Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

LEVEL III z ASGSHOP'u


Recommended Posts

Panowie może pytanie wyda się śmieszne ale niestety nigdzie nie znalazłem tak naprawdę na nie konkretnej odpowiedzi. Chciałbym wykonać tuning w Asg Shopie - chodzi o Level III ( 520 FPS) dla m16. Na jakiej baterii (10.8V czy 12V) będzie to chodziło normalnie, długo i solidnie a ROF będzie zadowalający (czytaj bardzo dobry :lol: )? Usługa tego upgradu nie obejmuje silnika typu systema magnum lub podobnego więc wszystko będzie musiało chodzić na stockowym silniku G&P. Czekam na Wasze opinie.

Edited by miloslupsk
Link to post
Share on other sites

Możliwe że zostanie prowadnica sprężyny ;)

 

Ja bym sie nie przejmował doborem batki przy tuningu w asgshopie, bo oni Ci to dobiorą. Ewentualnie powiedz im, że zależy Ci na rof'ie, to polecą Ci batke o większym woltarzu. Zresztą ja bym sie bał walić na full auto przy 520fps, bo nie dość, że można komuś zrobić krzywdę to jeszcze dodatkowo może Ci szybko strzelić GB. No chyba, że tuningujesz minimi...

Link to post
Share on other sites

Uwaga!

Przy opcji wraz z tuningiem prosimy NIE wybierać opcji baterii i ładowarki.

Jeżeli decydujesz się na tuning, to bateria i odpowiednia ładowarka dobierane są indywidualnie.

 

Chcesz dowiedzieć się szczegółów na temat danego tuningu?

Zapraszamy do działu Usługi / Modyfikacje

 

Jeżeli chcesz zorientować się jaka bateria i ładowarka będzie

potrzebna do danego tuningu - prosimy o kontakt

 

Dla przykładu:

Level I - baterie 8,4V lub 9,6V / dostępne wszystkie ładowarki do wyboru

Level II - baterie 9,6V / dostępne wszystkie ładowarki do wyboru

Level III - baterie 10,8V / tylko ładowarki mikroprocesorowe

 

Jeżeli chcesz, aby do tuningu została dobrana ładowarka oraz bateria to prosimy umieścić tą informację w polu uwagi (przy finalizacji zamówienia). Po wykonaniu tuningu, serwis skontaktuje się z Klientem w celu zaoferowania odpowiedniej baterii oraz ładowarki. Po zapoznaniu się z możliwościami, Klient podejmuje decyzję, którą opcję wybiera.

 

To jest w opisie w linku który podałeś.

Link to post
Share on other sites

Wiem co jest w opisie ale dostęp do baterii mam znacznie taniej niż chociażby ceny ich odpowiedników z ASG Shopu więc gdy fachowcy z Rudy Śląskiej będą robić tuning repliki ja w między czasie chcę zamówić baterię. Stąd też moje pytanie i póki co to jedynie Poldeck określił konkretnie abym brał 12V. Chociaż zastanawiam się czy takim napięciem nie będę zbyt mocno "nadwyrężał" repliki.

Link to post
Share on other sites

A powiedzcie mi panowie jak to jest z tym trybem auto przy takiej mocy? Czy faktycznie bez wzmocnionego GB zbyt wiele się nie posieje seryjką ? Czy w przypadku tej M16 wzmocniony GB Deep Fire jest w stanie wytrzymywać auto bez żadnych obaw o pęknięcia itp?

Nawet przy wzmocnionym nic nie jest pewne, to wszystko są odlewy więc 1 jest wytrzymalszy 2 już mniej. Wszsytko zależy od twojego stylu strzelania oraz egzemplarza gearboxa jaki ci się trafi...

Link to post
Share on other sites

To zależy- jeżeli masz kasę, to ją wydaj na wzmocnionego deep fire'a... (jest znacznie pewniejszy od stockowego)

Jeżeli nie masz, to czekasz aż zacznie pękać ci szkielet, ewentualnie możesz pobawić się w tzw "zbrojenie Ues'a", czyli napięta blacha przykręcona wraz ze śrubami w newralgicznych punktach gearbox'a-(przód).

Edited by pidżefjat
Link to post
Share on other sites

A nie lepiej zamiast baterii to kupić lepsze okablowanie ? Ja w mojej M15 mam lvl 3 do tego właśnie ten wzmocniony GB deep fire o którym mowa z łożyskami 7mm i okablowanie Anti-Heat guardera , przy baterii KAN 9,6V i 3000 mAh rof jest naprawdę duży , śmiga już 1,5 roku i nie było żadnych problemów z tym .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Więc tak. Mam już swoją niunię w domciu i według tego co napisał ASG SHOP moc to granica 500 -505 FPS. I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iż serwisant na karcie przy rubryce zalecane napięcie odręcznie napisał 9,6V :poddanie: I teraz sam zgłupiałem. Zakupiłem już baterię 10.8V, którą na dniach dostanę. Czy to błąd serwisanta czy też faktycznie te zębatki Triple Torque Promyka mają tak dobre przełożenie i reszta jest dobrana tak aby śmigało to na takim akumulatorze ? Niestety nie mam pod ręką takowego bo bym to przetestował. Odrazu mówię, że nie zmieniałem silnika tylko zostawiłem stockowy G&P.

Link to post
Share on other sites

Więc tak. Dzisiaj oddałem kilka strzałów próbnych :) Około 400 kulek wywalonych w pole na strzale pojedynczym. Wszystko jes dobrze ale nieco zmartwiło mnie to, że silnik się dosyć mocno zagrzał. Całkiem mocno było to czuć przez chwyt pistoletowy. Przypominam, że według ASG shopu nie było potrzeby wymiany tego silnika stockowego czyli G&P 120 czy jakoś tak. Czy to bardzo zły objaw ? Czy da się z tym bawić? Wiem, że najprostszym rozwiązaniem byłoby dorzucenie do całości jeszcze silnika Systema Magnum ale nie w tym rzecz.

Link to post
Share on other sites

I tak zastosowałem baterię o większym napięciu niż zaleca ASG Shop, czyli tak jak pisałem używam 10.8V. Niemniej czy takie grzanie silnika może mieć złe następstwa?

 

P.S: Gdzie mogę zakupić tego ICSa 3000 ? rozumiem, że w w M16 G&P jest silnik długi ?

Link to post
Share on other sites

Ehhh.. Nie mogę edytować więc post pod postem za co sorki. Silnik znalazłem na madonion.eu. Teraz więc moje pytania:

 

Czy jeżeli zdecydowałbym się na zakup tego silnika ICS to napewno będzie pasował? Wtedy ta bateria 10.8v będzie miała przy tym silniku za duże napięcie czy będzie to ze sobą normalnie współpracować bez obaw na zniszczenie czegokolwiek ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...