Karmazyt Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Czyli tak jak myślałem, dzięki ;) Zjadło same zęby łącznie z ostatnim. ICS ogólnie stock, tylko spring wymieniony na M135 Element i prowadnica chwilowo. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Nie mogę edytować, a sprawa jest - czytałem w tym temacie, że ICSy mają specyficzny dźwięk (jak dobrze pamiętam, zębatki) i dziwnie piszczą. Lekarstwem było wymienienie zębatek oraz...no właśnie, był jeszcze jeden sposób, a nie mogę tego teraz znaleźć. Ktoś coś wie? Jak dobrze pamiętam, chodziło o antireversal aczkolwiek, głowy nie dam obciąć. Ktoś coś pomoże? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Nieee nic takiego nie ma.... zębatki normalnie pracują... ponoć silnik t3000 jest głośny a zębatki jak każde inne, a antyreversal , to jest ten sam, lecz ma dodany kawałek,, pierdolnika,, który przedłuża go aby można było zwolnić sprężynę (no właśnie jak się nazywa ten przycisk w górnym body)... U ciebie występuje owe piszczenie????? Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Tak. Zębatki są na pewno dobrze spodkładkowane, silnik nie haczy o nic. Dałbym sobie jakiś czas temu rękę uciąć, że coś z AR było nie tak. Pietia, jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 To piszczenie etc występuje na rozłożonym body, czy nawet jak jest złożone, i się strzela, to słychać to coś???? bo może być tak że na rozłożonym body słychać jak przeskakuje AR , to normalne, a żeby sprawdzić czy to to, wystarczy go wdusić i nacisnąć na spust, jeśli nie t, należy szukać gdzie indziej, pytanie, czy te dźwięki występowały przed podkładkowaniem /rozbieraniem dolnego gb???? czy tak z nienacka??? możliwe że zębatka tłokowa jest za wysoko spodkładkowana - tzn za dużo podkładek i one delikatnie przerywacz unoszą w górę, a ten z kolei zahacza o ,,łezkę,, która jest od strony przerywacza na zębatce tłokowej i stąd ten odgłos, jeśli nie , to nie wiem.... , może sprawdź , czy łożyska są dobrze osadzone w gniazdach, może tak być, że pojawiły się luzy, bądź któraś zębatka ma za dużo luzu i łożysko się cofnęło (tak jak było u mnie, za mało było podkładek pod jedną zębatką i łożysko się cofnęło i za razem zacisnęło i były jakieś dźwięki) Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 A gdyby tą łezkę zlikwidować? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 nie odpisałeś, czy tę dziwne dźwięki słychać gdy gb jest otworzony i zębatkami kręcisz (silnikiem znaczy się) czy jak strzelasz to słychać???? nie wiem do czego ta łezka, jeśli to przy niej dziwny dźwięk, to masz za dużo podkładek pod zębatką silnikową , i przerywacz o nie zahacza gdy właśnie ich jest za dużo (przerywacz zahacza i unosi się do góry i zahacza o tę łezkę... lecz nie jestem pewien , bo mam gb rozłożony i nie pamiętam już czy dobrze mówię... Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 W sumie to tylko jak jest gb otwarty. Dzięki, będę kombinował, jak coś się ruszy, opiszę. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 tak jak pisałem ,słychać jak atr przeskakuje, jeśli go wdusisz i dalej będzie słychać , to może być ten przerywacz trybu ognia pojedynczego - patrz co napisałem wyżej. Quote Link to post Share on other sites
werner Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 Moje uwagi. Midy od boyi nie do konca dzialaja dobrze. Wypluwaja kulki ale FPS wachaja sie od 120 do 330 FPS. Na magach CA, midach FPS 325-330. Dwa pytania. 1. Kupilem szkielet GB. Chce wsadzic tam zestaw bore up. Jakiego producenta polecacie, moze juz ktos mial z tym przygody? 2. Zawieszenie do kolby stałej. Mam model C15 i chciałbym zamontowac tam jednopunktowe zawieszenie, a nie ma o co zlapac? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 (edited) ponoć polecają systema/guarder zawieszenie to może pokombinuj tak : dajesz jakiś pasek z d-ringiem i zaplątujesz na najwęższej części kolby - najbliżej body i jakoś mocujesz, potem zawieszenie do tego d-ringa czepiasz. ponoć polecają systema/guarder zawieszenie to może pokombinuj tak : dajesz jakiś pasek z d-ringiem i zaplątujesz na najwęższej części kolby - najbliżej body i jakoś mocujesz, potem zawieszenie do tego d-ringa czepiasz. a powiedz jeszcze do jakiej sprężyny ten borek ma być ??? Edited May 23, 2012 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 (edited) szybkie pytanie czy ta kolba http://gunfire.pl/product-pol-1152195554-Kolba-CTR-BLACK.html będzie pasowac do icsa na stockową prowadnice? CZy montował ktoś inną kolbe innej firmy? Edited May 24, 2012 by -MARIO- Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Posiadam takowa w swojej emcwj, a dokładniej to kupiłem aj u krakmanow, jedyne co przeszkadza, to nie dopasowania średnica, i kolba lata trochę na prowadnicy, troche izolki załatwi sprawę, lecz nie chce mi sie bawić...... A poza tym ok. Przepraszam za brak pl znaczków, pisze z telefonu i niektórych sie nie da wstawić. