stalker1991 Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Mam pytanie, jakie są sposoby by wyciszyć replikę?? oczywiście oprócz zestawu cichej głowicy i tłumika? Quote Link to post Share on other sites
QbaDT Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Zębatki helikalne i uszczelnić replikę. Quote Link to post Share on other sites
stalker1991 Posted June 16, 2008 Author Report Share Posted June 16, 2008 Można jeszcze owinąć replike czymś. Są może jeszcze inne sposoby? Zależy mi na bardzo cichej replice Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Tłumik, zestaw cichych głowic, dobrze spasowane zębatki, porządny silnik i dobrze by było mieć abs'owe body. Quote Link to post Share on other sites
Cygano Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 do wszystkiego wypisanego powyżej przyda się porządna łożyskowana prowadnica sprężyny i równie dobra łożyskowana głowica tłoka zmniejsza ten brzęczący odgłos rozprężanej sprężyny,,, Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 A może tak zacznijmy od podstaw, Jaką repliką dysponujesz którą pragniesz wyciszyć? Model i producent. Quote Link to post Share on other sites
stalker1991 Posted June 18, 2008 Author Report Share Posted June 18, 2008 Posiadam aktualnie m16a3 firmy P&J. Planuje wymienić parę części np. metalowy karpus czy lufa precyzyjna itd. A pytanie zadałem, ponieważ chciałem się dowiedzieć czy są inne sposoby na wyciszenie repliki niż tłumik, zestaw cichej głowicy, uszczelnienie. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 No tak, jak masz PJ to już obrazuje nam co i jak. Musisz porządnie zrobić shiming(podkładkowanie) oraz umieścić Borek Guardera(nie zależnie jaki spring czy SP100,SP110 i wyżej, raz że zwiększy Ci się żywotność dwa że kultura pracy będzie lepsza.), Dobrym rozwiązaniem będzie również wykorzystanie dwóch typów smaru, grafitowy do zębatek i silikonowy do tłoka. Przy metalowym body przy takim układzie już inaczej będzie to działało. Co do metalowego body, to najważniejszym aspektem na jaki powinieneś zwracać uwagę to że musi być jednoczęściowa komora hop up. I jeśli chcesz jeszcze pójść potem w małą inwestycje i uzyskać rewelacyjną szczelność na lini GB=> HU to polecam komore HU King Arms'a. Co do innych metod wyciszania, no cóż możesz obłożyć GB matą wygłuszającą ale tak naprawdę na niewiele Ci się to zda. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 I wymienić silnik jeśli to IIgen. Bo rzęźi jak stara pralka. Nie wiem jak sprawa wygląda w 3gen. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.