Marek Kiljan Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 A jak z jakością tego body diboys?, słyszałem że do replik jg bardzo dobrze pasują, to prawda? Quote Link to post Share on other sites
Predatorx Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 Witam, mam pojedyncze pytanie co do tuningu M4 JG, więc nie warto zakładać nowego tematu. Otóż w niedalekiej przyszłości zamierzam wymienić kilka części w mojej M'ce. Będą to: preclufa Systemy, gumka Madbulla, komora G&P, metal body DBoys, metalowe łożyska i dysza. Zastanawiam się nad dyszą Systemy: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=654 i CA http://www.taiwangun.com/shop,show,1438 Jaką dysze polecacie? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 Wszystko fajnie, pięknie i cacy, łożyska proponuję guarderowskie - u mnie dają rade cholery. Nad dyszą bym się zastanowił. Stockowe potrafią być szczelne, więc nie wiem czy jest sens zmieniać ją. Mi się trafiła bardzo szczelna dysza. Quote Link to post Share on other sites
zbytek Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Witam. Pytanie odnośnie wymiany lufy na precyzyjną. Czy jeżeli chciałbym wymienić lufę o niestandardowej długości, czyli np. 455mm lub 469 mm ( będzie się oczywiście chowała w tłumiku) to co musze wymienić? Tylko cylinder na tym 0? Czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszty i części do wymiany. Czy wystarczy wymienić cylinder na taki: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1818 ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Wystarczy ten cylinder, reszte zostaw w spokoju :) Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 A tak przy okazji jakie łożyska pasują do IIIgen JG? tz ile milimetrów ??? Quote Link to post Share on other sites
zbytek Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 A jeżeli wymieniałbym na taką która sie będzie chowała w tłumiku płomienia, czyli np. 394mm to czy muszę wymieniać cylinder? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 do 400mm możesz mieć cylinder stock. Łożyska 6mm Quote Link to post Share on other sites
Joker12 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Witam... Ja również do tematu... Mam M4A1 z JG III generacji. Czytałem, że na początek dobrze jest wymienić komorę... Mogli byście poradzić mi jakąś konkretną? Z góry wielkie dzięki :) PS: Czy na początek faktycznie dobrze jest wymienić komorę? Czy lepiej zacząć od czegoś innego? Quote Link to post Share on other sites
Walker86 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Najlepiej z KA albo element czerwony (uszczelniany) Chociaż ja bym szedł w KA Quote Link to post Share on other sites
Maciek V2 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 (edited) Witam... Ja również do tematu... Mam M4A1 z JG III generacji. Czytałem, że na początek dobrze jest wymienić komorę... Mogli byście poradzić mi jakąś konkretną? Z góry wielkie dzięki PS: Czy na początek faktycznie dobrze jest wymienić komorę? Czy lepiej zacząć od czegoś innego? Jał :) Miałem kiedyś JG III Gen. Pierwsze co wymieniłem to gumke hop up i lufę na precke. Zrób to, przetestuj i kombinuj dalej :) Pozdro :) Edited January 21, 2010 by Maciek V2 Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Maciek dobrze prawi ! Polać mu ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.