Kuki71 Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 (edited) Otóż od 3 miesięcy jestem posiadaczem G3 od JG. Podobno G3 ma wypluwać ok. 16 s/s a mój ma napewno trochę mniej. ( tak wyczytałem w temacie o G3). No nic pomyślałem, że to nie prawda ale kiedy mój kumpel zakupił także G3 i dzisiaj z niego strzelałem to jego ROF w porównianiu to niebo a ziemia. Nie wiecie co może z nim być? Proszę o jaką kolwiek Pomoc. A i bym zapomniał, to raczej nie wina batki bo jak wsadziłem jego batke to nie było różnicy. Pozdrawiam Edited October 25, 2008 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 (edited) Dostałeś gorszy chiński silnik, albo masz mocniejszą chińską sprężyne. A ten ROF to taki ważny? Edited October 25, 2008 by AnR Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 a to stock? Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Oczyść szczotki na silniku albo styki w kostce stykowej i będzie git. Ewentualnie może występować u Ciebie problem z wydajnością aku. Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 G3 z Gumką Systemy czyli stock. A jeśli chodzi o czyszczenie to GB nie musze rozbierać? Bo zakupiłem replikę na Taiwangunie i na Gwarancji mi zależy... Quote Link to post Share on other sites
radru Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Najprawdopodobniej winne są styki, lub wadliwy akumulator sprawdź na innym aku jeżeli nic się nie zmieni sprawdź i ew napraw styki nawet był artykuł jak to zrobić na WM Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 (edited) Czyli pierwsze co zrobić to wziąśc inny akumulator i sprawdzić czy będzie jakaś poprawa, a dopiero po tym bawić się w czyszczenie styków? Ale co do tego co napisał luglo to jak coś to tylko przeczyszcze te szczotki na silniku, bo kostka stykowa chyba w GB jest? Edited October 26, 2008 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Albo wymień kable ;-) Mi bardzo pomogło. Reakcja spustu taka że hej. Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 nie wymieni kabli bez otwierania gb Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 (edited) Jezu no to co się grzebi na gwarancję :uśmiech: I tak bez otwierania GB nic nie zgrzebie. Edited October 26, 2008 by F4RR3LL Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 27, 2008 Author Report Share Posted October 27, 2008 (edited) No nic, poczekam jeszcze jakiś czas może ktoś coś jeszcze doradzi. A reszcie dziękuje za Pomoc.. Edited October 27, 2008 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 (edited) Na przyszłość dla innych- wymieni się kable bez otwierania GB. Wystarczy rozłożyć gietke na czynniki pierwsze usunąć nadlewki na lufie zewnętrznej (łatwiej będzie się składać) sprawdzić czy nowe kable wejdą na miejsce starych - zwłaszcza kanaliki przy silniku - jak nie to rozpiłować i przeszlifować by ostrych krawędzi nie było. Następnie zarabiasz końcówki (ja je dodatkowo lutowałem). Z Gb odkręcasz jedną malutką śrubkę trzymająca plastik od strony selektora i możesz wylutować i wlutować nowe kable. Pocynuj je przed lutowaniem to będzie pięknie wszystko szło. Złóż całość - i sprawdź omomierzem czy nie ma przejścia jak nie wciskasz spustu. Edited March 26, 2009 by sudom Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 g3 ma gb v2 z tego co mi wiadomo to aby wymienic kable wszystkie trzeba otworzyć GB aby od kostki stykowej odlutowac stare "pręty" i założyć nowe. nie musimy tak robić w gb v3 ponieważ kostka jest w innym miejscu i od razu z niej wychodza kable na zew. polecam wymiane wszystkich kabli i wtyczek od razu z tamiyi nic nie wartych na deans/t-connector ( tylko nie daj sie zrobić w bambuko płacąc sklepom asg ze " specjalne do asg za 7zł komplet" bo to śmiech jest jak komplet kosztuje w modelarskim 3 zł i są one juz od kilku lat na rynku... Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 (edited) Ekhmm, pewnie wyczytałeś to z tego filmu od Gunfrajer Chanel?: "Replika została przetestowana na najnowszej baterii Element Li-po 11.1V!" - to mówi samo za siebie. Pozdro. PS: MOSFET + kondenstaroy + super kable dodadzą dużo ROFa. ROZBIÓRKA GB: http://www.mechbox.com/m4m16/rewiring-version-2-mechbox.html http://www.mechbox.com/mechbox/version-2-ftk-install.html Edited April 5, 2009 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 grzechotnik - potwierdzam odnośnie MOSFET'a. Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted April 6, 2009 Author Report Share Posted April 6, 2009 (edited) Już jakiś czas temu uporałem się z tym, ale pisze dopiero teraz żeby nie było ;) Przyczyną tragicznego ROF'a były brudne, lekko przepalone styki. Po wyczyszczeniu strzela tak jak powinnien. Dziękuje wszystkim za pomoc. EDIT: Grzechotnik nie sugerowałem się tym filmikiem tylko G3 kumpla, który miał lepszego ROF'a na takiej samej jak mojej, stockowej batce 8,4 V. Edited April 6, 2009 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.