Ratoll Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Witajcie, Czy ktoś z was orientuje się, jak wygląda sprawa upgrade'u Both Elephant Type 89 ? Replika ma nietypowy gearbox w wersji 8. Przypomina on gb v2, jednak posiada on mechanizm burst'ów 3-strzałowych, wygląda też na znacznie solidniejszy od wersji 2. Cylinder, sprężyna, prowadnica, i nawet zębatki (bo bursty i tak mi się już popsuły) są standardowe, jednak martwię się o wytrzymałość szkieletu gearbox'a i głowicy cylindra, bo są to elementy praktycznie nie do dostania. Przekopałem cały internet, jednak informacji praktycznie nie ma. Jeden producent oferuje te repliki w wersji ~480fps, wspomina tylko o mocniejszej sprężynie i silniku. Nigdzie nie ma dokładniejszego opisu. Interesuje mnie zdecydowanie nie więcej niż 450fps przy sensownym ROF'ie. Bore-Up'a nie ma gdzie kupić, więc trzeba nadrabiać sprężyną - solidna M130 np. guarder'a powinna wystarczyć. Ma ktoś jakieś doświadczenia ? Upgradewał ktoś z Was tą replikę ? Widział u kolegi ? Usłyszał przechodząc przez bararek jak panie o tym rozmawiały ? Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady, Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Bozia rączek nie dała ? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2820 Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted January 8, 2009 Author Report Share Posted January 8, 2009 Gratuluję znaleziska. "Niedostępna" prowadnica. Do gb v8 pasują wszystkie od gb v2 (co wspomniałem w swoim poście), tutaj tylko lepiej opisali. Bozia rączek nie dała ? Gdyby twoja boska ręka znalazła głowicę cylindra, szkielet gb v8 czy zębatkę tłokową do tegoż mechanizmu, naprawdę bym był pod wrażeniem wpływu Twoich wierzeń na życie codzienne .. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...metheus%20Parts tylko to udało mi się jeszcze znaleźć. Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 No właśnie, tylko to. A sama ta dysza nie zapewni mi komfortu psychicznego na M130. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Nawet nie próbuj tam z m130... Osobiście przy tej firmie bałbym sie o m120... Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Nie pasz zielonego pojęcia o replice a kłapiesz. Takie fakty - widziałeś na oczy szkielet? Nie. Skoro zmienił bebechy to dlaczego nie wsadzic mocniejszej sprężyny? Obszaluj szkielet blachą (wzmocnienie USa) i nic nie pęknie. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Oj hellmans. Może i z BE nie miałem do czynienia ale za TM'a się brałem... Nie mówię o szkielecie ale głowica cylindra w TM m130 nie wytrzyma.... Chyba że to też umiesz wzmocnić. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Ale to TM... Jezu, braki w edukacji airsoftowej... Quote Link to post Share on other sites
barwre92 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 jestem posiadaczem 89-ki i powiem ze jest to pancerna replika, jak za taka cene to naprawde wielki szacun dla BE :-P szkielet GB naprawde dobrze wykonany, co do wnetrznosci to lozyska sa jakies takie plastikowe (do wymiany), prowadnica plastikowa (krakman daje podobno metal), no i tłok moze se zabki polamac ale pasi podobno v.2 spokojnie 8-) co do uszczelnienia to dobra gumka HU z dystanserem i doszczelniona dysza z asgshopu(wprawdzie do TM ale powinno byc OK) dadza rade na poczatek :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.