kubinacci Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Jak włożyłem starą sprężynę to problem zniknął. Co może być przyczyną? ^ tutaj masz opowiedz ;) Quote Link to post Share on other sites
Pies Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Mam rozumieć, że przesuperhiperwyczepista Systema robi dupne sprężyny? Quote Link to post Share on other sites
kubinacci Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 dla mnie to jest czysta logika, rozkręcasz giwere, wymieniasz jeden element i giwera nie działa, a gdy wkładasz spowrotem i działa to chyba nie będziesz o to winił gumki hop up ? :) tylko zbyt mocną spręzyne, której być może silnik niema już siły ruszyć ;) poza tym różni producenci sprężyn różnie oznaczają ich moc, w sensie na opakowaniu pisze jedno a sprężyna uzyskuje inne wartości ;) Quote Link to post Share on other sites
Pies Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 No ja doskonale rozumiem, że to wina sprężyny, ale pytam dlaczego tak się dzieje. Bo to chyba nie jest normalne. Poza tym NIE WIERZĘ, żeby silnik nie mógł jej uciągnąć, skoro spokojnie naciąga m130 dając znaczną szybkostrzelność. Quote Link to post Share on other sites
murek94 Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 Ponownie mam problem, może nie poważny ale jest. Mianowicie zauważyłem że strzelając przez okno (1 mid cap), połowe magazynka na SEMI oraz połowę na AUTO, kable wtyczki są ciepłe(nie wiem jak bateria). Czy to normalnie ? Tuning I LVL G&P Bateria FireFox 9,6V Quote Link to post Share on other sites
blomd Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 wydaje mi się że normalne, ale to zależy jak ciepłe. A ja chciałbym się zapytać, około ile muszę ładować swoją batkę Batimex 8,4 V 1500mah w trybie slow na ładowarce BolBasic? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 A ta ładowarka przypadkiem sama nie wyłącza się po naładowaniu baterii? Quote Link to post Share on other sites
blomd Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 ładowałem 6h , i się nie wyłączyła Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Moja ładowarka Batimex BCH 001,jak podłączam batkę wciskam tryb rozładowywania (trwa to około 0,5 do 1,5 godziny,zależy w jakim stanie była batka) pózniej sama przełącza sie na tryb ładowania i po naładowaniu(nigdy nie patrzałem ile to trwa) przechodzi w stan podtrzymania ,wszystko full auto Quote Link to post Share on other sites
PvG Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 (edited) Ponownie mam problem, może nie poważny ale jest. Mianowicie zauważyłem że strzelając przez okno (1 mid cap), połowe magazynka na SEMI oraz połowę na AUTO, kable wtyczki są ciepłe(nie wiem jak bateria). Czy to normalnie ? Tuning I LVL G&P Bateria FireFox 9,6V Nagrzewające się kable to naturalna sytuacja. Jest to spowodowane zwiększonym napięciem oraz w pewnym stopniu od wydajności silnika. Póki kable nie osiągają niepokojącej temperatury nie ma się czego obawiać. Kable nagrzewają się bardziej, kiedy strzelasz auto lub kiedy napięcie jest zbyt niskie, aby cofnąć tłok w 100% (trzymając cały czas za spust). Mam M4A1 G&P z lv. I i batką Strike Systems 9.6v 2000 mAh. Póki co sobie chwalę i polecam!. I takie 2 rady: 1. Level I - jeżeli bardzo chcesz mieć batkę 8.4 v to nie oszczędzaj! Kup najlepsze ogniwa i jak największą pojemność. Natomiast przy 9.6 dobór batki jest mniej rygorystyczny. 2. Przy 9.6v Jeśli czujesz, że chwyt pistoletowy jest cieplejszy od dłoni to daj replice odpocząć. Schowany silnik może już być bardzo rozgrzany i się zepsuć. Od biedy możesz podmuchać w stopkę chwytu. Są tam szczeliny ;) Edited April 8, 2009 by PvG Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 A wracając do pierwszego posta. Na tej śmiesznej baterii P&J niby 1800 uciągnąłem m140 xD na stockowym silniku CA. Ale uwaga batka spaliła się na m120. Więc radzę wszystkim nieszczęsnym użytkownikom wyrzucić ją czym prędzej lub upchnąć na Alledrogo. Quote Link to post Share on other sites
