Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Co się dzieje G&P


Recommended Posts

Witam,

 

Wróciła moja replika M16A3 G&P z serwisu ASGSHOP "G&P I LEVEL".

W dołączonych dokumentach napisali że zalecana bateria to 8,4V.

Więc naładowałem baterię 8,4V i podłączyłem do repliki oddałem jakieś 10 kulek przez okno, po czym replika robiła takie tk..tk ale nie obracała niczym w środku. Wyciągnąłem baterię z kolb, nacisnąłem na spust na semi (poczułem że kabelki są ciepłe), później przystrzymałem SEMI i kable zrobiły się bardzo ciepłe po czym z baterii uniósł się dym, po tym odrazu odłączyłem kabel i napisałem tą informację na forum.

 

Mam nadzieję że pomożecie.

 

Bateria : 8,4V chińska od P&J (ponieważ swoją (9,6V FF wypożyczyłem)

 

P.S Tak zastanawiam się nad podkładkami (opór), lecz przecież przy testach w ASGSHOPie raczej by to zauważyli.

 

Edit//

BOże nie tu umieściłem posta proszę o przeniesienie do Problemów I Klasy :/

 

[Taki stary a nie zna struktury forum. Nie ładnie, nie ładnie.]

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pisze to już trzeci raz chyba, zwolnij antyreversal. Czyli wyjmij GB z body, spójrz w tą dziurke gdzie wchodzi silnik i złap taki mykes co trzyma zębatke silnikową. IMO poszedł Ci albo tłok albo zębatka jakaś.

Link to post
Share on other sites

I tak kończą się sytuacje jak ktoś wysyła replikę na tuning bez dołączonej baterii i prośby sprawdzenia czy owa bateria się nadaje...

 

Tłok zaciął się z powodu za słabej baterii. Jak go mocno chwyciło to nawet mocniejsza bateria czasem nie pomoże - tylko zwolnienie antyrevelsala.

Link to post
Share on other sites

po fotce baterii wnioskuje ze prawdopodobnie nadpaliły (nie koniecznie całkiem) blaszki łączące ogniwa(a jesli się tak stało , opor prądu wzrasta i wydajnosc baterii jest mniejsza), jesli masz gwarancje to oddaj, niech oni się tym martwią. Jesli silnik robi tyk tzn nie kreci, jedynie próbuje sie obrocic to wcale nie oznacza że w środku gb coś musi być uszkodzone,

 

###proponuje sprawdzic na innej mocniejszej baterii, ewentualnie nowszej###

 

, ktora da rade przekrecic zębatki z tłokiem napiętym w tylnej pozycji (silnik teraz trzyma sie na antyreversie i niema sie jak rozpędzic) a tłok zatrzymany w tylnym połozeniu stawia mu dużo większy opór niż normalnie ;) najlepiej polutowac baterie porządnymi przewodami lub blaszkami miedzianymi :) te wszystkie standardowe stalowe są o kant d...

Link to post
Share on other sites

Z tą baterią to jazda... "Panowie, nie mogę widłami zaorać pola. Co robić? Odesłać pole na gwarancję???".

 

Nie dziwie się, że ta bateria nie ma siły uciągnąć tłoka. Wygląda jak niklowo węglowa z czasów rewolucji przemysłowej. Proponuję spróbować na porządnym pakiecie.

Link to post
Share on other sites

Z tą baterią to jazda... "Panowie, nie mogę widłami zaorać pola. Co robić? Odesłać pole na gwarancję???".

 

Nie dziwie się, że ta bateria nie ma siły uciągnąć tłoka. Wygląda jak niklowo węglowa z czasów rewolucji przemysłowej. Proponuję spróbować na porządnym pakiecie.

 

Tu akurat masz rację skoro to chińska bateria z P&J. Nie miałem swoich bateryjek pod ręką dlatego użyłem tej. Dziś po 15 powinienem mieć swojego FF 9,6V.

Zobaczymy

Link to post
Share on other sites

ja swoją ładowałem 4 razy, a wystrzeliłem 1000+ kulek ... chciałem dodać, że ładuję ładowarką mikroprocesorową BOL Basic w trybie FAST. Mój kolega ładował swoją batkę G&P 2200 do kałacha z boyia na mojej ładowarce, wystrzelił +/- 2000 kulek, i śmiga mu jak śmigał.

Edited by blomd
Link to post
Share on other sites

Nie ładuj w trybie fast.

 

Nie dziw się, że kolega wystrzelił więcej skoro ma pojmniejszą baterię. Poza tym to zależy jeszcze od sprężyny, podkładkowania, przewodów i innych rzeczy.

 

 

 

Przy okazji opiszę mój problem. Ostatnio wpakowałem do mojej M4 Deep Fire spręzyną m120 Systemy. I niestety zaliczyłem po kilku strzałach zacnikę. Po odblokowaniu po kilku strzałach znów się zacięło. Na m110 DF silnik z batką 9.6 dają naprawdę duży rof i wątpię, żeby odrobinę mocniejsza sprężyna sprawiała im taki problem.

Jak włożyłem starą sprężynę to problem zniknął. Co może być przyczyną?

Edited by Pies
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...