Wojciech_G Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Witam! Jestem posiadaczem MP5 ze stajni CA. Przez długi czas działała ona na M140, jednak ze względu na coraz częstszą grę w CQB zdecydowałem się na zmianę sprężyny na M110. Lista części, które są w GB: - silnik Guarder Infinite Torque-Up - szkielet Gearboxa V.2 wzmocniony Classic Army - utwardzone łożyska ślizgowe 6mm ze stali Deep Fire - podkładki Deep Fire - Zestaw wzmocnionych zębatek All helical-Super Torque Up Systema - Zestaw cylindra o powiększonej średnicy do MP5 Guarder - Płytka selektora ognia do MP5 typu Anti-Heat King Arms - Wzmocniony popychacz do gearboxa V.2 King Arms - Prowadnica sprężyny z łożyskowaniem Hurricane - batka 12V Po zmianie sprężyny tłok nie powraca do początkowego stanu, po strzale zacina się najczęściej w połowie. Czy jest to kwestia wadliwego antiriversala lub źle dobranych zębatek pod tą sprężynę? Zębatki są z pewnością nie zjechane, tłok również nie ma śladów zużycia Czy grozi to czymś poważniejszym od ubicia sprężyny? Niestety uprawnienia w zielonych minęły, zresztą coraz rzadziej można tam uzyskać pomocną opinię. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam! Wojciech Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Nie wraca do poprzedniego stanu, bo masz za dużą szybkostrzelność. Tłok wykonuje jeden cykl i jeszcze pół następnego siłą rozpędu. Bez zmiany batki na słabszą możesz to zmienić tylko za pomocą mosfeta z hamowaniem. Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted November 14, 2008 Author Report Share Posted November 14, 2008 Właśnie podłączyłem 10,8V i było wyraźnie lepiej, więc trafiłeś w sedno. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź! Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 - silnik Guarder Infinite Torque-Up- batka 12V zmianę sprężyny na M110 Toż to musiało pieruńsko gnać! Można się było domyślić 8) Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 Tak szczególnie że zębatki ITU mają przełożenie 15, gdy zębatki zwykłe mają 6 ,a TU 7,5. Tutaj zębatki powinny być stockowe lub TU, przy ITU silnik musi 2xwięcej się napracować na 1 cykl (strzał). Na stockowym przełożeniu oddałbyś 2 strzały :D Po prostu kultura pracy będzie gorsza na stockowych zębatkach. Quote Link to post Share on other sites
Wojciech_G Posted November 23, 2008 Author Report Share Posted November 23, 2008 O dziwo rof nie był aż tak zabójczy ;-) Obecnie MP5 pracuje kulturalnie na batce 9,6V. Dziękuję za odpowiedzi. Temat myślę, że do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 23, 2008 Report Share Posted November 23, 2008 przełożenie ;) Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted November 23, 2008 Report Share Posted November 23, 2008 Tak szczególnie że zębatki ITU mają przełożenie 15, gdy zębatki zwykłe mają 6 ,a TU 7,5. Tutaj zębatki powinny być stockowe lub TU, przy ITU silnik musi 2xwięcej się napracować na 1 cykl (strzał). Na stockowym przełożeniu oddałbyś 2 strzały :D Po prostu kultura pracy będzie gorsza na stockowych zębatkach. Czy ja wiem? W swojej Mp5, też z M110 mam zamontowane zębatki Ultra Torque Up Hurricane'a. Różnica w rofie i działaniu nie zauważalna w stosunku do TU Systemy, z tą różnicą, że nie trafia ich po 2 miesiącach (spadek rofa z 26 do 24 kulek na sekundę). Może ITU robią większą różnicę, nie wiem. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.