Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rekompensata za podrobione kulki z Gunfire


Recommended Posts

Na stronie gunfire.pl pojawił się news:

 

6 maja - Rekompensaty - błędne towary

 

W związku z wycofaniem ze sprzedaży kulek G&P oraz KCS informujemy, że wszyscy nasi klienci, którzy dokonali zakupu tych produktów mają prawo do rekompensaty. Produkty znalazły się w naszej ofercie po mylnie dostarczonej informacji od eksportera.

 

Zasady rekompensat otrzymają wszyscy nasi klienci e-mailowo w terminie do 3 dni na adres email podany w zamówieniu. Osoby, które dokonały zakupu w sklepach stacjonarnych GunFire.pl proszone są o odwiedzenie dowolnego sklepu naszej firmy celem uzyskania rekompensaty.

 

Osoby, które nie otrzymają od nas wiadomości do 9 maja, a dokonały zakupu w/w produktów, proszone są o kontakt.

 

Czy ktoś już wie, jaką formę ma mieć rekompensata? Czy ktoś już tą rekompensatę uzyskał?

 

Proszę pisać na temat i nie komentować samych kulek i sytuacji z nimi związanej.

Link to post
Share on other sites

Otrzymałem takiego maila:

 

Witamy,

 

W związku z informacjami o kulkach marki G&P oraz KCS, które okazały

się innymi produktami,

informujemy, że proponujemy Państwu rekompensaty. Produkty te omyłkowo

zostały wprowadzone

do oferty z błędną nazwą, którą dostarczył eksporter. Produkty

zostały już wycofane z oferty.

Za wprowadzenie w błąd przepraszamy.

 

# 1 # Jeżeli paczka/i kulek nie zostały jeszcze otwarte i wykorzystane

istnieje możliwość ich zwrotu.

W tym celu należy je do nas dostarczyć razem z danymi konta bankowego do

zwrotu pieniędzy na adres:

GunFire.pl

Długosza 60

51-162 Wrocław

(osobiście lub pocztowo)

 

Zwrot zostanie wykonany za wartość zamówienia stanowiącego kulki oraz

koszt przesyłki, o ile

w zamówieniu nie były zamówione inne produkty (w takim przypadku

zwrotowi podlega

jedynie wartość kulek). Zwracane towary muszą być zwrócone z

oryginalnym paragonem.

Jeżeli na paragonie znajdowały się inne towary, otrzymają Państwo nowe

dokumenty.

 

# 2 # W przypadku chęci zachowania kulek lub gdy opakowanie zostało

otwarte proponujemy

zwrot 50% wartości kulek w postaci bonu towarowego, którym będzie można

zapłacić

za przyszłe zamówienia w naszym sklepie.

 

Specjalny kod bonu podaje się przy składaniu zamówienia wybierając

formę zapłaty "przedpłata".

Pozostałą kwotę do zapłaty z zamówienia można opłacić np. przelewem

na konto lub kartą kredytową.

 

Celem uzyskania kodu bonu towarowego prosimy o odpowiedź na wiadomość

podając taką informację.

 

 

Zasady rekompensaty tak samo obowiązują klientów, którzy dokonali

zakupu przez Internet oraz stacjonarnie

w sklepach GunFire.pl.

 

Prosimy o odpowiedź na poniższą wiadomość.

Zwrot pieniędzy lub przesłanie kodu bonu towarowego zostanie wykonane do

30 maja 2008

po uprzednim kontakcie z nami lub odesłaniu towaru.

Rekompensaty będą wykonywane do 25 maja 2008 i obowiązują wszystkich

klientów, którzy dokonali

zakupu w/w produktów.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

e-mail: bok@gunfire.pl

 

 

--

Maciej Bajorski

J&B Trading

Edited by mavc
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

To ja mam pytanie techniczne. Nawet dwa.

1. Dostał ktoś już rekompensatę w postaci zwrotu pieniążków?

2. Może to wynik starzenia się, braków w edukacji itp. ale... niech ktoś mi powie, gdzie mam wpisać kod bonu towarowego? Czytam, że po wybraniu opcji przedpłaty będę miał taką możliwość a system sam rozpozna rabat i... guzik. Nie znajduję takowego...

:roll:

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Jak składasz zamówienie masz do wykonania trzy kroki. Wypełniasz wszystko wg podanych kroków (wybierasz przedpłatę). Przy trzecim kroku składasz zamówienie. Pojawia Ci się podsumowanie, możliwość anulowania zamówienia itp. Na dole masz ikonki i tam musisz zaznaczyć bon towarowy-wtedy pojawi Ci się okienko do wpisania numeru bonu ;-)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...