Shadow Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 (edited) Od razu dane pacjenta: -BU Systemy do M16-tek -Łożyskowana prowadnica sprężyny Hurricane -M140 Systemy -Zębatki STU z CA -Szkielet GB wmocniony G&P -Łożyska ślizgowe 6mm -Gumka Systemy czarna -Precka 509mm Km.Heada Obawiam się kolejno o: -Stockowy żółty tłok z CA -Silnik stockowy z CA Czy wytrzymają taką konfigurację? To dla mnie ostatni dzwonek przy zamawianiu części w miarę tanio i zastanawiam się czy nie zamówić też tłoka Deep Fire'ai jakiegoś dobrego silnika. Całość będzie działać na baterii 10.8V z G&P, a rof chcę mieć porządny. Czy oznacza to zmianę silnika na mocniejszy? I jeszcze jedno: czy po wymianie tłoka i ew. silnika mogę bez obaw wstawić M150 i dalej pruć na auto? Strzelanie na semi mnie nie interesuje. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi! Edit: Zapomniałem spytać na samym końcu: Jakie ilości fpsów powinna ta konfiguracja kolejno osiągnąć na -M140 -M150? Edited March 16, 2008 by shadow333 Quote Link to post Share on other sites
cooler404 Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Mogę dodać od siebie, ze żółty tłok CA wytrzymał mi na stocku CA 15 tys. kulek, po tuningu na bazie M130 Guardera 6tys. kulek, potem sprzedałem guna. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Full Auto na M150 to zawsze będzie duże ryzyko. Poza tym, chcesz kogoś tym zabić? Na M150, precce KM, gumce Systemy zasięg będzie taki, że samoczynnie zamienisz się w strzelca wyborowego, bo nie będziesz strzelał z bliskich dystansów z oczywistych względów - to na prawdę jest moim zdaniem przesada. M140 Ci wystarczy, do szturmu na full auto M130 nawet, a i tak będziesz miał ~440fps. Jeśli tak sie upierasz przy mocnych sprężynach, to nie obejdzie się bez silnika. Guarder ITU będzie w sam raz.. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 16, 2008 Author Report Share Posted March 16, 2008 Dlatego też skłaniam się od początku ku M140. Rozumiem, że ten stockowy z CA w ogóle tego nie ruszy, czy po prostu się zjedzie? Chciałbym rozciągnąć w czasie zakup tłoka i silnika. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 O ile ruszy, to dam sobie łeb uciąć że się zjedzie dość szybko. Na Full Auto na pewno xD Może on źle współpracować z zębatkami STU i M140, co przyczyni się do jego zniszczenia. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 16, 2008 Author Report Share Posted March 16, 2008 (edited) Czyli muszę wykosztować się na taki: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1992 silnik? Kurde, czyli 2 stówki w plecy. :/ Nie ma jakiegoś tańszego zamiennika? Przyznam, że na silnikach się nie znam. Edited March 16, 2008 by shadow333 Quote Link to post Share on other sites
noah Posted March 17, 2008 Report Share Posted March 17, 2008 http://madonion.eu/wyswietl_produkt.php?id...dee3ddb12a74dc0 zawsze 20 zł taniej :P Quote Link to post Share on other sites
Holmes Posted March 17, 2008 Report Share Posted March 17, 2008 (edited) Silnik powinien dać radę. Obawiałbym się o tłok. No i standardowo o szkielet GB2, jeżeli to ma szyć na full auto. Dorzucę, że identyczny zestaw zamontowany był w minimi. Jedyne różnice: a) sprężyna M150 b) szkielet wiadomo jak wygląda w M249 CA; łożyska 8mm c) tłok DF tytan Całość oscyluje wokół 500 fps. Wyleciało z tego na pewno kilkadziesiąt tysięcy kulek, może 100 tysięcy. Tam kulki idą na wiadra. Trudno ocenić ile dokładnie. W tym okresie (jakieś 1,5 roku) problem był z: a) tłokiem Deep Fire (tytan zęby) - pękła obudowa zebów b) zębatką tłokową (starty pierwszy i ostatni ząb - ale cały układ nic sobie z tego