Marek Kiljan Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 Witam, chciałbym się zapytać czy jeśli wymienię uszczelkę głowicy na np. systemę albo deep fire to czy będzie ona bardziej szczelna??, moja uszczelka gdy wyjmie się tłok z cylindrem i głowicą cylindra, zatka otwór w głowicy cylindra i spróbuje włożyć tłok to stawia on opór ale dochodzi do końca natomiast w cm031 które miałem przedtem tłok dochodził do pewnego momentu po czym dalej nie szedł czyli uszczelnienie było bardzo dobre. Interesowałby mnie także jakieś pomysły co zrobić żeby uszczelnienie było mniej więcej takie jak w tej cm031. Z góry dziękuję za wasze odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 (edited) Sprawdź czy masz szczelną głowice cylindra i pchaj tłokiem szybko - przy wolnej akcji uszczelka może "nie łapać". Edited December 13, 2008 by Kajor Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted December 13, 2008 Author Report Share Posted December 13, 2008 Głowica cylindra jest szczelna, tłokiem pcham szybko i wolno i nadal nie łapie tj w tamtym kałaszu, mam w moim sprężynę m120 a zasięg słabszy jest niż w cm031 w którym było m100... Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Najlepiej kup dobrą głowicę tłoka np. Deep Fire z super O-ringiem. Wydatek niewielki a szczelność bardzo dobra. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Weź uszczelkę i ją rozciągnij. Tylko nie mów, ze guma wróci bo jak dobrze rozciągniesz to nie wróci do stanu początkowego. Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Sposób na rozciągnięcie uszczelki jest prosty. Naciągamy uszczelkę na cylinder i lekko podgrzewamy uszczelkę zapalniczką, należy przy tym uważać aby nie przypalić uszczelki a jedynie ją lekko podgrzać . Odczekujemy aż uszczelka ostygnie, wkładamy ją na miejsce i sprawdzamy czy układ jest wystarczająco szczelny, jeśli nie operację powtarzamy. Grunt to nie przegrzać uszczelki :P Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted December 14, 2008 Author Report Share Posted December 14, 2008 Sam nie wierzę ale się udało:):), teraz przy teście strzykawki cisnąłem z całej siły i nie dało się wcisnąć do końca:), a jak ze smarem, dać zwykły np. Ł-40 mogę? Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Ja używam LT-43 (taka duża, stara pucha) do całego GB i jest git majonez. Tylko jak chcesz ładować do cylindra to delikatnie, cieniutką warstwę rozprowadź palcem po cylindrze i włóż tłok. Podkreślam - malutko. Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted December 14, 2008 Author Report Share Posted December 14, 2008 OK, no wiadomo że malutko bo pluje smarem i kulki smaruje i hop up ich nie podkręca. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.