Cornold Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Tuningi nie są dla zielonych! Do takich wniosków dochodzę po przeczytaniu tematu i mam nadzieję że podobny wniosek nasunie się nowym maniakom którzy zamierzają tuningować repliki. To zaoszczędzi dużo nerwów i pieniędzy. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 No co Ty? Kocham to jak przychodzi do mnie ktoś z polecenia i prosi " tu masz kasę chcę mieć 500 fps" , "Tak to jest moja pierwsza giwera" xD Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 (edited) Witam, Wróciła moja replika M16A3 G&P z serwisu ASGSHOP "G&P I LEVEL". W dołączonych dokumentach napisali że zalecana bateria to 8,4V. Więc naładowałem baterię 8,4V i podłączyłem do repliki oddałem jakieś 10 kulek przez okno, po czym replika robiła takie tk..tk ale nie obracała niczym w środku. Wyciągnąłem baterię z kolb, nacisnąłem na spust na semi (poczułem że kabelki są ciepłe), później przystrzymałem SEMI i kable zrobiły się bardzo ciepłe po czym z baterii uniósł się dym, po tym odrazu odłączyłem kabel i napisałem tą informację na forum. Mam nadzieję że pomożecie. Bateria : 8,4V chińska od P&J (ponieważ swoją (9,6V FF wypożyczyłem) P.S Tak zastanawiam się nad podkładkami (opór), lecz przecież przy testach w ASGSHOPie raczej by to zauważyli. Edit// BOże nie tu umieściłem posta proszę o przeniesienie do Problemów I Klasy :/ [Taki stary a nie zna struktury forum. Nie ładnie, nie ładnie.] Ja mam podobne sytuacje w G&P lev1 Replika na barerii INTELECT (8,4V-1400mAh) oddaje ok 500 strzałów i dzieje się to co u kolegi, z tym że jak poczekam chwilkę to batka wydusza w końcu jeden strzał na singlu i sprężyna zwalnia się. Potem na auto jeszcze kilka razy zachula ale na singlu już nie. Kupiłem kolejną batkę G&P (8,4) 1100mAh jest trochę lepiej ale nie wiele. Nie wiem o co chodzi, czyżby repliki G&P były tak prądożerne???... Kiedy rozmawiałem z serwisantem z asgshopu, to sprzedał mi newsa, że replika podczas strzałów na singlu pobiera o wiele więcej prądu niż trybie auto. Co wy na to ??? Edited April 13, 2009 by heini Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Że to prawda. Paradoksalnie, wbrew opinią, strzelanie na singlu nie jest to "oszczędzanie repliki". Pamiętajcie, że w tej opcji przy każdym strzale replika wykonuje cały cykl. Każdorazowo. Przy strzelaniu auto sobie kręci i jak jej się zatrzyma tak się zatrzyma. Winą czegoś takiego może być poprostu zły shimming. Intelect to też nie jest specjalna bajera. Przede wszystkim zmień ten nieszczęsny bezpiecznik 30A na jakiś 20A. Albo go wywal w ogóle. Szczotki silnika jak też i styki mogą być brudne. Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Że to prawda. Paradoksalnie, wbrew opinią, strzelanie na singlu nie jest to "oszczędzanie repliki". Pamiętajcie, że w tej opcji przy każdym strzale replika wykonuje cały cykl. Każdorazowo. Przy strzelaniu auto sobie kręci i jak jej się zatrzyma tak się zatrzyma. Winą czegoś takiego może być poprostu zły shimming. Intelect to też nie jest specjalna bajera. Przede wszystkim zmień ten nieszczęsny bezpiecznik 30A na jakiś 20A. Albo go wywal w ogóle. Szczotki silnika jak też i styki mogą być brudne. Czy to się na daje na naprawę gwarancyjną?? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Takie rzeczy jak czyszczenie szczotek oraz wymiane bezpiecznika możesz sam na własną rencyje przeprowadzić. Reklamuj, mów, że chyba styki Ci się popaliły. Pytaj sklepy gdzie kupiłeś. Oni Ci powiedzą. Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Zielono, zielono, zielono… Wątpię, aby problem leżał tutaj po stronie replik. Heini - jakiej dokładnie ładowarki używasz? Model, typ, firma? Jak przechowujesz baterie? Oraz jakiej ilości wystrzelonych kulek oczekujesz na bateriach o pojemności blisko 1000mAh przy tuningu do ok. 400fps. ? Jak na razie wszystkie problemy opisane tutaj rozwiązują się po zastosowaniu odpowiednich baterii czy ładowarek... Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Zielono, zielono, zielono… Wątpię, aby problem leżał tutaj po stronie replik. Heini - jakiej dokładnie ładowarki używasz? Model, typ, firma? Jak przechowujesz baterie? Oraz jakiej ilości wystrzelonych kulek oczekujesz na bateriach o pojemności blisko 1000mAh przy tuningu do ok. 400fps. ? Jak na razie wszystkie problemy opisane tutaj rozwiązują się po zastosowaniu odpowiednich baterii czy ładowarek... Używam ładowarki ANSMANN http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=149 Jak kupowałem replikę w asgshop, to nie było baterii do kolb SF, więc serwisant zaadoptowł mi INTELLECTa mini 1400mAh. Ostrzegł mnie jednak, że ta bateria, nie należy do najlepszych i byłem na to przygotowany. Ostatnio kupiłem baterię G&P 11mAh, również w asgshopie. Ta działa o wiele lepiej, ale tak jak pisałem, przy częstym używaniu trybu ognia semi ok 1000 kulek. Baterię ładuję, za każdym razem gdy wracam z gry i przechowuję naładowaną, jak pan Bóg przykazał. Jedyna rzecz za jaką pluję sobie w brodę, to że przy zakupie repliki nie wiedziałem, że do kolby SF G&P wchodzą tylko ogniwa mini, co bardzo ogranicza możliwość zastosownia bardziej pojemnej baterii. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 to zmień kolbę na Sf ale innej firmy i włozysz RC 2400 ogniwa. ogólnie wodorki to bublowate batki polecam ogniwa sanyo kr1700au lub AE. na auto wystrzelałbyś minimalnie wiecej :) ładowarka to bubel, nie nałąduje nigdy dobrze baterii. i źle robisz bo przechowuje sie rozładowaną lub nałądowana na 40 % :) jeżeli masz bublowatą baterie to styki sie niszczą :) Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 to zmień kolbę na Sf ale innej firmy i włozysz RC 2400 ogniwa. ogólnie wodorki to bublowate batki polecam ogniwa sanyo kr1700au lub AE. na auto wystrzelałbyś minimalnie wiecej :) ładowarka to bubel, nie nałąduje nigdy dobrze baterii. i źle robisz bo przechowuje sie rozładowaną lub nałądowana na 40 % :) jeżeli masz bublowatą baterie to styki sie niszczą :) Ciekaw jestem skąd masz takie mądrości i do jakich Twoim zdaniem kolb SF (oprócz PTW) wchodzą ogniwa RC?? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 do kolby boyi wejdą :) wiem bo pracuję przy bateriach i ładowarkach :) sklep modelarski ;] to co nieco wiem o ogniwach czy li-po czy li-fe czy ni-cd czy ni-mh :) Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Seger – Jeżeli uważasz że Ni-Mh przechowuje się puste to powodzenia życzę przy „dźwiganiu” tych baterii... Heini – ładowarka jest jak najbardziej ok. Sprzedajemy Ansmana od początku istnienia sklepu i są to jedne z najmniej awaryjnych ładowarek i dobrze działających w tej cenie. 1000 kulek na takiej baterii i przy ok. 400fps to najnormalniejszy wynik i nie ma się co martwić. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 nie powinno sie na full trzymac batki przechowywać przez długi okres czasu bo to szkodzi ale ta łądowarka nie ma nawet wyświetlacza zeby poinformowac ile weszł ow baterię :/ nie mówie juz o mozliwosci ładowania konserwującego lub inych parametrach( czujnik temp.) ma ona chociaż możliwosc ustawiania pradu ładowania ? ale nie np. 500 i 1000mAh tylko rózne ? Quote Link to post Share on other sites
wally Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Trochę Cię poniosło z tym, co powinna mieć ładowarka do coniedzielnych strzelanek. 99% airsoftowców używa ładowarek typu Ansmanna i są zadowoleni, wierz mi, że gdyby dostali ładowarkę o której Ty mówisz to i tak nastawiony byłby tylko jeden poziom ładowania i ładowarka pracowałaby tylko w trybie "rozładuj - naładuj". Przez całe swoje ersoftowe życie trzymałem baterie NiCd naładowane na maksa i nigdy nie zauważyłem jakiegoś znaczącego spadku wydajności. Tyle, że zawsze używałem ogniw typu N-1700SCR, nie było sprężyny z którą by sobie nie poradziły. Ludzie tu kupują jakieś badziewne ogniwa, które mają kosmiczne opory wewnętrzne i nie zawsze trzymają nominalną pojemność a potem się dziwią, że silniczek nie chce ruszyć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.