Walter E. Kurtz Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Tak użyłem opcji "szukaj" i niestety nic nie znalazłem. Prosiłbym o jakąś poradę jak się cholerstwa pozbyć. Na tym małym imbusie (cholerstwo!) załatwiłem już dwa klucze. Można to odkręcić francuzem? Nie chciałbym za bardzo repliki poharatać. Szczególnie gwintu do tłumika. Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Kup jakiś lepszy kluczyk ampulowy 1mm i odkręć małego imbusa u dołu tłumika potem bez problemowo odkręcisz go w prawo. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
chochol Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 a ten maly imbusik odkrecisz w lewo :) Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 A u mnie jest to 1,5mm imbusik. A jak wpasujesz śrubokręt to też przekręcisz bez problemów. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 W ostateczności rozwierć tego imbusa. Jeżeli się go nie pozbędziesz to wykręcając tłumik płomienia gwint zniknie ;) Quote Link to post Share on other sites
Walter E. Kurtz Posted February 12, 2009 Author Report Share Posted February 12, 2009 Dzięki wielkie za pomoc. W JG jest imbus 1mm. Przynajmniej u mnie ;) wiadomo jak to z chinolami "pół mm tu, czy tu" :) Quote Link to post Share on other sites
KosiarzVelPawel Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Temat może nie idealny ale tematyka jak najbardziej. Posiadam M15A2 classic army i nie mogę zdjąć tłumika płomienia. Jest śrubka na imbus, ale zupełnie wyrobiona (zamiast miejsca na imbus ładne okrąglutkie kółeczko). Przeczytałem że jak się użyje siły i na cha.... odkręci to gwint cały się zjedzie, a zależy mi na tym aby pozostał. (francuzem i niemałą siłą udało się zrobić ok 1 obrotu i teraz nie da się ruszyć wcale). Jakieś rady? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Tak jak powyżej. :cool: Spróbuj rozwiercić śrubkę zabezpieczającą - imbus - małym wiertełkiem. Quote Link to post Share on other sites
Reyman Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 (edited) Ja mam BI-5181M (M4) od DBOYS.Odkręciłem śrubkę i ani drgnie [tłumik płomienia].Co zrobić z tym fantem? Edited September 25, 2011 by Reyman Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 torx'em. Pisałem nie raz. Czemu nie słuchacie ludzi!! Quote Link to post Share on other sites
Reyman Posted September 25, 2011 Report Share Posted September 25, 2011 (edited) Wszystkie śrubki odkręciłem i wyjąłem,teoretycznie nic nie blokuje tłumika a praktycznie nie da się go ruszyć...Ani w prawo,ani w lewo... Edited September 25, 2011 by Reyman Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Wszystkie śrubki odkręciłem i wyjąłem,teoretycznie nic nie blokuje tłumika a praktycznie nie da się go ruszyć...Ani w prawo,ani w lewo... Miałem podobnie w Galilu king armsa. Panowie z fabryki byli tacy sprytni że nałożyli klej na gwint i skręcili. Efektem tego było to co u ciebie. Ja rozwiązałem ten problem tak, że porządnie rozgrzałem zapalniczką tłumik płomienia, wsadziłem śrubokręt w szparę tłumika, przekręciłem i poszło. Musisz wiedzieć tylko jaki ma gwint twoja replika, lewo czy prawo skrętny. Quote Link to post Share on other sites
Reyman Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Już jest ok :) Poszło samym śrubokrętem. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.