Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Składak na bazie M140


Recommended Posts

Od razu dane pacjenta:

-BU Systemy do M16-tek

-Łożyskowana prowadnica sprężyny Hurricane

-M140 Systemy

-Zębatki STU z CA

-Szkielet GB wmocniony G&P

-Łożyska ślizgowe 6mm

-Gumka Systemy czarna

-Precka 509mm Km.Heada

 

Obawiam się kolejno o:

-Stockowy żółty tłok z CA

-Silnik stockowy z CA

 

Czy wytrzymają taką konfigurację? To dla mnie ostatni dzwonek przy zamawianiu części w miarę tanio i zastanawiam się czy nie zamówić też tłoka Deep Fire'ai jakiegoś dobrego silnika.

Całość będzie działać na baterii 10.8V z G&P, a rof chcę mieć porządny. Czy oznacza to zmianę silnika na mocniejszy?

I jeszcze jedno: czy po wymianie tłoka i ew. silnika mogę bez obaw wstawić M150 i dalej pruć na auto? Strzelanie na semi mnie nie interesuje.

 

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi!

 

Edit: Zapomniałem spytać na samym końcu: Jakie ilości fpsów powinna ta konfiguracja kolejno osiągnąć na

-M140

-M150?

Edited by shadow333
Link to post
Share on other sites

Full Auto na M150 to zawsze będzie duże ryzyko. Poza tym, chcesz kogoś tym zabić? Na M150, precce KM, gumce Systemy zasięg będzie taki, że samoczynnie zamienisz się w strzelca wyborowego, bo nie będziesz strzelał z bliskich dystansów z oczywistych względów - to na prawdę jest moim zdaniem przesada. M140 Ci wystarczy, do szturmu na full auto M130 nawet, a i tak będziesz miał ~440fps.

Jeśli tak sie upierasz przy mocnych sprężynach, to nie obejdzie się bez silnika. Guarder ITU będzie w sam raz..

Link to post
Share on other sites

Silnik powinien dać radę. Obawiałbym się o tłok. No i standardowo o szkielet GB2, jeżeli to ma szyć na full auto.

 

Dorzucę, że identyczny zestaw zamontowany był w minimi. Jedyne różnice:

 

a) sprężyna M150

b) szkielet wiadomo jak wygląda w M249 CA; łożyska 8mm

c) tłok DF tytan

 

Całość oscyluje wokół 500 fps. Wyleciało z tego na pewno kilkadziesiąt tysięcy kulek, może 100 tysięcy. Tam kulki idą na wiadra. Trudno ocenić ile dokładnie. W tym okresie (jakieś 1,5 roku) problem był z:

 

a) tłokiem Deep Fire (tytan zęby) - pękła obudowa zebów

b) zębatką tłokową (starty pierwszy i ostatni ząb - ale cały układ nic sobie z tego nie robi, strzela dalej bez problemów)

 

Dlatego przy GB v.II, o wiele słabszym niż cegła z M249, zwracałabym uwagę na jego szkielet (kupić ze 2 na zapas ;)) oraz tłok (sugeruję DF tytanowe zęby, wersja 2 /dostępny na RedWolfie/ albo porządnie wkleić zęby w szkielet tłoka przy starszej wersji tłoka DF).

 

Reszta powinna przyjąć taką konfigurację z godnością.

A jak już zmieniać silnik, to na MAGNUMA Systemy. Z HK wyjdzie za jakieś 160-180 zł.

Edited by Holmes
Link to post
Share on other sites

Właśnie już zaoszczyłem sobie zęby na ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=5304

Jeżeli kupować tłok, to opłaca się poczekać na nową serię tłoków z DF, czy brać z miejsca ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=4236 ?

Czyli wymiana silnika będzie konieczna, czy nie? Nie ukrywam, że wolałbym odłożyć ten dość spory wydatek na później. :/

Link to post
Share on other sites

Właśnie już zaoszczyłem sobie zęby na ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=5304

Jeżeli kupować tłok, to opłaca się poczekać na nową serię tłoków z DF, czy brać z miejsca ten: http://airsoftglobal.com/product_info.php?...roducts_id=4236 ?

Czyli wymiana silnika będzie konieczna, czy nie? Nie ukrywam, że wolałbym odłożyć ten dość spory wydatek na później. :/

 

1. Nowa seria tłoków DF ma zamknięty profil. Stara ma otwarty - zęby przy mocnych sprężynach bywają wyrywane z obudowy tłoka. Bardzo pomaga ustalenie ich tam na stałe, po prostu klejem. Wersja pierwsza została u mnie wyrwana (zęby tłoka) przy 640 fps. Na 550 fps i przyklejonych zębach chodzi już dość długo i bezproblemowo. Zatem tracąc efekt "wymienialności" lepiej przykleić zęby (nota bene, nawe przyklejone zęby da się odzyskać z rozwalonego tłoka; a rozwala się w 99% przypadków właśnie jego zielona obudowa).

 

2. Jestem zwolennikiem silników Systema lub Eagle, ostatecznie właśnie Guardera (mocne tuningi). Wynika to z faktu, że w kolbie Magpul'a trudno wepchać dużą baterię. Dlatego moja odpowiedź jest tendencyjna - zmieniłbym silnik.

Link to post
Share on other sites

Czyli silnik do wymiany, a tłok jak pęknie?

 

1. Złóż na posiadanym silniku i zobacz czy da radę. Wypodkładkuj porządnie. Nie jest powiedziane, że nie da rady.

 

2. "Jak pęknie"? Nie rozumiem pytania ;) W sensie:

 

a) w jaki sposób? DF najczęściej pęka wzdłuż (od "dziury" na sprężynę w stronę głowicy) lub zęby są wyrywane z obudowy tłoka (wysuwają się nieco do tyłu, za tłok). Na pierwsze dictum nic nie poradzimy. Drugiej przypadłości można w pewnym stopniu zapobiec przyklejając zęby.

 

b) co zrobić kiedy pęknie? Kupić samą obudowę i wymienić

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...