Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tłok zostaje w tylnej pozycji


Recommended Posts

Ok wszystko działa - silnik ciągnie sprężynę SP130 Guardera na chińskiej 8,4, 9,6 ASG i 8,4 Sanyo RC (oczywiście z najlepszym ROF'em) - Ale Rof dużo gorszy niż w High Torque CA - Coś czuję, że trzeba będzie zakupić 10,8V...

Edited by HustleR
Link to post
Share on other sites

Silnik ICSa jest silnikiem o WIELKIM PAŁERZE. Nie oczekuj kosmicznego rofu, oczekuj raczej, że nigdy nie zawiedzie i pociągnie wszystko.

 

Zdaję sobie z tego sprawę ale największym moim zmartwieniem co do tego silnika jest nie niższy ROF ale zębatka silnikowa która jest na wcisk - Za cholerę nie wiem jak ją zdejmę w momencie gdy się zjedzie...

 

Pozatym silnik same plusy :) A największym jest jego relatywnie niska cena...

Link to post
Share on other sites

Zdaję sobie z tego sprawę ale największym moim zmartwieniem co do tego silnika jest nie niższy ROF ale zębatka silnikowa która jest na wcisk - Za cholerę nie wiem jak ją zdejmę w momencie gdy się zjedzie...

 

Pozatym silnik same plusy :) A największym jest jego relatywnie niska cena...

 

Rozumiemy, że masz na myśli zębatkę osi silnika ? Kombinerki w dłoń i dasz radę zdjąć ;-).

Link to post
Share on other sites

Rozumiemy, że masz na myśli zębatkę osi silnika ? Kombinerki w dłoń i dasz radę zdjąć ;-).

 

Zgadza się chodzi o zębatkę osi silnika. Gogin a zdejmowałeś kiedyś czy tylko tak piszesz? ;-)

 

Ja próbowałem zdjąć zębatkę na wcisk z silnika (co prawda chińskiego) i nie dało rady... Jakimś tam siłaczem nie jestem ale anemikiem też nie :lol:

Link to post
Share on other sites

Zebatke sciaga sie sposobem... Wlasnie kombinerki lub najlepiej zacisk sa potrzebne. Lapiesz pod zebatka - tak zeby opierala sie na kombinerkach.

Potem bierzez maly srubokret - i wybijasz sworzen z zebatki mlotkiem.

Oczywiscie jest to dosc precyzyjna robota.

Druga sprawa - wbic nowy tez jest zabawnie.

Bo jak za mocno bedziesz uderzac lub lapac za obudowe silnika, to przesuniesz wewnetrzny sworzen w stosunku do magnesow na nim.

Ale da rade to zrobic ;)

Najciezsze co mialem z silnikiem to przy zmianie w fn2000 wyregulowanie zebatki silnikowej. Stary sie spalil a nowy byl o 1 cm za dlugi. A FN2000 nie ma ZADNEJ regulacji tego i sinik jest na stale. Wiec mlotek - i wciskanie sworznia na chama do srodka.

Ale dziala ;) Rzezi jak kosiarka ale dziala ... (ciezko jest co do milimetra wyregulowac przy pomocy mlotka).

Link to post
Share on other sites

Kątówką zjedziesz zębatkę niemal do samej osi. Najlepiej z dwóch stron. Potem w imadełku to co z niej zostanie zaciśniesz a ona się już rozlezie na kawałki. Potem w zależności od tego jaką zębatkę będziesz miał, nadpiłujesz oś i nasadzisz nową zębatkę, wkręcisz w nią śrubkę do zablokowania i gotowe.

Testowane na Magnumie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...