Sobo233 Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Mam taki problem dostałem nowy karabin i po zainstalowaniu baterii zacząłem strzelać ! Przy semi było wszystko w porządku ale przy auto zaciął się gearbox :cry: i nie moge teraz strzelać wogóle !!! Proszę o pomoc !!! Czym to może być spowodowane ?? I jak sobie poradzić z tym w domowych warunkach (oczywiście jeżeli nie da sie tego usunąc to oddam go na gwaranceje ) Proszę o pomoc !!! z góry wielkie dzieki !!! :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Jak to zaciął się gb? Tłok jest w tylnym położeniu? Sprawdź czy nie masz batki wyładowanej, bo chyba to jest tym spowodowane.. (batka nie daje na tyle mocy, aby naciągnąć sprężynę) Quote Link to post Share on other sites
SWD Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Ja mialem to samo w nowym gunie ktorego oddałem na gwarancje ale wczesnie poluzowalem troche silnik i chodzil wiec to nie batka tylko cos z gearboxem powodzenia Quote Link to post Share on other sites
stefcio_mosina Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 może to być spowodowane tym że jakieś obce ciało zablokowało się między zebatkami i zebatki sie nieco ,,zmieniły,, ja bym to oddał na gwarancje i to jak naj szybciej Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 (edited) Witam,może to być spowodowane zbytnim dokręceniem silnika albo poprostu spalił się bezpiecznik przy baterii wybij pina ściąg górną część body i zobacz czy tłok nie jest w tylnim położeniu jak tak to lepiej oddaj na gwarancję a gun daje jakieś oznaki życia w ogóle ??? :killer: Edited April 22, 2008 by HUGO_HUGO Quote Link to post Share on other sites
Bogumil Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 ee a może zdejmij chwyt przedni zobacz czy taki czarny i czerwony kabelek są podłączone do ttakiej blaszki co?? też tak kiedyś miałem ale zamiast panikować postanowiłem przejrzeć całą replikę :P Quote Link to post Share on other sites
Talarek1 Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 Mam dokładnie ten sam proble i z tym samym karabinem. Zakupiłem ^^ na specshopie po wystrzeleniu 6 kulek karabin się "zaciął" (jakby coś w gearboxie nie mogło się poruszyc). Zamierzam odesłac go na gwarancję. Pech to pech ;( Quote Link to post Share on other sites
BROCIU BOSS Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Ja takrze mialem ten problem ale to byla bateria na gwarancji wymienili mi przewody i powiedzieli zebym zakupil batke 9,6v i wszystko chodzi idealnie w prezencie dowiedzialem sie ze mam 409fps w stoku po zmiezeniu na chrono. kupcie wiec nową batke Quote Link to post Share on other sites
Ponton Posted May 18, 2008 Report Share Posted May 18, 2008 (edited) W replikach BOYI ludzie odkręcają silniki - już miałem dwa przypadki, kiedy kumple wracali ze strzelanek bo "gnat mi padł" a były to silniki zbyt dociśnięte do zębatek ( SPR BOYI i AK-47 BOYI) Więc sądzę, że to chyba to samo. Wstępna ekspertyza: - W pokoju podłączamy batkę, wyjmujemy maga, i wciskamy spust. Jak jest cicho to może być słychać lekkie "cykanie" jakby silnik chciał, a nie mógł. Jeżeli tak to na 99,9% to zbyt dokręcony silnik. Jeżeli nie, i tak można sprawdzić :) Instrukcja poluzowania : -Dobieramy się do silnika ( powinien być w handgripie ( rączce obok spustu... ) - Zdejmujemy klapkę na dole rączki - widzimy silnik, nie ruszamy go, sam odejdzie od zębatek - sprawdzamy czy replika strzela ( silnik kręci się na "sucho" nie stykając się z zębatkami - czyli wszystko ok. Jeżeli nie, sprawdzamy styki, batkę itp. - Zakręcamy, ale lżej i sprawdzamy co kilka obrotów śrubki, czy silnik już załapał zębatki. Jeżeli tak we're home :) Oczywiście to moja wersja naprawiania tej usterki, może jest lepsza, a może coś pieprze :D, bynajmniej działało już w 2 replikach BOYI Edited May 18, 2008 by Ponton Quote Link to post Share on other sites
halfik Posted August 16, 2008 Report Share Posted August 16, 2008 ja moja m4 kupilem pare dni temu i po 1 strzelance i wypukaniu 2.5k kulek wszystko nadal smiga. Quote Link to post Share on other sites
ryuujin Posted August 18, 2008 Report Share Posted August 18, 2008 Heh... :roll: Widze ze to dosc popularna usterka w M4A1 DB... W zasadzie kupilem ten model ponad tydzien temu. Nie byl od tamtej pory uzywany, az do poczatku minionego weekendu. Szykowalem replike do postrzelania sobie do tarczy. Nawet nie zdazylem wyregulowac muszki. Po kilku strzalach zacial sie silniczek. Sprawdzilem baterie, styki. Silniczek wyregulowalem lekko dokrecajac. OK, oddal kolejnych kilka strzalow i zacial sie na dobre. Juz nawet regulacja silnika nic nie dala. Obawiam sie ze zblokowaly sie zebatki w gearboxie. Poszedl do serwisu, zoabczymy co powiedza. Replika zakupiona w Gunfire. To miala byc moja pierwsza replika do rozpoczecia przygody z ASG. Nie powiem, sugerowalem sie cena oraz wykonanym z metalu body. Odradzam wszystkim zainteresowanym. Mam wrazenie ze lepszym rozwiazaniem byloby dolozyc ze 100zl i kupic chocby replike M4A1 lub M733 firmy JG. :wink: Fakt ze plastik ale wnetrze lepsze a plastik mozna pozniej podmienic.... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.