Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

marzan

Użytkownik
  • Content Count

    193
  • Joined

  • Last visited

  1. marzan

    Asgshop.pl

    Aha, czyli Pan „seger” może sobie pisać co chce i jak chce a jak się sugeruję, aby zamiast od razu „wieszać psy” lepiej jest skontaktować się ze sklepem w inny sposób to jest od razu obsługa z gębą? Gratuluje... Wybacz, ale łatwiej znaleźć czterolistną koniczynę niż skargi na brak odpowiedzi przez 27 stron opinii na temat tego sklepu. A co do czasu o którym piszesz, to nie wiem jaki posiadasz telefon, lecz odpalenie komputera i napisanie wiadomości zajmuje więcej czasu niż wykonanie telefonu i proste zapytanie czy sklep otrzymał wiadomość do Ciebie i dlaczego nie otrzymałeś odpowie
  2. marzan

    Asgshop.pl

    A czy tak ciężko zadzwonić do sklepu i zapytać jaka może być przyczyna braku odpowiedzi? Zamiast od razu „wieszać psy” ? Nie dopuszczasz myśli, że wiadomość mogła nie dotrzeć lub nie dostali informacji od dostawcy?
  3. Gumka HU Systema. Popychać stokowy. Prawda jest taka, że przy M249 po pewnym przebiegu zaczynają się robić takie jaja, może z powodu ilości wywalonych kulek, który jest nieporównywalnie większy od innych replik. Niby wszystko wygląda ok, a jednak coś jest nie tak i wtedy najlepiej jest mieć duży wybór części, aby pozbyć się problemu na dłuższą chwilę, bo szlifowania i modyfikacje przy HU w M249 w tym przypadku są zazwyczaj rozwiązaniem na krótko.
  4. Miałem kiedyś to samo. Problem leżał po stronie dyszy. Po paru próbach wymiany, okazało się, że w moim akurat przypadku wszystko wróciło do normy po zamontowaniu dyszy do M16 z Guardera (do sestawu BU M16 z SYATEMA)
  5. Różnica taka że Red Wolf Custom czy WGC Custom są składane z części, które zalegają magazyny i często części te już są nie produkowane. np. Gearbox 6mm gdzie G&P nie produkuje już od bardzo dawna lub body z oznaczeniami które się nie sprzedawało. Same repliki również są składane przez owe sklepy - nie przez firmę G&P... Tak więc tylko w teorii jest to G&P. W praktyce bywa różnie, raz jest ok, a raz totalny zlepek części tak jak to nie raz miało miejsce w replikach WGC Custom. Reasumując nigdy nie będzie prawdziwe G&P od początku do końca. W ASGShop masz
  6. Jak się nie ma specjalnej formy do której wsadza się upper i potem to wszystko do imadła oraz specjalnego klucza to faktycznie można body uszkodzić. Wyślij do Asgshop i tam jeszcze nie było sytuacji aby jakiegoś body G&P nie szło oddzielić od frontu.
  7. A czy na pewno dobrze naładowałeś baterię? Bo wszystko wygląda na to, że bateria była za słaba, co doprowadziło do zacięcia tłoka w tylnym położeniu, potem następnym objawem jest właśnie przepalony bezpiecznik. Naładuj prawidłowo baterię, zepnij blaszki z bezpiecznika na krótko - Tak jak tutaj: http://asgshop.pl/sklep/nbezpiecznik.php I spróbuj oddać strzał. Jeżeli strzeli to znaczy że bateria byłą za słaba lub źle naładowana.
  8. Okazało się, że w tej replice została zamontowana jednak inna kolba (nie ta co była dana na zdjęciach w pierwszym poście przez Koguta1993) I faktycznie nie jest przystosowana do tych baterii.
  9. Poldeck ma całkowitą racje. Na chwilę obecną nie ma replik, które stokowo są tak wzmocnione, aby móc robić mocny tuning bez wymiany praktycznie wszystkiego. Dexterkrak, Oczywiście na oko nie jeden już umarł :) Jednak GB wyglądają tak samo. G&P maja specyficzne (nie wiem jak to nazwać) smugi na szkielecie... Dodatkowo widzę po każdej zmianie średnicy łożysk w GB, ile replik jest zgłaszanych na sklep do reklamacji i nie ma różnicy w ilości . Również repliki, które przychodzą systematycznie na przegląd nie wykasują jakiś większych zużyć.
  10. Ciekawe jak G&P 8mm GB mają być słabsze od tych z 7mm jak to, to samo lecz z większa dziurą na łożyska… Biorąc pod uwagę statystki zgłaszanych awarii w postaci pękniętego GB to są one takie same jak z 6 cz 7 czy 8mm łożyskami. Reasumując jest ich ogólnie bardzo mało. CA jaki i G&P ma dobre wytrzymałe szkielety. Problem w ocenach, co jest dobre, dotyczy głównie tak naprawdę po stronie dostępności replik. Z perspektywy czasu wygląda to tak: Jak G&P było nie osiągalne i były praktycznie tylko CA to wychwalano G&P pod niebiosa. Jak CA zniknęło trochę z rynku to
  11. O jakie Tobie wycięcia chodzi? Baterie są dedykowane do tych kolb - G&P zaprojektowało te baterie właśnie do tych kolb. Po prostu wkładasz tą baterię do kolby, tak jak masz na zdjęciu pokazane (od frontu) Tu masz jeszcze jedna instrukcję z strony G&P: http://www.gp-web.com/en/photo/m4stockcat2_copy1.jpg
  12. - Zdejmujesz kolbę z Stock Pipe - Wyjmujesz zaślepki - Wsadzasz baterię - Podłączasz kable - Wsuwasz kolbę na Stock Pipe.
  13. Viamortis ma całkowitą rację. W przypadku tej właśnie lunety - to jedyny produkt w naszym sklepie gdzie jest umieszczona takowa informacja gdzie chodziło o to, że jakość wykonania (np. jakość pomalowania) nie może być podstawą do reklamacji z uwagi na to, że każdy produkt wygląda tak samo i tak jest właśnie produkowany. Informuje o tym producent i sprzedawca - kupujący wie o tym, i decyduje się na zakup. Informację zmieniliśmy, aby była bardziej czytelna i mniej wprowadzała w błąd.
  14. Hoplita - o co Tobie chodzi? Powtórzę jeszcze raz - tu nie ma reklamacji a sprawa dotyczy zwrotu. Proszę, nie wysuwaj pytań, które kompletnie nie mają nic wspólnego ze sprawą. Kolega pretorian11 stwierdził ze luneta mu nie odpowiada i ją zwrócił. A więc w czym wy wszyscy tutaj widzicie problem ? Czy po prostu nudzi wam się przed komputerem? Catch22 - sprawa dotyczy ASGShop tak więc, tak wypowiadam się tutaj również oficjalnie jako ASGShop.
  15. Pretporian11 To, że nie potrafisz sobie poradzić z tą lunetą to jedna kwestia lecz, aby na podstawie tego pisać, że to totalny bubel to już co innego. Fakt faktem, produkt chiński. Zostałeś poinformowany, że odstaje jakością od innych, dlatego nie rozumiem zaskoczenia, że pomalowanie lunety nie jest idealne - to norma i zostało Ci to przedstawione na fotkach, że tak jest w innych modelach. Co do Twoich problemów: Ad1 (Montaż) Biorąc pod uwagę jakie są przekłamania na szynach R.I.S to rzeczą normalną jest że na niektórych body boże dochodzić do luzów przy montażach typu QD. Wte
×
×
  • Create New...