Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SAS M-7 Classic ( ARSENAL, CA )


Recommended Posts

Witam nie widziałem tematu o tym karabinku więc zakładam. Otóż byłem jednym z pierwszych nabywców tej repliki ( kupiłem w salonie kolter, przedstawiciela bron.pl ). Z początku miałem kupić tego ze stałą kolbą, lecz nie doszedł przed wyjazdem na wakacje, więc wziąłem wersję S ( składana kolba ). Mam kilka pytań co do tego modelu i ogólnie firmy Classic Army. Jestem laikiem to moja pierwsza "lepsza" replika. Chciałbym wiedzieć czy firma CA jest rzeczywiście jedną z najlepszych ? I czy tańsze modele są również tak dobre jak na swoją cenę ?? A co do samej repliczki mam 3 pytanka :

 

- czy warto było w ogóle kupować taką replikę ??

- czy lepsza jest replika AK czy AKS (SA czy SAS) ??

- czy wszystkie karabinki AKS ( także repliki ASG ) mają mało sztywne kolby ?

 

Trzecie pytanie jest dla mnie najważniejsze, ponieważ denerwujące jest że podczas mierzenia kolba "lata na prawo i lewo". Czy jest to normalne ze względu na Radziecką dokładność a raczej jej brak, czy jednak moja replika ma wadę fabryczną ?

Mam na nią gwarancje więc mogę ją zareklamować

 

uuuf troszkę się rozpisałem, ale mam nadzieję że pomożecie :D

 

Z góry pozdrawiam i dziękuję.

Link to post
Share on other sites

- Czy warto było kupować?

>Moim skromnym zdaniem NIE ale 80% ludzi dalej wierzy w CA.

- Czy lepsza jest replika AK czy AKS (SA czy SAS) ??

> To ty z nią będziesz biegał... To twoja decyzja i nikt nie może Ci powiedzieć która była by lepsza dla Ciebie ponieważ nie jest Tobą.

- czy wszystkie karabinki AKS ( także repliki ASG ) mają mało sztywne kolby ?