szczupe Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Witam! Mam dwa pytanka dotyczące tematu:) 1. Czy śruba dociskająca silnik to ten mały imbus który znajduje się na spodzie chwytu? 2. Czy powinna ona być dokręcona na sztywno tj. maksymalnie? Z góry dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Nie ruszaj tej śruby. Ta śruba to ta mała śrubka na spodzie łódki silnika. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 To znaczy imbus???Bo są tam oprócz niego jeszcze 2 zwykłe. Ten imbus jest u mnie troch luźny... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Jak strzela to zostaw. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 No dobra, tylko gdzies na forum wyczytałem że powinno sie kontrolowac dokręcenie tej śrubki:) Quote Link to post Share on other sites
Kneipenterroristen Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Tak, ale nikt Ci nie powie dokładnie ile dokręcić to się robi na słuch. Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 Czy silna wibracja/uderzenie w rączce przy oddawaniu strzału może byc powodem zbyt słabego/mocnego dokręcenia tego imbusa? Zauważyłem tez że raz udeża mocniej a innym razem słabiej... Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Czy silna wibracja/uderzenie w rączce przy oddawaniu strzału może byc powodem zbyt słabego/mocnego dokręcenia dołanczam się do pytania :) taki sam problem mam z sigiem 550, silnik wariuje w rączce, powodując wibracje i wyraźnie czuc jego hmmm... obroty. Co może byc nie tak? Bo ogólnie strzela bez zarzutu ;) Quote Link to post Share on other sites
Simur Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Ja sam mialem problem z ta sruba a problemem byl zerwany gwint.. ale poszla na gwarancje zrobili jakies pozycjonowanie silnika dali jakas podkladke i dziala normalnie (ptwu..). Mimo iz dalej sruba obraca sie w gwincie :-F takze nie bawcie sie samotnie nie majac jakiegokolwiek rozeznania bo efektem bedzie zlosc strach i problem.. (nowe mocowanie jakies 60zl) a jak faktycznie silnik lata bardzo to mozna leciutko ale naprawde leciutko dokrecic max co jakies pol obrotu albo i mniej co chwila oddajac strzal i sprawdzac czy cos sie zmienilo w pracy silnika i jak tylko poczujecie jakikolwiek opor w srubie czy dzialaniu mechanizmu nie dokrecac mocniej bo bedzie zle.. :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.