other sites
Ruda Max Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 No widzisz i to może być mały problem gdy coś się stanie. Z ubezpieczeniem nie ma problemu, załatwię to od ręki! Majówka w 2006 - 20zł Majówka w 2007 - 25zł Majówka w 2008 - 40zł Powiedz mi, co takiego kupujecie że podnosicie ceny? Czy w cenie jest zawarta koszulka? Czy postanowiliście przytulić padre tysiaków i wykorzystać dobre imię imprezy w komercjalnym znaczeniu? Sprawdzę oferty innych firm ubezpieczeniowych i postaram się udzielić Wam konkretnej odpowiedzi. Link to post Share on other sites
Snail Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Marcinek83 napisał: Tak chciałem się zając organizacją, dzwoniłem do Rudej i Ślimaka. Po otrzymaniu informacji kto położył na tym ręce, zrezygnowałem. Czyżby chodziło oto że organizacją zajęli się ludzie z całej Polski ? A nie tylko z Zachodnoipomorskiego? Chłopie obudź się, jak bym mógł to wciągnął bym w organizację pół Europy , ludzi z Burkinafaso i samego Fidela, byle by impreza wypaliła. I widzisz na tym polega różnica między nami, że nam zależy na zrobieniu dobrej imprezy a nie na wielkim halo pt. ,, To JA to zrobiłem,,. A poza tym mądry człowiek nie robi wszystkiego sam tylko umiejętnie wykorzystuje zdolności i wiedzę innych ludzi. I co z tego że jeden jest z Warszawy, drugi z Krakowa a trzeci z Pcimia Dolnego? Link to post Share on other sites
moron Posted February 23, 2008 Author Report Share Posted February 23, 2008 Reflektory Decybel kupił rok temu NS jest zakupiony rok temu PMR,ki są, 6 sztuk zakupione rok temu Reflektory sa ale jest ich malo poza tym trzeba dokupic zarniki i przedluzacze. NS jest jeden, w tym roku juz mam zamowione 2. O PMR'kach pierwsze slysze... Z Decybelem mamy kontakt co kilka dni i informujemy go o wszystkim. On nam udziela cennych rad i informacji (np ile kielbasy i chleba kupil rok temu i ile powinnismy kupic w tym roku). Jesli chodzi o wpisowe to poparl decyzje o jego podniesieniu. 20 czy 40pln przy ogolnokrajowym zlocie to grosze (wspomniane przez ciebie tomaszowo kosztuje 50 o ile mnie pamiec nie myli), a mozna kupic troche rzeczy. Wez pod uwage to ze wiele rzeczy zalatwiamy po kosztach - jak bys chcial sobie prad podpiac tak jak to to robimy to nie wiem czy skladek z zeszlego roku by starczylo... Rok temu Decybel przesadzil z oszczedzaniem i przedluzacz po podlaczeniu halogenu zacza sie topic/palic czy cos w tym rodzaju... Sama siatka na ogrodzenie terenu to ponad 1000pln (z tej sprzed roku juz nic nie zostalo) a jeszcze pale do jej zamocowania musimy zdobyc. Drewna nie ma na zlotowisku wiec tez je trzeba zalatwic (wyobrazasz sobie majowke bez ognisk?) Nadlesnictwo powiedzialo drewno owszem ale za 90pln/m^3. PMR'ki musimy kupic takie zeby byl zasieg na calym terenie scenariusza (zwykle juz rok temu nie wyrabialy a w tym roku teren ma byc 2 razy wiekszy). Nie zapominaj o wodzie - rok temu wszystko bylo po znajomosci - w tym roku kupujemy baniaki. O to ze ktos na tym zarobi martwic sie nie musisz bo cala kasa ma isc przez stowarzyszenie i jak cos zostanie to bedzie przeznaczone na kolejna majowke - nikt tej kasy do kieszeni brac nie bedzie. Wprost preciwnie - wiekszosc z nas ma wklad w majowke swoimi rzeczami nie wspominajac o tym ze nikt nam za bilety/paliwo nie zwraca (a przyjechac sobie raz 30 kwietnia nie wystarczy). Jako uczestnik, wszak jeszcze nie dokonałem wpłaty A nie zauwazyles ze NIKT nie dostal danych do wplaty? Jak poprosimy ludzi o wplate pieniedzy bedzie podane co gwarantujemy. Chciał bym żeby było lepiej, żeby jak co roku był większy rozmach i lepsza zabawa. Bo jak teraz coś spieprzą to później nikt nie przyjedzie.Tez tak chcemy a przy skladkach 25pln jest bardzo male pole manewru bo nie mozemy nie kupic tradycyjnej grochowki czy chleba i kielbasy... No widzisz i to może być mały problem gdy coś się stanie. Z ubezpieczeniem nie ma problemu, załatwię to od ręki!Jak masz namiary na konkretne ubezpieczenie dla osob na takiej imprezie to bylbym wdzieczny za przeslanie info do rudej. :) Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 tomaszowo kosztuje 50 Spójrz na organizację tej imprezy :F Nie ma porównania. Wiesz, nie martwi mnie to co się stanie z resztą, martwi mnie masa organizatorów, martwi mnie to że "jak coś zostanie" a nie powinno, przecie nie tylko wy będziecie robić obóz, ludzie z poprzednich edycji przyjadą, nagroda powinna być. Ubezpieczeniem zajmie się moja koleżanka z pracy, niestety, mogę ubezpieczyć tylko na życie to w dziwnym znaczeniu nie odnosi się do imprez, może to zrobić b.tanim kosztem PZU S.A. Jutro podam wysokość składki na 500osób Nie powiem, twoje słowa mnie uspokoiły :) Zależy mi na tej imprezie bardzo ze wzg. też na Decybela, znamy się nie od dzisiaj i trochę razem przeszliśmy, jak by impreza okazała się organizacyjnym fiaskiem........ Też dobrze że piszecie otwarcie na forum, przyjemniej ludzie wiedzą że będzie na + ale to w praniu wyjdzie. Link to post Share on other sites
Recommended Posts