ryba83 Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Witam Ostatni rozkrecalem gearbox (v2)od mojego M4G&P wymienilem pare czesci co nie jest wazne i chcialem tez wymienic tappet plata na systeme co sie okazalo jest on ok 0.8mm grubszy i wydaje mi sie ze bedzie ocierac o zebatke Co z tym zrobic, Czy moge bezpiecznie zamknac gearboxa z systema w srodku i sprawdzic czy zeczywiscie bedzie ocierac?? Moze ktos mial juz taki problem?? dzieki Quote Link to post Share on other sites
wally Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Wyciągnij wszystkie flaki z GB, zostaw tylko popychacz, zamknij GB i go skrec. Spróbuj poruszqć popychaczem w środku GB, jeśli będzie się poruszał bezproblemowo to znaczy że wszystko jest OK. Jeśli nie, to znaczy że szkielet GB jest do kitu. Czasami pomaga delikatne zeszlifowanie krawędzi popychacza, tak, żeby wchodził i poruszał się bezproblemowo w GB. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Jeżeli będzie tarł o zebatkę to może pomóc przełożenie jednej podkłądki ze spodu zębatki tłokowej na wierch. Należy tylko się upewnić czy nie trzeba będzie skorygować w ten sam sposób środkowej zębatki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.