SebaGt90 Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Mam nie mały problem w 416. Po pierwsze szybkostrzelność jest żenująca, na batce 8,4 CA (stock) biję go na głowę. Po drugie strasznie szybko rozładowywuje baterie, po 3s serii zachowuje się tak jakby batka była rozładowana i ciężko mu naciągnąć sprężynę (wtedy właśnie została przełożona do stocka CA i strzelał jakby batka była naładowana na 100%). Dziwne jest to gdy odczekamy 5-10min znowu zaczyna jako tako strzelać. Kompletnie nie wiem o co chodzi. W silniku występuje iskrzenie lecz jest to podobno objaw normalny. Liczę na waszą pomoc. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Jaka bateria? Quote Link to post Share on other sites
SebaGt90 Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 Był sprawdzany na firefoxie 8,4 9,6 i tu ciekawostka czy to 8,4 czy 9,6 ROF jest taki sam. Na 100% nie jest to wina baterii inne repliki na obydwóch chodziły normalnie a zmiana szybkostrzelności była widoczna z 8,4 na 9,6. Więc baterie są OK. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Skoro są OK to zobacz silnik, jego szczotki oraz styki. Quote Link to post Share on other sites
SebaGt90 Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 Szczotki w silniku są lekko osmolone przez to, że silnik trochę iskrzy (styki OK). Sprawdziłem całe okablowanie przy sprawdzaniu bezpiecznika rozleciała mi się wtyczka więc zalutowałem. Potem ustawiłem na nowo docisk silnika. Batke naładowałem do pełna. Na razie wydaje się być ok szybkostrzelność się poprawiła, od 2h tak co 20min testuję krótkimi seriami bez spadku szybkostrzelności. Tak jakby problem zniknął. Zobaczymy później i napiszę ile wytrzymuje na 1500mAh. Czy możliwe to jest, że całe zamieszanie było spowodowane zbyt mocnym dociskiem silnika? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Tak. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Najbardziej prawdopodobna i najczęstsza przyczyna, to zbyt mocne dokręcenie silnika. Jeśli poluzowanie nie pomoże, to znaczy, że masz źle spodkładkowane zębatki lub gdzieś indziej zbyt duży opór, ale wątpię, żeby w stocku występował taki problem, więc przycyzny szukaj generalnie w dociśnięciu silnika. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.