Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ratoll

Użytkownik
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

  1. Dzięki za odpowiedź. Czy jesteś w stanie powiedzieć z doświadczenia, co mogło w tym silniku paść ? Co najczęściej pada ? Chciałbym mieć pewność, że nic się nie da z tym zrobić zanim zamówię cały nowy motor. Napiszę dla potomnych. Jest zwarcie pomiędzy dwoma uzwojeniami. Jak odkryję, w jaki sposób można rozebrać ten silnik, to będę próbował namierzyć problem i naprawić.
  2. Witam, Mam pytanie odnośnie szczotek silnika. Mam nadzieję, że ktoś z Was miał podobne doświadczenie i coś doradzi. Podczas ostatniego strzelania, w pewnym momencie silnik przestał mieć wystarczającą siłę, aby naciągnąć sprężynę (M150), efekt podobny, jak przy zbyt słabym/rozładowanym akumulatorze. Po kilku próbach przestał reagować całkowicie. Gearbox sprawdziłem, z mechaniką wszystkow porządku. Po zdjęciu chwytu pistoletowego (i oczywiście wyjęciu cylindra) przekręciłem o kilka skoków wirnik. Wtedy udało się wykonać cykl (a czasem kilka) i znowu nic. Ponowne "ustawienie" wirnika -
  3. Witajcie, Mam "dziwne" odczyty chrono po włożeniu czerwonego cylindra (M150), lufa M4 (DF): Kulki G&G 0.20g: 500fps Kulki Guarder (High precision sharpshooter) 0.30g: 440fps, co w przeliczeniu poprzez energię [1] daje równoważność 540fps @ 0.2g Różnica spora. Czy jest to całkowicie normalne, czy też takie zachowanie zauważyliście w swoich replikach ? Czy ktoś z Was wie może z doświadczenia, czy istotniejszym czynnikiem wpływającym na różnicę energii wylotowej jest masa kulki, czy może producent (inna powierzchnia, średnica itd.) ? [1] http://www.arniesairsoft.co.uk/
  4. Po kupnie zespołu lufy od Fizjologa moje CTW zyskało możliwość strzelania w trybie full-auto. Wcześniej spray'owało tylko odłamkami. Jutro testy w terenie ..
  5. Ratoll

    Pakiety LiPo

    Tak. Czemu nie ? O ile zrobisz to umiejętnie i np. nie podgrzejesz przy tym nadmiernie ogniw. Tak. Ta wtyczka jest standardowa.
  6. Znalazłem forum o CTW. Niezbyt wiele tam postów, ale jest paru aktywnych użytkowników. Zawsze jakieś źródło wiedzy .. http://celcius-ctw.bigforumpro.com/
  7. Wystarczy, że poczytają na forum wmasg'a dział "dla zielonych" i zrozumieją, że silników hi-speed nie używa się do mocnych sprężyn ;) BTW, G&P i King Arms też są z Hong-Kongu. VFC, KWA, G&G czy ICS też są chińskie (Taiwan). Z punktu widzenia jakości inaczej traktuje się jednak te rejony niż tzw. Chiny Kontynentalne. Inna mentalność ukształtowana pod wpływem obcych wpływów Zachodu ..
  8. Tak BTW : na numerację Proppera też trzeba uważać. W/g tabel z rozmiarami byłem na granicy S i M, a kiedy przymierzyłem to okazało się, że S jest zdecydowanie za duży i wyglądałem w nim jak jakiś skejt ;)
  9. Czy instalacja lufy i komory na dedykowane do PTW wymagała "rzeźbienia" w CTW, czy po prostu wystarczy wyjąć starą i wsunąć nową ?
  10. Czemu zamierzasz nabyć cylinder od systemy, a nie od celciusa ? Z powodu "chwilowej" niedostępności tego drugiego, czy przemawiają za tym jeszcze inne czynniki ? Ja swoje CTW mam mieć po weekendzie, na pewno będę testował na wszystkim, co mi w łapki wpadnie. Cylinder mam narazie tylko jeden, C400.
  11. Ja kupiłem CTW jako pełnowartościowy produkt, nie było nigdzie w opisie przedmiotu zaznaczone, że "mogą być problemy" czy "nie wiemy, czy będzie dobrze działało". Samo "3 gen" w nazwie sugeruje, że nie jest to prototypowa seria. Przy takiej sprężynie nawet pięciokrotnie tańsza replika rodem z Chin kontynentalnych wytrzyma niezawodnie bardzo długo, a napędzana li-po 11.1v będzie miała reakcję na spust i rof nie gorsze niż CTW.Pamiętaj, że obciążenie (silnika, elektroniki, baterii, zębatek) rośnie wykładniczo w stosunku do fps. C300 a C400 (czy C500) to zupełnie dwa inne światy. Może po
  12. tomekpl: Nie potrawię ocenić, ponieważ nie mam porównania. Kiedy w końcu replika wróci z serwisu napewno będę ją dokładnie testował pod kątem celności i kulek. Nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa : nowsze cylindry CTW mają w innym miejscu umieszczony otwór "wlotu powietrza", przesunięty do tyłu z myślą o dłuższych lufach. Warto by było sprawdzić, czy aby napewno nie pozostało to bez wpływu na celność przy stockowej długości lufach w m4 w porównaniu z cylindrem PTW/starszym CTW. Napewno już teraz mogę powiedzieć, że CTW strzela naprawdę świetnie. Ale jestem perfekcjonistą jeśli chodzi o
  13. Udało mi się z CTW wystrzelić dopiero jakieś 400 kulek, ale zacinki w lufie nie miałem żadnej na 0.3 KSC i (tylko kilkadziesiąt sprzawdziłem) 0.28 G&G. Cylinder 400. EDIT: Gdzieś na pierwszych stronach tego wątku Vinter podawał jakie kulki są zalecane.
  14. Mam jednego MAG'a. Dzyndzel "informujący" o pustym magazynku nie chowa się wystarczająco głęboko kiedy są kulki, przez co co strzał trzeba naciskać bolt catch'a (ew. trzymać cały czas naciśniętego). Meh..
  15. Teraz sobie skojarzyłem, że u mnie też pojawił się luz pomiędzy częściami body, zauważyłem go po pierwszej naprawie gwarancyjnej (zaraz po kupnie dokładnie oglądałem replikę i napewno bym go wtedy nie przeoczył). Jest to luz "na boki", wzdłuż osi karabinu, więc na chłopski rozum podkładki pod korkiem w stockpipe go nie naprawią ..
×
×
  • Create New...