4kmedo Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Rozglądam się za szturmówką z serii M. Zainteresowany jestem w.w firmami i mozliwością ich tuningu poprzez sklep ( tuning z gwarancją ). Chce poddac replikę tuningowi do 400 - 420 FPS. Najbardziej mnie interesuje asgshop lecz w ich ofercie nie ma ICS-a. Pyt 1. Czy Madonion robi tuning replik ICS-a bez utraty gwarancji repliki zakupionej u nich i czy wogóle robi tuning. Pyt 2. Którą z firm najlepiej jest poddac tuningowi do mocy max ~ 470 FPS na GB V2. Pyt 3. Która firma ma najwięcej kompatybilnych części do tuningu innych firm niż producenta repliki. Pyt 4. Gdzie najlepiej kupic i odrazu poddac tuningowi replikę ? Sklep. Pyt 5. Czy warto szukac repliki z GB V2 LONG i uzywac jej jako szturmówki ? Przykładem jest SR 25 od CA ( Chodzi tu tylko i wyłącznie o żywotnośc GB LONG vs Zwykły GB ) Narazie tyle :] i dzięki za odp. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 1. jezeli sklep ma serwis i robi tuning to daje gewarancje na to ( przynajmniej powinien). 2. tutaj nie ozna to dokładnie okreslić poniewaz tak czy siak, tuningujac wkłada sie inne części ( najczesciej to systema, guarder oraz DF ) 3. prawie wszystkie to samo maja robione jest prawie wszystko pod standard marui. ( zadrza sie że części od jednego producenta nie pasują z czesciami innego ) 4. zdania podzielone. na twoim miejscu zrobilbym tak: kupic stock i czesci i oddac koledze aby mi wykonał tuning. ( walić gwarancje nic nie warta przynajmniej wg mnie) 5. szturmówka w miarę odpowiedniej długości powinna byc natomiast sr jest dosyć długie :P long gb wykorzystuje dłuzszy cylinder a co za tym idzie ma wieksża pojemność która daje ci tyle samo fps na np. m130 co v2 zwykły ze sprężyną m140 ( około) żywotniejszy jest gb v3. dużo ludzi tak uwaza ( sam mam gb v3 i m140 z bore up i w zimie na -15 stopniowym mrozie z rofem 20 kulek na sekundę szkielet nie pekł ( mam wzmocniony DF) to jest moje zdanie nie musi sie kazdy z nim zgadzac :) Quote Link to post Share on other sites
4kmedo Posted March 25, 2009 Author Report Share Posted March 25, 2009 Ta ale V3 nie spotkasz w Mce :] Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 wiem niestety nie ma :) ale jeżeli szkielet tez wymieniać to polecam deep fire i tak. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Po co wymieniać szkielet przy takiej mocy? Najmocniejszy GB ma chyba G&P z tych podanych. ICS to karabiny których się nie tuninguje... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 heh kolega miał G&P niby taki ful wypas a ścinało żebatki non stop okazało sie ze otwory na łożyska były przekoszone... dzięki postoję. bubel... Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Opinia na podstawie jednego przypadku. Super. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 (edited) 4. zdania podzielone. na twoim miejscu zrobilbym tak: kupic stock i czesci i oddac koledze aby mi wykonał tuning. ( walić gwarancje nic nie warta przynajmniej wg mnie) Daj spokój. Replika oddawana koledze w tuning, to może być porażka na maxa. Po co się pozbawiać gwarancji na części i porządną usługę serwisową na zawołanie? A jak kolega wyjedzie, to się można całe lato bujać ze zwaloną repliką. Giwerka markowa z tuningiem, to chyba tylko asg.shop. Ceny niemałe, ale jakość obsługi wysoka (serwisu podobno też, ale z niego nie korzystałem). Pyt 5. Czy warto szukac repliki z GB V2 LONG i uzywac jej jako szturmówki ? Przykładem jest SR 25 od CA ( Chodzi tu tylko i wyłącznie o żywotnośc GB LONG vs Zwykły GB ) Bardzo intrygujący pomysł ;). SR to nie jest replika szturmowa. Repliki szturmowe muszą się odznaczać poręcznością, wygodą użytkowania. Muszą być stosunkowo małe, krótkie i lekkie. Tak więc coś, co ma lufę dwumetrową, z założenia, na szturmówkę się nie nadaje. Robiąc z tego szturmówkę na siłę orzesz traktorem ogródek warzywny. Jasne, nikt Ci nie broni, ale po co? Co do wytrzymałości, to przy rozsądnych tuningach nie ma się co specjalnie przejmować, dadzą radę. Oczywiście 1 na ileśtam GB v2 pęka, ale to jest mało prawdopodobne. Pozdrawiam. Edited March 27, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Shadow tuningowałem niejeden G&P i w większości to samo bagno. No prawie jakbym Boya otwierał. Komora której równie dobrze mogłoby nie być. Łożyska ... Już zębatki połamane też miałem oczywiście zespół cylindra który ma większe nieszczelności niż w chińczykach... Viamortis masz rację GBv2 przy tuningu takim jak preferujemy (400 450 fps) nie pęknie Quote Link to post Share on other sites
4kmedo Posted March 27, 2009 Author Report Share Posted March 27, 2009 To wkońcu które bebechy bazowe pod tuning będą najlepsze od KA, CA, GP. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Dragunow, ja mówię o szkielecie wzmocnionym do G&P, o którym wspominałeś w 5 poście. Co do bebechów stockowego g&p, to się zgodzę, mój jest właśnie w serwisie (co by gwarancji nie stracić...). Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 4kmedo co rozumiesz pod słowem tuning. Jak powiesz czy będziesz z tego strzelał pojedynczym czy pruł seriami, czy strzelał kilka hi capów na strzelankę czy 200 kulek. Wtedy możemy coś doradzić... Quote Link to post Share on other sites
4kmedo Posted March 30, 2009 Author Report Share Posted March 30, 2009 Używam tylko i wyłącznie Real / Low Capów. Strzelac chce SEMI celnie na dystans ok 50 m kulkami 0.25 - 0.30, AUTO tylko w wypadku kiedy zasięg skuteczny się kończy i strzelasz aby trafic. Na strzelance leci od 100 - 400 kulek czasami 50, zależy od częstotliwości kontaktów. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 moze i sadzisz ze oddac koledze to zgroza bo gwarancje sie traci ale jak sie umie cos zrobic to sie wie jak co złożyc zeby nie rozpadło się. co do serwisu w asgshopie wole sie nie wypowiadac w kulki leca panowie :) nigdy nie oddałem repliki do serwisu w jakims sklepie bo wole sam ja złożyc niz zeby jakis mietek mi w niej grzebał i zamiast części które zamówiłem wstawi mi słabsze... inny przypadek :) dostałem na serwis replikę która była w specshopie. o zgrozo po otwarciu gb co ujrzałem jedna wielka sałątkę z zębatek :) majstry ze speca zatrzask założyły w ten sposób ze nie opierał sie o zębatke silnikową i nie założono sprezyny na ten zatrzask :) inny przypadek tuning u capriego: szkielet skrecony na klej do gwintów najmocniejszy albo poxipol :) nie da sie odkręcic srub :) po otwarciu miała być łożyskowana metalowa prowadnica i była metalowa ale bez łożyskowania, zamiast łożysk kulkowych były slizgi i zestaw cichej głowicy zamówiony jakos tez nie znalazł miejsca w tej replice bo włożono zwykła głowicę tłoka i cylindra... dzięki za takie serwisy :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.