voltarus Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 (edited) Długo się nie nacieszyłem Postrzelałem z pare razy na koniec pare razy seryjka i odłożyłem... Po paru godzinach spowrotem do ręki i lipa!!! Nie strzela słychać stuk i czuć ten "stuk" w rękojeści i na tym koniec.... Myślałem że to bateryjka się rozłądowała, a więc podłączyłem, podładowałem... spory kawałek czasu minął... sprawdziłem miernikiem czy się nałądowała.. i bateria OK a on dalej to samo stuk i lipa przestał strzelać po dwóch dniach Poproszę o jakąś poradę inaczej będe musiał wysyłać na serwis bo jestem początkujący i jeszcze nie rozkręcałem czekgoś takiego... a szkoda bo na weekend mieliśmy z kumplami troszkę postrzelać PS. --> zdaje mi się też że spust nie dochodzi do końca a tylko tak na oko do 1/2 - 2/3 Nie określę do końca ponieważ w sumie może postrzelałem z 10 minut :( Edited February 21, 2008 by voltarus Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Dzieje się tak zarówno na semi jak i na auto? Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Heh niestety ani auto ani semi Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Co? Czyli jak zrozumiałem, ani auto ani semi nie działa? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 No zacinkę chłop zaliczył. To chyba łatwo wyczytać. Jak masz możliwośc to mozesz spróbowac kopnąć (ale przez ułamek sekundy) jakąś mocniejszą baterią (więcej wolcików). Jesli ruszy to wtedy podłącz swoją baterię ładnie sformowaną i próbuj. Jeśli sytauacja sie powtórzy to odsyłaj. Najpierw lepiej sprawdzic swoją batkę. Nie tylko ładowanie ale przede wszystkim formowanie na dzień dobry. Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Jest jeszcze szansa zwolnić anty reversal. Musiał byś tylko kolbę odkręcić. W GB od tyłu jest okienko przez które śrubokrętem da się AR odbezpieczyć. To na pewno pomoże. Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 22, 2008 Author Report Share Posted February 22, 2008 a instrukcja krok po kroku :D Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Odkręcasz taki dekielek zaślepiający koniec prowadnicy(musisz ściągnąć kolbę z prowadnicy). Później długi śrubokręt i w środku kolby masz śrubę odkręcasz i kolba schodzi. Ale im dłużej nad tym myślę, tym bardziej mi się przypomina że tak chyba i tak nie dosięgniesz reversala. Nie pamiętam dokładnie bo M'kę miałem ostatnio 2 lata temu. Poza tym to nie jest rozwiązanie, bo odblokujesz tak tłok ale problem i tak się będzie powtarzał. Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 22, 2008 Author Report Share Posted February 22, 2008 więc wysyłać go na gw :( Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 A spróbowałes innej batki? Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 (edited) próbowałem i nic wysłałem na GW... A tak przy ookazji co warto w nim od razu wymienić aby się sytuacja nie powtórzyła :D Edited February 24, 2008 by voltarus Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 To co zawiniło ;-) . Innej odpowiedzi Ci nikt nie da dopóki sie nie dowiemy co zawiniło. Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 podejrzewają zacięty tłok :) zobaczymy jak do nich dojdzie to powiedzą co się stało Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Tłok może byc zacięty z wielu powodów: zazębliwość i ściśliwość zębatkowo-podkładkowa nędza bateryjna syf i spalenizna stykowa chudość i cienizna kablowa słabość i nędzność silnikowa A i pewnie ze dwa inne powody by sie znalazły ;-) . Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 aha jak sie wyjaśni co bedzie więcej wiadomo Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Heh, ja wczoraj miałem 2 przypadki zacięcia w Mkach DB. 1. Od tak po prostu, bez wyraźnej przyczyny. Wystarczyło zwolnić antireversal. 