Myrcha Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Witam, Zakupiłem replikę AK74 Full Steel & Wood [RK-06]. Na początku działała bez problemowo. Po 2 dniach strzelania naładowałem akumulator na full. Po naładowaniu broń wystrzeliła kilkanaście kulek po czym zacięła się. Kiedy naciskałem za spust słychać było odgłos jakby "zaciętego" silnika, a bateria nagrzewała się. Oddałem broń do serwisu. Kiedy wróciła wszystko działało. Wystrzeliłem jakieś 30 kulek na pojedynczym strzale, a kiedy przełączyłem na tryb ciągły i zacząłem strzelać broń ponownie się zacięła (tak jak przy pierwszym razie). Napisałem więc do serwisu, żeby mi powiedzieli co naprawiali w replice. Powiedzieli, że jedyna usterka, jaką wykryli to odwrotnie podpięte przewody do silnika (co raczej samo się nie mogło stać).Uważam, że niema sensu wysyłać w kółko repliki do serwisu, jak co 2 dni się psuje. Musze wiedzieć dokładnie co wymienić w tej replice. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. POZDRAWIAM :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Odwrotnie podpięte przewody? Jeśli nie ruszałeś to ja przepraszam: CO TO ZA SERWIS? Jeśli ruszałeś to najpierw puknij główką w ściankę. Mocno ;-) . Ja podejrzewałbym zespół styków. Boyi ma to do siebie, że ich kostka stykowa ma pprzekrój podłużny PROSTOKĄTNY co zmniejsza powierzchnię styku i powoduje, ze radośniej się styki palą. Następnie silnik. Choć równie dobrze może to być jakaś wybitna nietypowość w GB, czytaj: awaria układu mechanicznego. Quote Link to post Share on other sites
Myrcha Posted February 18, 2009 Author Report Share Posted February 18, 2009 Ja nawet śrubeczki się boje odkręcić, a co dopiero styki przemieniać! Quote Link to post Share on other sites
filon_swaj Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Znając Boyia , tłok zablokował się w tylnim położeniu. Weź od kogoś mocniejszą batkę np. 9.6 v i postrzelaj. Wszystko powinno chodzić ok. Quote Link to post Share on other sites
Myrcha Posted February 20, 2009 Author Report Share Posted February 20, 2009 Witam, Niema się co martwić. Podłączyłem akumulator 9.6v i wszystko działa tak pięknie, że aż miło 8) PS:THX za radę :wink: POZDRAWIAM :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
biper911 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Dokładni tak jak pisał Filon. Przy auto tłok potrafi się zablokować i stockowa batka nie ma pary aby go naciągnąć. Ostatnio miałem takie coś na strzelance, gdy po 3 tygodniach nieużywania nie przeprowadziłem standardowej procedury rozładowywania i naładowania na full przed strzelanką, do tego doszedł mróz. Lek ostateczny i najlepszy - mocniejsza bateria. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.