Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4a1 G&P dziwny problem


Recommended Posts

Może to prosty problem ale ja nie wiem co jest jego przyczyna , moja emka po wystrzeleniu około 800 kulek przestała strzelać , na pierwszy rzut oka wyglądało ze bateria sie wyładowała (silnik chce a nie może ruszyć ) bateria to 9.6v 2000mA ogniwa GP. Karabin to m4a1 G&P z włożona sprężyna m130 i tłokiem aluminiowym systemy razem 420fps , po włażeniu baterii do innej emki 360fps wszystko działa jak należy .

Link to post
Share on other sites

Silnik kręci ? czy wogóle nie wydaje żadnego dźwięku ?.Sprawdź w podanej kolejności:

-konektorki silnikowe

-bezpiecznik

-czy nie przeciołeś żadnego kabla np podczas montażu bateri

-sprawdź na innej bateri

Jeżeli nic nie pomogło otwórz gb i styki innej możliwości nie widze,raczej silnik po 800 kulach nie padł ... Mimo wszystko to również może byc przyczyna mój stockowy silnik g&p już nie radził sobie z m130 na voltarzu 10,8... byc może tłok zablokował się w tylnej pozycji- jak podczas naciśnięcia spustu słychac mały ruch zębatek to jest zablokowany w tylnej pozycji ... Jak widzisz możliwości jest wiele ;]

Link to post
Share on other sites

Właśnie to co piszesz ,przy naciśnięciu spustu słychać mały ruch silnika ale nic więcej , zasilanie jest podawane na silnik (co zreszta sprawdzilem miernikiem ).Jesli wina tego stanu jest za slaby silnik to kupie nowy ale jesli co innego to szkoda kupowac silnika .Jesli to silnik to co proponujecie G&P m140 czy ISC turbo3000 .

Edited by andronikus
Link to post
Share on other sites

Nie przejmuj się miałem tak samo na stockowym silniku,sprawa wygląda następująco:

-Może kupic nową baterie o V 10,8 na ogniwach sanyo RC wszystko będzie śmigac.

-Możesz zakupic nowy silnik ja tak zrobiłem i jestem baardzo zadowolony,polecam Ci ICS turbo 3000 wart jest każdej złotówki wydanej.

Tyle odemnie,aha jeszcze sprawa jest taka że jak naładujesz baterie to karabinek powinien znów strzelac w tej chwili silnik ma za mało mocy żeby odblokowac tłok.Mi po zmianie silnika bateria starcza na dodatkowe 2 hicapy ! naprawde warto.Jeszcze możesz sprawdzic czy silnik nie uległ uszkodzeniu,wyjmij go z raczki i odpal nie wkładajac go,sprawdź czy kręci,jak szybko .

Link to post
Share on other sites

Już wiem co sie stało , po prostu broń była wcześniej u Krakmana gdzie miała zmieniona sprezyne na m130 i włożony tłok aluminiowy systemy bo tak chciałem .A pan serwisant przy wkładaniu sprężyny wywalił mi stokowa prowadnice (stalowa łożyskowana )i zastąpił ja plastikowa niełożyskowana bo podobno lepiej współpracuje ze spreżyna guardera, nie raczył tez dodać ze jak wymieniam tłok to i głowice trza wymienić na lepsza (ja mogę sie nie znać prawda )wiec została plastikowa głowica .Na domiar złego zle spodkładkował garbex co powodowało szlifowanie zębatek (teraz trza je wymienić )i zacięcie broni . Wszystko to zostało zdiagnozowane w "6mm" z Częstochowy , wiec jak widzicie dzięki fachowości Krakmana mam teraz do wymiany :zębatki , głowice tłoka , zębatkę na silniku , do mycia garbex i jego regulacje .Ja jedynie muszę teraz podziękować chłopakom z 6mm za ich szybka reakcje , mam nauczkę na przyszłość ze Krakman może serwisować chinczyka ale bron cię panie Boże dać im markowa bron .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...