przemek10 Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Tło historyczne : Rok 2008, Gdzieś w europie . Siły koalicji anty terrorystycznej wykryły nowy obóz treningowy oraz laboratorium chemiczne produkujące "brudne bomby" , na szczęście ta placówka została wykryta zanim jej działalnośc ruszyła na dobre . W tym momencie przebywa w niej duża grupa rekrutów wraz z kilkoma instruktorami oraz porwanymi naukowcami pracującymi w laboratorium . Teren : Las , z kilkoma budynkami , największy z budynków jest główną bazą treningową , drugi budynek , oddalony jak najdalej od pierwszego (minimum 500 m ) to laboratorium . Drużyny : 1- grupa żołnierzy sił SF , stanowią 1/3 wszystkich graczy , powinni zostac wybrani z pośród bardziej doświadczonych graczy i miec przewagę w uzbrojeniu . 2-pozostałe 2/3 graczy . Cele : 1- SF : A)- Zniszczyc laboratorium . B)- Przejąc naukowców C)- Zniszczyc bazę treningową D)- Zapobiec wytworzeniu bomby (prace nad nią zostają zatrzymane w momencie wejścia żołnierzy SF do laboratorium) E)- Po wykonaniu celów dostanie się do lądowiska , helikoptera i ewakuacja 2- Terro : A)- Obronic obóz B)- Obronic laboratorium C)- Przeprowadzic naukowców z kwater umieszczonych w głównej bazie do laboratorium (Jak się do niego dostaną zaczyna się odliczanie czasu do wytworzenia bomby , moment wyjście naukowców z bazy jest wybierany prze dowódce terro ) D)- Wytworzenie bomby (35 minut) E)- Dopaśc każdego wroga Przebieg Scenariusza: terroryści sobie siedzą na tyłkach i pilnują obu obiektów ewentualnie przeczesują las w poszukiwaniu wroga , gdy się upewniają że jest czysto przeprowadzają naukowców do laboratorium , W tym czasie SF wykonuje zadanie . Zasady specjalne : 1-Medycy : A)SF - 1 medyk na 3 żołnierzy mający 4 opatrunków . - z racji że ludzie z SF są doborową jednostką to i medycy mają nad przeciętne zdolności to potrafią każdego połatac , każdy z SF może odnieśc 2 rany , po każdej zostaje opatrzony poprzez przewiązanie opatrunku na ramieniu ,1 rana jedno ramie , 2 drugie , po trzecim ginie . B)terro - 1 medyk na 5 terrorystów , mający 4 opatrunków . - z racji że arabowie za bardzo nie dbają o ludzkie życie są słabymi medykami , i każdy może zostac ranny tylko raz , zasada opatrywania jak w SF . 2-Granaty - granat od razu zabija wszystkich w promieniu 5 m lub wszystkich w pomieszczeniu (opatrunek nie działa) 3-Zniszczenie bazy , odbywa się poprzez wrzucenie do środka budynku petardę (musi wypalic) , tak samo się ma sprawa z laboratorium . Zabici : Respy o pełnych godzinach i połówkach , czyli np : 12 , 12.30 , 13 , 13.30... Respy: W takiej odległości żeby ludzie w nich przebywający nie mogli widziec/słyszec co się dzieje na terenie gry . Czas gry : max 2,5 h, bez przerw na doładowanie , posiłek , chcesz pic/jeśc , robisz to w goglach licząc się z możliwością dostani qulki w każdym momencie. Wygrana : Wygrywa te strona która wykona więcej zadań . Link to post Share on other sites
super-vip Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 (edited) Bravo Edited October 23, 2008 by super-vip Link to post Share on other sites
spet Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Hm, po przeczytaniu scenariusza Jacka, czuję pewien niedosyt :/ Co prawda nie wygląda to na coś, co byłoby wymyślone na sraczu. Powiem tak - dobre na sobotnią strzelankę, ale na większą skalę nie bardzo. Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=54185 Proponuję się zapoznać... Link to post Share on other sites
Recommended Posts