Yahalom Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Po miesiącu przerwy postanowiłem sobie postrzelać - oddałem jeden strzał i... broń zamilkła - jak naciśnie się spust chuć próbę rozruchu w rękojeści ale bez skutku... Postanowiłem naładować baterię - po 8 godzinach podłączam ją i... 3 strzały padły, i znowu próba rozruchu w rękojeści bez skutku :( Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Może się przydać, tekst autorstwa Killa: [...]Że stockowa sprężyna w chińczykach ma większą średnicę niż standardowa. Sprężyna była tak luźna na prowadnicy że, tłok cofnięty w tylne położenie nachodząc na prowadnicę, blokował sie o czoło sprężyny, podniesione siłą ściskającą poza obwód tejże prowadnicy. Całość wracała do normy po jakim takim ułożeniu się sprężyny albo po zwolnieniu antireversala. Dodatkowo zamieszczam obrazek poglądowy.http://img183.imageshack.us/my.php?image=60303502hs8.png Quote Link to post Share on other sites
W.Zajcev Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Ja tak miałem w G36c JG i okazało się że silnik padł. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Upewnij się, że silnik jest dobrze wyregulowany (śruby regulacyjne w tych modelach mają tendencje do wykręcania się). Możesz też zdemontować silnik i sprawdzić czy zebatka jest umocowana małym imbusem (też lubi się wykręcać). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.