wassabi Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Witam, otóż mam kilka problemów z moim Pejotkiem, a chodzi oto: Pierwszym problemem jest to że kupiłem nowy tłok, cylinder typ 1, głowicę tłoka, popychacz i dyszę. Mam taki problem bo gdy naciskam spust, tłok cofa się do momentu, kiedy widać go przez otwór w GB i na tym koniec, dalej nie chce pójść. Nie wiem co może być tego przyczyną, dodam że kupiłem nowe łożyska 6mm CA i podkładki również CA, baterię mam 9.6v 1800mAh KAN. Proszę o pomoc. Tłok: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=348 Cylinder: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=344 Głowica tłoka: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1242 Popychacz: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=208 Dysza: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1161 Drugim problemem jest płytka selektora, kolega pożyczył mi płytkę od M15, włożyłem i teraz replika na pojedyńczym strzale nie oddaje nawet żadnego odgłosu, tak jakby coś tam nie łączyło. Trzecim problemem jest głowica tłoka, otóż nie wiem jak ją zamontować do tłoka. Dostałem dwie podkładki, łożysko, jakiś kołnierz nie wiem czemu on służy i głowicę. Teraz mam problem bo nie wiem jak to skręcić. Bardzo proszę o pomoc! Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 (edited) Głowica tłoka->tłok->podkładka->łożysko->podkładka->kołnierzyk i sruba. Nic z mocniejszymi batkami nie kombinuj, a wymieniaj sprężynę(bo to jej wina), może być MO. Edited February 19, 2008 by hary934 Quote Link to post Share on other sites
wassabi Posted February 19, 2008 Author Report Share Posted February 19, 2008 Mam też nową, M120s Hurricane. Czytając forum, możliwe jest że źle założyłem podkładki, ale teraz nie wiem jak je dobrze podłożyć. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 (edited) To nie podkładki ino łożyskowanie głowicy tłoka. Metoda: przystawiasz głowice do tłoka, na taką śmieszną tulejkę z kołnierzem na końcu nakładasz bieżnię/wianek/bieżnię (to co nazywasz podkładka/łozysko/podkładka), po czym wtykasz to do środka tłoka i przykręcasz do głowicy śrubką przechodzącą przez tę tulejkę. Powód zacinki: na moje oko nie dałeś smaru na zębatki/łozyska lub źle spodkładkowałeś zebatki (raczej to drugie). Metoda: poprawić podkładkowanie, dobrze wszystko nasmarować. O podkładkowaniu zębatek na forum było już dużo, kiedyś nawet tłumaczyłem to gdzieś krok po kroku. Szukajka Ci powinna pomóc. Płytka selektora: wsadź starą, było kombinować? A jak nie to na wyjetym gb sprawdź czy metalowa nakładka płytki selektora łaczy takie dwie blaszki widoczne w dziurze na boku gb. Na moje oko nie łączy a dopiero po dalszym cofnięciu płytki (czyli ustawieniu na auto) zaczyna je łaczyć. Metoda: połączyć te blaszki na stałe solidną kroplą cyny lub wlutowanym kawałkiem kabla / kombinowac z blaszką na płytce selektora. Edited February 20, 2008 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.