miloslupsk Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 (edited) Panowie może pytanie wyda się śmieszne ale niestety nigdzie nie znalazłem tak naprawdę na nie konkretnej odpowiedzi. Chciałbym wykonać tuning w Asg Shopie - chodzi o Level III ( 520 FPS) dla m16. Na jakiej baterii (10.8V czy 12V) będzie to chodziło normalnie, długo i solidnie a ROF będzie zadowalający (czytaj bardzo dobry :lol: )? Usługa tego upgradu nie obejmuje silnika typu systema magnum lub podobnego więc wszystko będzie musiało chodzić na stockowym silniku G&P. Czekam na Wasze opinie. Edited February 19, 2008 by miloslupsk Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Liczba fypysow podana przez Ciebie to raczej level 4. Weź 12V. Ja wychodzę z założenia, że zawsze można z takiej ogniwo ująć a jakbys miał na 10,8 za mało to nie dodasz tak łatwo ;-) . Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted February 19, 2008 Author Report Share Posted February 19, 2008 (edited) Liczba fypysow podana przez Ciebie to raczej level 4. Być może jest to ich błąd na stronie ale sam zobacz dobierając do tej repliki opcję tuningu do 520 FPS: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=2105 Edited February 19, 2008 by miloslupsk Quote Link to post Share on other sites
BertooH Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Wydaje mi się, że to dlatego, bo G&P mają w stocku już 370 fps... Więc tutaj automatycznie usługa tuningu jest ciut tańsza w porównaniu do CA na przykład... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Baza nie ma znaczenia bo i tak wszystko leci w cholere. Zostaje tylko pare części, które w G&P są mocniejsze niż w CA i dlatego tuning jest tańszy. Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Możliwe że zostanie prowadnica sprężyny ;) Ja bym sie nie przejmował doborem batki przy tuningu w asgshopie, bo oni Ci to dobiorą. Ewentualnie powiedz im, że zależy Ci na rof'ie, to polecą Ci batke o większym woltarzu. Zresztą ja bym sie bał walić na full auto przy 520fps, bo nie dość, że można komuś zrobić krzywdę to jeszcze dodatkowo może Ci szybko strzelić GB. No chyba, że tuningujesz minimi... Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Uwaga! Przy opcji wraz z tuningiem prosimy NIE wybierać opcji baterii i ładowarki. Jeżeli decydujesz się na tuning, to bateria i odpowiednia ładowarka dobierane są indywidualnie. Chcesz dowiedzieć się szczegółów na temat danego tuningu? Zapraszamy do działu Usługi / Modyfikacje Jeżeli chcesz zorientować się jaka bateria i ładowarka będzie potrzebna do danego tuningu - prosimy o kontakt Dla przykładu: Level I - baterie 8,4V lub 9,6V / dostępne wszystkie ładowarki do wyboru Level II - baterie 9,6V / dostępne wszystkie ładowarki do wyboru Level III - baterie 10,8V / tylko ładowarki mikroprocesorowe Jeżeli chcesz, aby do tuningu została dobrana ładowarka oraz bateria to prosimy umieścić tą informację w polu uwagi (przy finalizacji zamówienia). Po wykonaniu tuningu, serwis skontaktuje się z Klientem w celu zaoferowania odpowiedniej baterii oraz ładowarki. Po zapoznaniu się z możliwościami, Klient podejmuje decyzję, którą opcję wybiera. To jest w opisie w linku który podałeś. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 Wiem co jest w opisie ale dostęp do baterii mam znacznie taniej niż chociażby ceny ich odpowiedników z ASG Shopu więc gdy fachowcy z Rudy Śląskiej będą robić tuning repliki ja w między czasie chcę zamówić baterię. Stąd też moje pytanie i póki co to jedynie Poldeck określił konkretnie abym brał 12V. Chociaż zastanawiam się czy takim napięciem nie będę zbyt mocno "nadwyrężał" repliki. Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Zależy jaki silnik ci wsadzą, a jeśli zostajesz przy stockowym(jak mówiłeś) to tylko 12V Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 A powiedzcie mi panowie jak to jest z tym trybem auto przy takiej mocy? Czy faktycznie bez wzmocnionego GB zbyt wiele się nie posieje seryjką ? Czy w przypadku tej M16 wzmocniony GB Deep Fire jest w stanie wytrzymywać auto bez żadnych obaw o pęknięcia itp? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 A powiedzcie mi panowie jak to jest z tym trybem auto przy takiej mocy? Czy faktycznie bez wzmocnionego GB zbyt wiele się nie posieje seryjką ? Czy w przypadku tej M16 wzmocniony GB Deep Fire jest w stanie wytrzymywać auto bez żadnych obaw o pęknięcia itp? Nawet przy wzmocnionym nic nie jest pewne, to wszystko są odlewy więc 1 jest wytrzymalszy 2 już mniej. Wszsytko zależy od twojego stylu strzelania oraz egzemplarza gearboxa jaki ci się trafi... Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted February 20, 2008 Author Report Share Posted February 20, 2008 Czyli sugerujesz, że póki co nie ma sensu wywalać pieniędzy na wzmocniony GB a lepiej ograniczyć strzelanie na auto ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 (edited) To zależy- jeżeli masz kasę, to ją wydaj na wzmocnionego deep fire'a... (jest znacznie pewniejszy od stockowego) Jeżeli nie masz, to czekasz aż zacznie pękać ci szkielet, ewentualnie możesz pobawić się w tzw "zbrojenie Ues'a", czyli napięta blacha przykręcona wraz ze śrubami w newralgicznych punktach gearbox'a-(przód). Edited February 20, 2008 by pidżefjat Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 (edited) A nie lepiej zamiast baterii to kupić lepsze okablowanie ? Ja w mojej M15 mam lvl 3 do tego właśnie ten wzmocniony GB deep fire o którym mowa z łożyskami 7mm i okablowanie Anti-Heat guardera , przy baterii KAN 9,6V i 3000 mAh rof jest naprawdę duży , śmiga już 1,5 roku i nie było żadnych problemów z tym . Edited February 20, 2008 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Akurt G&P ma naprawde dobre kable i w wypadku tej firmy ma to dość mało sensu. Poza tym mówimy o znacznie większym tuningu niż level 3. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted February 27, 2008 Author Report Share Posted February 27, 2008 Więc tak. Mam już swoją niunię w domciu i według tego co napisał ASG SHOP moc to granica 500 -505 FPS. I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iż serwisant na karcie przy rubryce zalecane napięcie odręcznie napisał 9,6V :poddanie: I teraz sam zgłupiałem. Zakupiłem już baterię 10.8V, którą na dniach dostanę. Czy to błąd serwisanta czy też faktycznie te zębatki Triple Torque Promyka mają tak dobre przełożenie i reszta jest dobrana tak aby śmigało to na takim akumulatorze ? Niestety nie mam pod ręką takowego bo bym to przetestował. Odrazu mówię, że nie zmieniałem silnika tylko zostawiłem stockowy G&P. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Zębatki te mają takie przełożenie, ze wiekszy akumulator tylko minimalnie zwiększy ci ROF. Nie masz sie czego bać. Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Powiem tak, mam niby te same. Jak na snajpere niby wystarczą , ale i tak rof jest mały. Remedium to, Systema Magnum i batka Sanyo RC - ROF cię zabije. Ale niech się jeszcze wypowiedzą inni zanim postanowisz. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Ja pisałem już, że lepiej 12V i ewentualnie potem ująć ogniwo... Sam mam 10,8V G&P 2200mAh na m130 i STU i ROF nie wali na kolana choć już nie mam kompleksu małego ROFa ;-) . A kable mam dobre i silnik stock CA. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 Więc tak. Dzisiaj oddałem kilka strzałów próbnych :) Około 400 kulek wywalonych w pole na strzale pojedynczym. Wszystko jes dobrze ale nieco zmartwiło mnie to, że silnik się dosyć mocno zagrzał. Całkiem mocno było to czuć przez chwyt pistoletowy. Przypominam, że według ASG shopu nie było potrzeby wymiany tego silnika stockowego czyli G&P 120 czy jakoś tak. Czy to bardzo zły objaw ? Czy da się z tym bawić? Wiem, że najprostszym rozwiązaniem byłoby dorzucenie do całości jeszcze silnika Systema Magnum ale nie w tym rzecz. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Jak nie magnum to ICS Turbo 3000. ;-) . Niech mnie ktoś poprawi jakby co ale czy zwiekszenie woltażu batki by nie pomogło? Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 I tak zastosowałem baterię o większym napięciu niż zaleca ASG Shop, czyli tak jak pisałem używam 10.8V. Niemniej czy takie grzanie silnika może mieć złe następstwa? P.S: Gdzie mogę zakupić tego ICSa 3000 ? rozumiem, że w w M16 G&P jest silnik długi ? Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 Ehhh.. Nie mogę edytować więc post pod postem za co sorki. Silnik znalazłem na madonion.eu. Teraz więc moje pytania: Czy jeżeli zdecydowałbym się na zakup tego silnika ICS to napewno będzie pasował? Wtedy ta bateria 10.8v będzie miała przy tym silniku za duże napięcie czy będzie to ze sobą normalnie współpracować bez obaw na zniszczenie czegokolwiek ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Pasować na pewno bedzie. Już pisałem, zawsze można odjąć od batki ogniwo. Quote Link to post Share on other sites
miloslupsk Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 Dobra Poldeck - zdaję się na Ciebie i zamówiłem ten silnik ICS'a. Teoretycznie problem powinien zniknąć ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.