Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 full metal [BOYI] POMOCY !


Recommended Posts

Mam taki problem dostałem nowy karabin i po zainstalowaniu baterii

zacząłem strzelać ! Przy semi było wszystko w porządku ale przy auto zaciął się gearbox

:cry: i nie moge teraz strzelać wogóle !!! Proszę o pomoc !!! Czym to może być spowodowane ?? I jak sobie poradzić z tym w domowych warunkach (oczywiście jeżeli nie da sie tego usunąc to oddam go na gwaranceje ) Proszę o pomoc !!! z góry wielkie dzieki !!! :uśmiech:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Witam,może to być spowodowane zbytnim dokręceniem silnika albo poprostu spalił się bezpiecznik przy baterii wybij pina ściąg górną część body i zobacz czy tłok nie jest w tylnim położeniu jak tak to lepiej oddaj na gwarancję a gun daje jakieś oznaki życia w ogóle ??? :killer:

Edited by HUGO_HUGO
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W replikach BOYI ludzie odkręcają silniki - już miałem dwa przypadki, kiedy kumple wracali ze strzelanek bo "gnat mi padł" a były to silniki zbyt dociśnięte do zębatek ( SPR BOYI i AK-47 BOYI)

Więc sądzę, że to chyba to samo.

 

Wstępna ekspertyza:

- W pokoju podłączamy batkę, wyjmujemy maga, i wciskamy spust. Jak jest cicho to może być słychać lekkie "cykanie" jakby silnik chciał, a nie mógł. Jeżeli tak to na 99,9% to zbyt dokręcony silnik. Jeżeli nie, i tak można sprawdzić :)

 

Instrukcja poluzowania :

-Dobieramy się do silnika ( powinien być w handgripie ( rączce obok spustu... )

 

- Zdejmujemy klapkę na dole rączki - widzimy silnik, nie ruszamy go, sam odejdzie od zębatek

 

- sprawdzamy czy replika strzela ( silnik kręci się na "sucho" nie stykając się z zębatkami - czyli wszystko ok. Jeżeli nie, sprawdzamy styki, batkę itp.

 

- Zakręcamy, ale lżej i sprawdzamy co kilka obrotów śrubki, czy silnik już załapał zębatki. Jeżeli tak we're home :)

 

Oczywiście to moja wersja naprawiania tej usterki, może jest lepsza, a może coś pieprze :D, bynajmniej działało już w 2 replikach BOYI

Edited by Ponton
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Heh... :roll: Widze ze to dosc popularna usterka w M4A1 DB...

W zasadzie kupilem ten model ponad tydzien temu.

Nie byl od tamtej pory uzywany, az do poczatku minionego weekendu. Szykowalem replike do postrzelania sobie do tarczy. Nawet nie zdazylem wyregulowac muszki. Po kilku strzalach zacial sie silniczek.

Sprawdzilem baterie, styki. Silniczek wyregulowalem lekko dokrecajac.

OK, oddal kolejnych kilka strzalow i zacial sie na dobre.

Juz nawet regulacja silnika nic nie dala.

 

Obawiam sie ze zblokowaly sie zebatki w gearboxie.

Poszedl do serwisu, zoabczymy co powiedza.

 

Replika zakupiona w Gunfire. To miala byc moja pierwsza replika do rozpoczecia przygody z ASG. Nie powiem, sugerowalem sie cena oraz wykonanym z metalu body. Odradzam wszystkim zainteresowanym.

Mam wrazenie ze lepszym rozwiazaniem byloby dolozyc ze 100zl i kupic chocby replike M4A1 lub M733 firmy JG. :wink: Fakt ze plastik ale wnetrze lepsze a plastik mozna pozniej podmienic....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...