Marycha105 Posted April 19, 2008 Report Share Posted April 19, 2008 Witam, posiadam replike AK 47 CM.028S i gdy strzelam na auto i zmienie na semi zacina mi sie spust. Drugim problemem jest to, że magazynek najpierw pobiera 3 pierwsze kulki i musze ich wysttrzelać z 50 aby pobieral wszystkie. Nie chcę wysyłać go do serwisu bo szkoda mi kasy i czasu. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Drus Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Co do spustu to jest chyba bateria. Miałem tak samo jak mi sie rozładowywała. A z magazynkiem opisz jasniej bo nie kumam o co ci chodzi Quote Link to post Share on other sites
Marycha105 Posted April 20, 2008 Author Report Share Posted April 20, 2008 Na początku strzelanki, gdy nakrece magazynek na maxa to pobiera pierwsze 3-4 kulki i co chwile musze dokręcać aż wystrzelam tak jakieś 50 kulek. Dopiero potem pobiera wszystkie, trudno mi to jakoś inaczej opisać. Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 1. Przesmaruj porządnie magazynek- to nie boli. Ogólnie przeczyść wyciorem ze szmatką lufę, nasmaruj lekko magazynek i psiknij na pierwszą kulkę do maga to Ci hop-upa przesmaruje od razu. 2. Co do zacinek na semi to taki już urok chińczyków. Spróbuj tak wyczuć spust żeby na auto walić pojedyncze strzały. O ile w MP5 i eMkach można wyeliminować tymczasowo ten problem wymieniając płytkę selektora na choćby CA, o tyle w AK już może być gorzej. Quote Link to post Share on other sites
marekk1995 Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 To co ci się dzieje ze spustem to chyba jest normalne. Mam cm.028-s moi kumple mają ak-74 też cymy i też im się zzacina na semi. Jak się zatnie to przełącz na auto strzel raz lub kilka razy i przełącz z powrotem na semi. Mi to pomaga. :) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 I za nic w świecie nie słuchaj kolegi, który doradza posmarowanie HU. Magazynek rozkręć. Najpierw wybij sworzeń (lub dwa) w górnej jego części. To pozwoli Ci wysunąć wkład ze skorupy. Rozkręć wkład na pół. Wyczyść do sucha potem lekko posmarowaną szmatką posmaruj zębatki. Wersja ostateczna to rozwinięcie sprężyny i wytarcie do czysta, następnie posmarowanie i ponowne wytarcie. Ale to dla cierpliwych. Quote Link to post Share on other sites
progamerkacu Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Z tego co mi wiadomo to hop up ma podkręcać kulkę a nie żeby kulka gładko przez nią chodziła. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Z tego co mi wiadomo to hop up ma podkręcać kulkę a nie żeby kulka gładko przez nią chodziła. I jedno i drugie zarazem, ale rozmimy, że przez gładko masz na myśli upapraną smarem gumę ;-). Quote Link to post Share on other sites
ulis Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 W moim kałachu JG miałem identyczne problemy. 1. Z selektorem musisz się pogodzić.. Za każdym razem jak przełączasz z auto na semi i zatnie Ci się spust, podjedź selektorem ciut do góry i wróć na semi. Jak nie pomoże, to tak jak pisał marekk1995. 2. Magazynek pewnie masz plastikowy hi-cap.. Też miałem i też mi się zacinał cały czas. Ten problem rozwiązałem kupując trzy low-capy metalowe, dobrej jakości.. Tak to już jest z kałachami. Trzeba się liczyć z takimi pierdołami jak się decyduje na ich zakup.. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.