Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

 

Ostatni rozkrecalem gearbox (v2)od mojego M4G&P wymienilem pare czesci co nie jest wazne i chcialem tez wymienic tappet plata na systeme

co sie okazalo jest on ok 0.8mm grubszy i wydaje mi sie ze bedzie ocierac o zebatke

Co z tym zrobic, Czy moge bezpiecznie zamknac gearboxa z systema w srodku i sprawdzic czy zeczywiscie bedzie ocierac??

Moze ktos mial juz taki problem??

 

dzieki

Link to post
Share on other sites

Wyciągnij wszystkie flaki z GB, zostaw tylko popychacz, zamknij GB i go skrec.

Spróbuj poruszqć popychaczem w środku GB, jeśli będzie się poruszał bezproblemowo to znaczy że wszystko jest OK.

Jeśli nie, to znaczy że szkielet GB jest do kitu.

Czasami pomaga delikatne zeszlifowanie krawędzi popychacza, tak, żeby wchodził i poruszał się bezproblemowo w GB.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli będzie tarł o zebatkę to może pomóc przełożenie jednej podkłądki ze spodu zębatki tłokowej na wierch. Należy tylko się upewnić czy nie trzeba będzie skorygować w ten sam sposób środkowej zębatki.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...