Swistak1516 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Posiadam replikę jg m4a1 III generacji. Mam go od niedawna, a na swojej trzeciej strzelance w replice obluzowała się kolba w miejscu gdzie jest pierscien i styka sie z body. Poprostu wysuwa sie i chybocze na boki. Z pierscieniem nie da sie nic robic bo to atrapa. Bardzo slabo sie na tym znam dlatego prosze o pomoc. :/ Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 zdejmujesz kolbę z prowadnicy - to chyba wiesz jak. 2 - Na końcu "tuby" jest zaślepka a a od dołu na końcu śrubka, odkręcasz imbusem i zdejmujesz zaślepkę 3 - patrzysz do środka, ( środa prowadnicy/tuby ) w środku jest śruba, która wszystko trzyma i mocuje, przykręcasz ją MOCNO. i się wszystko trzyma. Quote Link to post Share on other sites
Swistak1516 Posted June 1, 2008 Author Report Share Posted June 1, 2008 Sory ale jestem kompletnym n00bem i nie wiem jak odczepić tą kolbę :/ Nie ma żadnych śrubek oprocz tej mocującej pin i jest jednoczesciowa wiec nie da sie jej "rozszczepic" Mozesz mi napisac jak? :D :P Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Ten "dzyndzel" co to go naciskasz aby przesuwać kolbę, teraz zamiast nacisnąć, podważ z drugiej strony. Ew. pociągnij wszystko ( cały ten mechanizm ) jak najbardziej w dół i zsuń z kolby, zakładaj tak samo. Tylko nie martw się jak Ci się od razu nie uda z powrotem założyć bo czasem trzeba po prostu więcej siły dodać. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 (edited) Nic na siłę, bo popsujesz ;). Nie znasz nikogo, kto nie jest "kompletnym n00bem"??? Może on Ci to zrobi. Przyciskiem, którym regulujesz kolbę możesz też "zwolnić blokadę" (szumnie powiedziane ;)) trzymającą tą kolbę na prowadnicy. Zdejmujesz ją z prowadnicy (czyli tej tuby/tulei przymocowanej do body) i zaglądasz do środka prowadnicy. W głębi na samym końcu jest śruba, która wchodzi do GB (w jego dupę dokładniej, w prowadnicę sprężyny). Trzeba ją dokręcić, bo się poluzowała. Jeśli nie widzisz śruby, to pewnie jest zaślepka o której piszą koledzy powyżej. Usuń ją i do dzieła. To żadna filozofia. Pozdrawiam. EDIT: PS. Każdy kiedyś był n00bem. Mnie np. w pierwszych naprawach poza serwisowych pomogli koledzy airsoftowcy na strzelance ;). I dzięki im za to. Edited June 2, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Swistak1516 Posted June 4, 2008 Author Report Share Posted June 4, 2008 Aaa... :D ok już mam :D Dzięki Serdeczne :D musialem szukac u ojca dośc długiego śrubokrętu żeby dokręcić te srube ale juz jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.