nie robi, strzela dalej bez problemów) Dlatego przy GB v.II, o wiele słabszym niż cegła z M249, zwracałabym uwagę na jego szkielet (kupić ze 2 na zapas ;)) oraz tłok (sugeruję DF tytanowe zęby, wersja 2 /dostępny na RedWolfie/ albo porządnie wkleić zęby w szkielet tłoka przy starszej wersji tłoka DF). Reszta powinna przyjąć taką konfigurację z godnością. A jak już zmieniać silnik, to na MAGNUMA Systemy. Z HK wyjdzie za jakieś 160-180 zł. Edited March 17, 2008 by Holmes Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 17, 2008 Author Report Share Posted March 17, 2008 Właśnie już zaoszczyłem sobie zęby na ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=5304 Jeżeli kupować tłok, to opłaca się poczekać na nową serię tłoków z DF, czy brać z miejsca ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=4236 ? Czyli wymiana silnika będzie konieczna, czy nie? Nie ukrywam, że wolałbym odłożyć ten dość spory wydatek na później. :/ Quote Link to post Share on other sites
sieta Posted March 17, 2008 Report Share Posted March 17, 2008 Na M130 Systemy, w żółtym tłoku z m15a4 RIS, zębatki uszkodziły mi ten skrajny, największy ząb tłoka. Po prostu zębatka wycieła w nim swój profil... Quote Link to post Share on other sites
Holmes Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 Właśnie już zaoszczyłem sobie zęby na ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=5304 Jeżeli kupować tłok, to opłaca się poczekać na nową serię tłoków z DF, czy brać z miejsca ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=4236 ? Czyli wymiana silnika będzie konieczna, czy nie? Nie ukrywam, że wolałbym odłożyć ten dość spory wydatek na później. :/ 1. Nowa seria tłoków DF ma zamknięty profil. Stara ma otwarty - zęby przy mocnych sprężynach bywają wyrywane z obudowy tłoka. Bardzo pomaga ustalenie ich tam na stałe, po prostu klejem. Wersja pierwsza została u mnie wyrwana (zęby tłoka) przy 640 fps. Na 550 fps i przyklejonych zębach chodzi już dość długo i bezproblemowo. Zatem tracąc efekt "wymienialności" lepiej przykleić zęby (nota bene, nawe przyklejone zęby da się odzyskać z rozwalonego tłoka; a rozwala się w 99% przypadków właśnie jego zielona obudowa). 2. Jestem zwolennikiem silników Systema lub Eagle, ostatecznie właśnie Guardera (mocne tuningi). Wynika to z faktu, że w kolbie Magpul'a trudno wepchać dużą baterię. Dlatego moja odpowiedź jest tendencyjna - zmieniłbym silnik. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 18, 2008 Author Report Share Posted March 18, 2008 Czyli silnik do wymiany, a tłok jak pęknie? Quote Link to post Share on other sites
Holmes Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 Czyli silnik do wymiany, a tłok jak pęknie? 1. Złóż na posiadanym silniku i zobacz czy da radę. Wypodkładkuj porządnie. Nie jest powiedziane, że nie da rady. 2. "Jak pęknie"? Nie rozumiem pytania ;) W sensie: a) w jaki sposób? DF najczęściej pęka wzdłuż (od "dziury" na sprężynę w stronę głowicy) lub zęby są wyrywane z obudowy tłoka (wysuwają się nieco do tyłu, za tłok). Na pierwsze dictum nic nie poradzimy. Drugiej przypadłości można w pewnym stopniu zapobiec przyklejając zęby. b) co zrobić kiedy pęknie? Kupić samą obudowę i wymienić Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 18, 2008 Author Report Share Posted March 18, 2008 (edited) Mam na razie stockowy z CA. Dobra, to silnik odkładam na później. Edited March 18, 2008 by shadow333 Quote Link to post Share on other sites
killa Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 Heh, mi jako pierwsza pękła sprężyna:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.