Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning M15A4 Rifle CA


Recommended Posts

Mam ten zestaw FTK m150 latający na m130.

Czesci nie wykazuja żadnego zuzycia.

Co więcej rof jest bardzo przyzwoity.

 

Batka 9,6V 2000 RC intellect, silnik STU systemy.

Łożyska oczywiście ślizgowe.

Tłok jak masz już wymieniać to kup promyka Hard Piston.

 

Jedyny minus tego zestawu to zebatki helikalne które są piekielnie wrażliwe na zabrudzenia(dostal mi sie w nie malutki opilek metalu ze szkieletu i stanęły.)

 

Zapomniałem dodać, że na takie konfiguracji asgshop zmierzył 460 fps, tyle że źle dobrali dysze i byly spore straty, teraz wymieniłem ją na dobrą i nie mam pojęcia ile mam FPS, ale bankowo więcej bo widze po zasięgu.

 

No i jak ładnie poprosisz to panowie z asgshopu wymienia ci sprężyne z zestawu na taką jaką bedziesz chciał, oczywiście Guardera :) .

Edited by ravic
Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Czyli masz taką opinie jak ASGshop. Mi napisali że na mojej batce (9,6V Sanyo) i M120 powinien być dobry ROF.

Jak już bym brał ten FTK to tłok tam jest w zestawie i myśle że wytrzyma M120 bo przecierz ten FTK jest przeznaczony do M150 ;).

Link to post
Share on other sites

Sory że pisze dwa posty pod rząd, ale nie mam już opcji zmień.

To jak, myślicie że ten zestaw (FTK Guarder) będzie dobry do M120 przy woltarzu 9,6V Sanyo ? Nie "shajcy" mi silnika albo kabli :D ? Nie wykluczam, że strzelałbym troche na auto.

Link to post
Share on other sites

Ja nie jestem j****** teoretykiem jak niektórzy którzy piszą że rof będzie tragiczny i muszę powiedzieć, że to wcale nie będzie tak jak oni mówią. Mam ten FTK już od ponad roku, przestrzeliłem na nim sprężynę M170, M150 a obecnie wkładam M120MO (czyli coś w okolicach M130). Na baterii G&P 3300mah miałem rof na poziomie około 14/s na M150, i trochę mniej na M170 (ale tu raczej nie strzelałem na auto). Uważam, że jeżeli chcesz mieć naprawdę dobrze spasowane części i wysoką wytrzymałość to FTK to najlepszy wybór. Kasy faktycznie troszkę wywalisz, ale zawsze możesz z powodzeniem włożyć do tego M170 i mieć snajperkę. To takie moje zdanie. A jeśli masz baterię 9,6Sanyo to możesz przy niej zostać, ew jak cię ROF nie zadowoli oddaj pakiet do batimexu gdzie napewno będą mieli takie ogniwa jakie ma twój pakiet i ci jedno lub dwa dolutują.

Link to post
Share on other sites

Ja nie jestem j****** teoretykiem jak niektórzy którzy piszą że rof będzie tragiczny

 

Nie obrażaj.

Piszę, że rof będzie kiepski, bo miałem FTK z M130 i 9,6 3300 i coś o tym wiem.

Weź pod uwagę też, że "kiepskość" rofu to pojęcie względne.

Link to post
Share on other sites

Misiek009 dzięki za zainteresowanie :).

A więc mówisz, że lepiej wziąść ten FTK i dać M120 Guardera niż tuning lev.3 ze sprężyną w ASGshopie ? Cena bardzo podobna, w sumie pasiłbymi ten FTK bo nie będe się bał o części gdy w przyszłości chciałbym włożyc mocniejszą sprężyne.

Misiek009 a co myślisz o kablach i silniku, mam to stockowe, ,myślisz że nie spalą się ?

Pozdrawiam

 

edit:

Pafcio0 mówisz, że miałeś ten FTK ze sprężyną M130 przy woltarzu 9,6V. A więc przy M120 i tym FTK powinienem mieć lepszy ROF, a mam batke 9,6V 1800mAh Sanyo.

Edited by regal
Link to post
Share on other sites

Pafcio0 mówisz, że miałeś ten FTK ze sprężyną M130 przy woltaŻu 9,6V. A więc przy M120 i tym FTK powinienem mieć lepszy ROF, a mam batke 9,6V 1800mAh Sanyo.

 

Niekoniecznie. Pojemność batki nie jest tu od rzeczy. 9,6 3300mAh to już kawał baterii w porównaniu do 9,6 1800.

ROF może i będziesz miał zadowalający.

Tylko może rzęzić jak kosiara, bo silnik będzie kręcił zębatkami z solidną prędkością.

