cyryl1982 Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Witam moj problem polega na tym że posiadam silnik m160 turbo charger od G&P silnik jest prawie nowy ale zębatka na ośi już "zjedzona" wyśle że to wina podkładkowania w GB ale nie oto chodzi. Jak wiadomo silniki G&P maja okrągłą oś silnika (bez Śruby mocującej) moje pytanie : jak zdjąć tą zębatke najlepiej bez użycia sciągacza bo nie posiadam, może na gorąco? ale boje się uszkodzić silnik. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Guto_Bandito Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Naciąć brzeszczotem albo dremelem, potem sciągnąć i przejechać pare razy pilnikiem i założyć normalną zębatke np. CA. Quote Link to post Share on other sites
cyryl1982 Posted August 5, 2008 Author Report Share Posted August 5, 2008 (edited) Wolałbym to zrobić metodą mniej inwazyjną bez cięcia, czy ktoś robił coś podobnego ? Co do zębatek CA to już im nie ufam juz jedną "zjadłem" Dodam że broń jest tuningowana na Full Tune Up Guardera m120 wiec zębatka musi sporo wytrzymać Edited August 5, 2008 by cyryl1982 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Raz, ze m120 to żaden tuning. Dwa, ze jak masz złe podkładkowanie to zjesz każdą zebatkę. Trzy, że kolega ci radził przeciąć zębatkę a nie silnik, przecież zębatka i tak idzie w śmieci. Quote Link to post Share on other sites
masiu9 Posted August 5, 2008 Report Share Posted August 5, 2008 Metoda mniej inwazyjna: Chwyć zębatkę kombinerkami i wkręć w imadło. Na podłodze połóż coś miękkiego na co będzie mógł zlecieć silnik. Do osi silnika przyłóż jakiś wybijak(może to być gwóźdź), i uderzaj w niego młotkiem, aż silnik nie spadnie na podłogę(na coś miękkiego żeby go nie uszkodzić). Obędziesz się bez jakiegokolwiek szlifowania, a cała operacja powinna Ci zająć kilka minut :) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 Już widzę te popękane magnesy, i sklepaną oś. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 W takim przypadku cięcie zębatki jest naprawdę najmniej inwazyjną metodą :roll: Trzeba tylko owinąć silnik czymś co by zabezpieczyło go przed wpadaniem opiłków do środka. Nową zębatkę wciskasz za pomocą imadła, uprzednio podkładając coś pod oś od strony szczotek (co by nie rozwalić łożyskowania). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.