2. Poluzowana i odkręcona śrubka zębatki silnikowej wpadła między tłok, a zębatkę tłokową :F Na szczęście "ofiar" brak ;) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 OLO, w kałachach DB też się to zdarza. Ja wywnioskowałem z autopsji, że w chiniolach dają sprężynę o większej średnicy niż firmowa. Podczas ściskania gdy tłok zachodzi na prowadnicę sprężyna zakleszcza tłok, tzn. wybrzusza się do góry i blokuje układ. Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 27, 2008 Author Report Share Posted February 27, 2008 O! To wystarczy wymienić na inną sprężyne i problemik może zniknąć :D Po prostu zainstalować chudszą : Jaką byście polecili ze sprężynek do tego modelu dboy Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Praktycznie cokolwiek firmowego: Guarder m110/100 (jak wolisz) G&G nawet CA. Byle nie MadOnion. Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 29, 2008 Author Report Share Posted February 29, 2008 NO CHŁOPAKI JESTEM WKUR****** na maksa A więc krótka relacja: Wysłałem gnata to wiecie Dzwonie do specshopu we wtorek czy dostali DOSTALI no OK W środe wysłali do mnie Wypowiedź serwisanta: "Wystarczyło podłączyć lepszą baterie i przepchało tłok" No ok myślę może rzeczywiście mam jakąś mało wydajną batkę 9,6V Pytam co mi polecą polecili 9.6 V 2000mAh G&P OK KUPIŁEM Ładowarek akurat nie mieli więc od razu w środę zamówiłem z inego sklepu:d Dziś znaczy się w czwartek (no w sumie wczoraj) doszedł gnat z bateryjką i ładowareczka do godz 14 No ok myślę sprawdzę podłączam batke pod miernik 6,7V n ok podładujemy Podłączyłem do ładowark (do łądowarki opisik 9,6 V 2000mAh - 12-13h no ok podładowywała się spokojnie przez ten czas Teraz tak o 1 w nocy, teraz bo nie mogłem czekać do rana podłączam batkę do gnata:D Słyszę jak silniczek się odpala i znów zgrzycik ZONK I WOGÓLE TO SAMO CO WCZEŚNIEJ PYK ! I KONIEC ! CYK I KONIEC ! OBOJĘTNE CZY AUTO CZY SEMI !!!!! JESTEM ZNIESMACZONY NA MAXA!!!!!!!!! Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 (edited) W troche złym sklepie kupiłeś moim zdaniem, bo z serwisem to u nich kulawo na maxa jest. Zadzwoń, opier.... , i powiedz że wysyłasz na ich koszt, i ma być naprawiony. Edited February 29, 2008 by _Misza_ Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Znajdź jakiegoś pomocnego kolegę, który się zna, żeby przejrzał tę replikę (chyba, ze chcesz oszczędzić gwarę, ale akurat z tym sklepem to sie nawysyłasz) i stwierdził co jest nie tak. Prawdopodobnie to któryś z powodów które wymieniłem. A te powody są łatwe do stwierdzenia. Najłatwiej sklepowi napisać "użyjta mocniejszej batki". Ale to nie sztuka na chama problem przepchać a coś zatrzeć/zetrzeć/zmielić. Quote Link to post Share on other sites
voltarus Posted February 29, 2008 Author Report Share Posted February 29, 2008 najgorsze to to, że nie mam żadnego znajomego który mógłby zajrzeć do mojej epliki ani nie ma w pobliżu żadnego takiego sklepu .... ehh... Jestem skazany na SPECSHOP'a I chyba zakupię u niech sprężyne m100 i może będzie po kłopocie jeśli nie 1 jeden taki przypadek i muszą mi zwrócić kase... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Nie idź na ustepstwa! MA DZIAŁAĆ! Zaplaciłes za towar sprawny i rzekomo sprawdzony i choćby nie wiem co ma działać. A jak wiesz, po 3 reklamacji dostajesz kasę spowrotem (masz takie prawo). Wtedy idziesz na www.customs.pl i tam kupujesz to samo, tylko sprawniejsze. Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Masz 2 tygodnie na zwrot bez podania przyczyny. Jeśli zdążysz to sie nie zastanawiaj, ew. po prostu mają to naprawić i ch.... Nic cie to nie obchodzi co sie z tym dzieje, bo skoro towar jakotaki sprowadzają na sklep to muszą sie liczyć z jego serwisowaniem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.