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 Jest gdzieś dostępne metalowe body do m4 ics? oznaczenia nieważne.Madonioni mają tylko dolną cześć po chorej cenie 200zł -góry z tego co widać po dostępności na stronie brak ... Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Też szukam. We wtorek będę miał dwa body - plastik i metal od chińczyków, i spróbuję to dopasować - zobaczymy co z tego wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Nie mogę edytować. Górne plastik body poszło, nie mam kasy (i nie ma aktualnie nigdzie dostępnego) na body ICSa. Z racji wolnego czasu, i wolnej metalowej połówki górnej body od AGM we wtorek zacznę dopasowywać je do ICSa - plan jest ambitny, i duża szansa, że się powiedzie - nie gearbox jest tutaj przeszkodą, a zwalniacz sprężyny, który najprawdopodobniej przestanie spełniać swoje zadanie - jeśli uda mi się osadzić nowe górne body, do wymiany być może pójdzie także komora na metalową G&P, która także jest popękana - dalej, jeśli się uda, front od M16A2 lub A3. Po wymianie, stracę zapewne możliwość "łamania emki" ale zbytnio mi to nie przeszkadza. Tak czy siak, wybija się tylko jeden pin. Dzisiaj wstępnie sprawdzałem, jest możliwość osadzenia górnego gearboxa, w taki sposób, aby dało się nasunąć body górne. Właściciele ICSów pewnie wiedzą o co chodzi. PS. Dolne body mam już metalowe. O postępach prac dam znać, jak tylko coś się ruszy. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 fajnie by bylo jakby ci sie udało dopasować te body.wrzuc jakies fotki co i jak przerabiałeś. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 czy gb icsa wytrzymie m125 i czy silnik infinite to uciagnie na batce 9,6v? .Teraz mam m110 guardera i daje rady z przyzwoitym rofem Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Witam, Wie ktoś może czy taki uchwyt zawieszenia będzie pasować do M4? Pozdrawiam, Mateusz Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Mam bardzo podobny, najprawdopodobniej trzeba będzie użyć pilnika aby dopasować taki uchwyt do prowadnicy. Ale minimalnie, po piłowaniu będzie ok :) Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 (edited) ok, dzięki. Z piłowaniem nie będę miał problemu, obawiałem się tylko, że ten uchwyt będzie zbyt luźny, ale już wiem co i jak :D Edited June 6, 2012 by Watson2195 Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 Lipa. Przód body pasuje, jednak body za krótkie jakieś...2cm. Nie da się dopasować nic, oprócz oryginalnego :/ Czeka już front od G&P z szynami RIS i metalowa komora G&P do zamontowania. Mam nadzieję, że się uda. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Chwilowo poskładam to na starym, plasikowym body, które muszę naprawić. Ciekawostka - w M4 Boyi, stokowa lufa i mierzone równe 380 fps..i prawie na 70 metrów można celnie w człowieka walić :/ Wszystko mierzone. Quote Link to post Share on other sites
petarda Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 (edited) czy gb icsa wytrzymie m125 i czy silnik infinite to uciagnie na batce 9,6v? .Teraz mam m110 guardera i daje rady z przyzwoitym rofem Gearbox wytrzyma nawet m210 więc bez obaw. Co do silnika uciągnie bez problemu jednak ten silnik to jedna wielka pomyłka, silniki 3000 były o wiele lepsze moim zdaniem. Karmazyt (Cinku) Zdajesz sobie sprawę że komorę od G&P będzie trzeba przerabiać bo inaczej możesz zapomnieć o strzelaniu ? Edited June 7, 2012 by petarda Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Karmazyt (Cinku) Zdajesz sobie sprawę że komorę od G&P będzie trzeba przerabiać bo inaczej możesz zapomnieć o strzelaniu ? Luz, komora już przerobiona ;) Muszę tylko chwilę czasu poświęcić, i złożyć to do kupy ;) Nadal szukam metalowego lub plastikowego górnego body do nabycia drogą kupna lub zamiany za fanty :/ Dolne mam metalowe...i ze 4 plastikowe już w zapasie a górnego nawet plastiku zapasowego dorwać nie mogę :/ PS. Tak, ten Cinek którego znasz, siemano Petarda ;) Quote Link to post Share on other sites
petarda Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Podesłałem ci pw w sprawie body. Możesz wrzucić zdjęcia jak przerobiłeś komorę, wszędzie w necie czytam opisy a jakoś nie mogę dojrzeć zdjęć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.