Link to post
Share on other sites

Ja nie jestem j****** teoretykiem jak niektórzy którzy piszą że rof będzie tragiczny i muszę powiedzieć, że to wcale nie będzie tak jak oni mówią.

Drogi kolego!

 

Mam u siebie ten zestaw na M150 i silniku Systema Magnum. Używam baterii 9,6V 2200mAh G&P. I Rof jest żenujący- (ta...ta...ta)... (zębatki to ITU-przełożenie 15) dla porównania podam, iż:

 

*Torque Up-przełożenie ok 7,5 (ciągną M120-130)

*Super Torque Up przełożenie ok 9 (ciągną M130-150)-wartości optymalne.

 

Rof może nie będzie tragiczny, ale kultura pracy tego zestawu będzie żadna... Zębatki sa przystosowane do sprężyn +M150>, więc po kiego wała wsadzać tam M120. To tak jakbyś zamontował do samochodu skrzynię biegów od ursusa i silnik od malucha. Ciekawe czy byś chciał takim czymś jeździć....

 

U siebie zamierzam wsadzić pakiet Large 12V 2400mAh, jak zmierzę szybkostrzelność to chętnie się z wami podzielę moimi wynikami.

 

Wracając do tematu:

Bierzesz ten zestaw Guardera i zmieniasz zębatki na TU. (później z biegiem czasu (jak najdzie cię ochota) możesz wstawić M150 na zębatkach z zestawu...

(pamiętaj że tłok z zestawu jest ze zwężonymi zębami!)

Kultura pracy będzie zdecydowanie lepsza.

Na M120 silnik nie powinien się spalić. (ale wiadomo to CA, z tym nigdy nic nie wiadomo)

Edited by pidżefjat
Link to post
Share on other sites

Pidzefjat - nie musiałeś strzelać odrazu wykładu :P :D. Regal - Nie sugeruj się takimi porównaniami jak z tymi skrzyniami od ursusa.... To już masakryczne wyolbrzymienie. Z mechanicznego i praktycznego punktu widzenia niewidzę przeciwwskazań aby do ITU wkładać M120. Ja W PRAKTYCE przetestowałem i ROF jest całkiem fajny. (Zastanów się też czy gigantyczny ROF jest taki fajny... to kosztuje a na ITU + M120 spokojnie uzyskasz standardowy ROF nietuningowanych broni). Do tego standardowe kable i silniczek CA ciągną wszystko bardzo dobrze (sam mam taką konfigurację). Chodzi już ponad rok (póltorej?) i nie mam zastrzeżeń i wcale nie odczuwam tej rzekomej "niekulturalnej pracy". Wybór należy do ciebie. Aha - tuning z ASGSHOP kosztuje dużo więcej niż jakbyś miał kupować te części osobno. I poprostu w uwagach zaznaczyć żeby to chłopaki poskładali.

Link to post
Share on other sites

http://www.chomikuj.pl/mroczny_klops/rof+m...GUarder+ITU.wav

Rozmiar: 140kB

 

Tu jest nagrany Rof w moim karabinie na sprężynie m130 Guardera, silniku Super Torque Up Systemy i Batce 9.6V RC 2000mAh, oraz wymienionych kablach (na stockowych był o połowe mniejszy).Zapomniałem dodać że wszystko śmiga na 25A bezpieczniku.

Batka świeżo z ładowarki.

Na innych zębatkach(TU) i przy m120 rof jest prawie 2 razy większy (testowane).

Nie oczekuj, że bez wymiany kabli rof bedzie wiekszy.

Edited by ravic
Link to post
Share on other sites

Sory za 2 posty pod rząd - nie ma już opcji edytuj.

Pogadałem jeszcze z bardziej doświadczonymi maniakami odemnie i doszłem do wniosku, że nie ma potrzeby wymiany zębatek bo te powinny wytrzymać.

Wezme prawdopodobnie borka Guardera, prowadnice Guardera łożyskowaną, tłok DF i sprężyne M120 Guardera/Systemy/Promyka (nie wiem jaką bo narazie nie ma żadnej M120 na ASGshopie).

Co myślicie o tym ? Prosiłbym o wasze opinie.

Edited by regal
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Chciałem wszystkim maniakom którzy wypowiadali się w tym temacie bardzo podziękować.

Zrobiłem jednak tuning ale nie do 430 a do porządnych 400fpsów.

Jednak faktem jest że nie opłaca się wydawać 500zł na 430fpsów.

Jeszcze raz pięknie dziękuje wszystkim i pozdrawiam :).

Temat do usunięcia.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...